Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Loopt een beetje dood hier, wie heeft nog

Pagina's : [1] 2

LZN
01-08-2004, 03:19

goeie suggesties voor een leuke topic. Kommaaaaan menseh zo krijgen we die achtenzestigduizend euri nooit op! Plaats hier je idee en wie weet wordt je beloond met zo'n prachtig goudomrand topic op Marokkie commjoenitie!.

tonk
01-08-2004, 10:42
Een topic over homo's en lesbo's lijkt me wel weer eens nuttig. Veel te lang niet over gehad. ;)

tonk
01-08-2004, 10:43
O nee, ik weet nog wat beters: een topic over lesbiennes in Palestina! http://www.click-smilies.de/sammlung0304/grinser/grinning-smiley-022.gif

Heiba
01-08-2004, 10:48
Een met goudomrande topic lijkt mij wel een aardige prijs, daar gaan we voor! "Is de maatschappij en de levensstandaard verbeterd dankzij de democratie" "Heeft het westen recht om welvaard, als je weet dat deze welvaard verworven is over de ruggen van de 3e wereld landen" "Welke politieke insteek is het beste en waarom?" "Nederland multicultureel geslaagd?" "Vernieuwd feminisme" Und zu weiter.

Heiba
01-08-2004, 10:48

Origineel gepost door tonk O nee, ik weet nog wat beters: een topic over lesbiennes in Palestina! http://www.click-smilies.de/sammlung0304/grinser/grinning-smiley-022.gif :o Ik wil ook...

tonk
01-08-2004, 10:56
Origineel gepost door Heiba Een met goudomrande topic lijkt mij wel een aardige prijs, daar gaan we voor! "Is de maatschappij en de levensstandaard verbeterd dankzij de democratie" "Heeft het westen recht om welvaard, als je weet dat deze welvaard verworven is over de ruggen van de 3e wereld landen" "Welke politieke insteek is het beste en waarom?" "Nederland multicultureel geslaagd?" "Vernieuwd feminisme" Und zu weiter. Oei, oei wat een zware onderwerpen allemaal! Kunnen we het niet gewoon hebben over je favoriete smaak thee? Kersensmaakje van Pickwick! Lekker zoet!

Heiba
01-08-2004, 11:00
Origineel gepost door tonk Oei, oei wat een zware onderwerpen allemaal! Kunnen we het niet gewoon hebben over je favoriete smaak thee? Kersensmaakje van Pickwick! Lekker zoet! Tonk toch, dat is meer iets voor Theelounge. :p Wel toevallig! Kersenthee is ook mijn lievelings! En Darjeeling-thee van Harrods met een scheutje melk is ook niet te versmaden. :o Ik ben ZO dol op thee!

Heiba
01-08-2004, 11:07
Origineel gepost door achmad een topic over mensen die zo graag iets willen hebben voor iets en niets meer voor niets willen doen bijvoorbeeld zoals topics openen voor de goede discussie :D of ff serieus.................zelfs vrijwilligers werk moet tegenwoordig betaald en de uitkeringslijers zitten op hun gat, is het mogelijk die mensen aan een baan te helpen zoals afval langs de wegen verwijderen? Gebeurd al Achmad. Mijn aardsluie moddervette uitkeringtrekkende beneden buurman die is nu verplicht verkeersregelaar! :giechel:

Heiba
01-08-2004, 11:10
Origineel gepost door achmad je weet tonk, thee is voor homo's, ga met rnaj naar de homo page ofzo :zwaai: Ow dus al die Na3Na3-zuipende Marokkaanse mannen zijn ook allemaal as-gay-can-be! Geweldig... Alle homo's van Nederland verenigt u, en begeeft u zich allen naar het Marokkaanse theehuis. Daar zitten de theeleutende rijk bebilde potentiele homo's al klaar te wachten op uw komst!

Heiba
01-08-2004, 11:12
Origineel gepost door achmad echt waar? ik heb nooit geweten dat ze mensen verplichten konden om te werken.................arbeid macht frei immers :D Aber nein! We zijn toch zekers niet in Duitsland. Weet niet hoe, wat en waarom, want ik laat mij niet in met uitkeringtrekkers... Maar het schijnt dat je gewoon aan de bak moet als je maar deels bent afgekeurd.

AlHoceima_Leila
01-08-2004, 15:29
Over de schending van mensenrechten

Heiba
02-08-2004, 21:16
"Corruptie-bestrijding"

Heiba
02-08-2004, 21:26
Origineel gepost door najibsri Getuigen dat allah 1 is en geen deelgenoten heeft en Mohammed zijn boodschapper is. Dat is de doel waar ik het over had. Toch niet. Veel landen zijn overwegend Islamitisch en gaan toch gebukt onder dit enorme probleem. De Koran en de Soenah is niet altijd het antwoord (je kunt er wel ideeen uit putten, maar het hoeft niet het uitgangspunt te zijn als oplossing voor problemen), anders zou Nederland toch zeker ook corrupt moeten zijn. Dit is niet het geval, en er kwam geen Koran of Soenah aan te pas.

gaviel
02-08-2004, 21:59
Kan ook de topic >>>Hoe brutaal moet je zijn om in dit land vooruit te komen? Dan kun je verklaren dat je ontzettend verlegen ben en zoooo dus een "gewone" werkplek leuker vind dan een hoge functie :D Of>>>Is de maatschappij bereid de "dikke" mensen onder ons ook een plekje te gunnen? :p Of>>>Hoe kunnen we er van leren, wat nu in de wereldgeschiedenis gebeurd? :rolleyes:

rnaj
02-08-2004, 22:56

Waarom is niet gewoon iedereen met vakantie....

Pagina's : [1] 2