Bekijk originele versie : App Huren In Marrakech.
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand iets te huur heeft voor 2 personen van ongeveer 3 juli t/m 10 juli!
Of lijkt het jullie beter om daar te gaan kijken? Wat raden jullie mij aan oftwel heeft iemand iets te huur in marrakech:)
Alvast bedankt,
Ik zoek iets simpels hoeft niet teveel poespas als t er maar gewoon normaal en leefbaar uitziet:)
T hoeft niet heel erg luxe uit te zien en hoop een leuke prijsje!
Want die hotels zijn best wel prijzig voor een nachtje..
Alvast bedankt mensen.
halawa1980
21-05-2010, 16:54
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand iets te huur heeft voor 2 personen van ongeveer 3 juli t/m 10 juli!
Of lijkt het jullie beter om daar te gaan kijken? Wat raden jullie mij aan oftwel heeft iemand iets te huur in marrakech:)
Alvast bedankt,
Mijn appartement van 78m2 ligt op 5min van het centraal station en 5min van Djemaa3 lfnaa en 300m van Mac Donalds. Het heeft 2 slaapkamers, salon, (muren van slaapkamers, hal en salon zijn afgewerkt met tadelakht- weet niet of je dat kent?), ruime betegelde keuken met oven en microgolfoven, apart toiletruimte en een badkamer met ligbad en toilet. Verder is er ook nog airco en een groot zwembad met grote ruime tuin om heen.
30 mei vertrek ik naar Marrakech om de laatste decoratie af te maken en per 8 juni is het klaar voor verhuur en zal de website gelanceerd worden. Ik kan je wel een leuk prijsje maken.
In elk geval kan ik je sowieso andere appartementen ook aanbevelen, zo heb je ook bijvoorbeeld apparthotel SAADA (dit is hun site http://saadaparthotel.com/) waar ik voorheen altijd huurde.
Gr
kindly_mom
30-05-2010, 12:37
Mijn appartement van 78m2 ligt op 5min van het centraal station en 5min van Djemaa3 lfnaa en 300m van Mac Donalds. Het heeft 2 slaapkamers, salon, (muren van slaapkamers, hal en salon zijn afgewerkt met tadelakht- weet niet of je dat kent?), ruime betegelde keuken met oven en microgolfoven, apart toiletruimte en een badkamer met ligbad en toilet. Verder is er ook nog airco en een groot zwembad met grote ruime tuin om heen.
30 mei vertrek ik naar Marrakech om de laatste decoratie af te maken en per 8 juni is het klaar voor verhuur en zal de website gelanceerd worden. Ik kan je wel een leuk prijsje maken.
In elk geval kan ik je sowieso andere appartementen ook aanbevelen, zo heb je ook bijvoorbeeld apparthotel SAADA (dit is hun site http://saadaparthotel.com/) waar ik voorheen altijd huurde.
Gr
intressant..
MissTaza
30-05-2010, 18:25
Gr
die is echt mooi.
Maar dan is een hotel toch goedkoper voor 2 pers of niet.
Jaa, als t goed is wel.
Hmm ben je ook op zoek naar wat?
gr,
GIRLFRIEND
31-05-2010, 10:58
Salam ou Alikoum
Ik heb zelf een paar keer een appartement gehuurd in Marrakesh online.
Via de website www.homelidays.nl www.mediavakanties.com en via www.marocannonces.com en de laatste via de website www.vivastreet.ma.
Het was iedere keer voor een week of 2 weken. Het is mij goed bevallen en je hebt duidelijke foto's van de appartementen.
Uiteraard kan je natuurlijk ook ter plekke appartementen huren, dit hebben via gedaan toe we naar Essaouira waren gereisd, alleen vond ik de keus te beperkt en vind het toch prettiger om voordat ik ga reizen al weet waar ik mijn hoofd ten ruste ga leggen
Succes:D
GIRLFRIEND
31-05-2010, 11:00
Gr
Uhm....:o wat is tadelakht????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.