Bekijk originele versie : iedereen op yasmina
je kan nu al merken dat ramadan afgelopen is. Ik zie overal weer scheldpartijen.
de bedoeling van deze topic is iedereen weer dicht bij elkaar brengen, door kennis met elkaar te maken. en dat doe je door alleenmaar jou ondertekening te plaatsen.
Een ondertekening is dat wat altijd verschijnt onder jou reactie voor de leken en de kadirs :D onder ons
het is niet de bedoeling dat het een chat discusie wordt. :kwaad:
je kan meschien er bij zetten waarom je die ondertekening gekozen hebt.
ik zelf heb deze ondertekening gekozen omdat ik veel sympatie voor onderdrukte volkeren en groepen zoals vrouwen en palastijnen heb. palastijnen zijn voor mij het symbool van alle verzet.
:huil: Vader ga en vertel mn moeder dat haar zoon gesneuveld is, vertel haar dat ie een martelaar is geworden.En vraag haar waar de arabieren blijven en waar omar,Sala7 Adin en 3iz Adin blijven:huil:STOP DE BEZETTING EN DE ONDERDRUKING VAN DE PALASTIJNEN:huil:
"...Being Doelloos Iz A Way Of Life..."
- D@T KrAy-Z MoCrO
tjah...je weet het :bril: it's true :D
Nou ik heb weinig tijd moet zo weg maar zal hem wel andere keer aanvullen...
Dus deze ruimte is door mij bezet :D
mijn ondertekening, tja is zo duidelijk al wat. Allah(swt) is de Almachtige, alles wat er gebeurd moet je accepteren, want Allah(swt) doet het met een reden :)
Bij Hem kun je zoeken vinden
Toufik19
09-12-2002, 18:13
Origineel gepost door Tnawie
palastijnen zijn voor mij het symbool van alle verzet.
palastijnen?volgens mij zijn de palestijnen er erger aan toe.
SAMMYGIRL
09-12-2002, 18:21
mijn ondertekenig vond ik een hele mooie zijn die slaat op de werkelijkheid in mijn ogen dan he.
kort maar krachtig! :D
-samira- :zwaai: :zwaai:
SweetRose
09-12-2002, 18:27
No Comment ;)
Die van mij is het mooist :Iluvu: en the best part of it: Bedacht door moi :ego: :D
ps: © :lekkerpuh
Origineel gepost door Chaimaa
Die van mij is het mooist :Iluvu: en the best part of it: Bedacht door moi :ego: :D
die van mij is ook zelf bedacht :ego::lekkerpuh©
SAMMYGIRL
09-12-2002, 18:48
Origineel gepost door Chaimaa
dat is inderdaad een mooie :D
SAMMYGIRL
09-12-2002, 18:49
Origineel gepost door zin 'n midar
No Comment ;)
jaja,...dat zal dan wel he :D :rolleyes:
Marokko.nl Virtual Community's | Bericht
Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.
zakia_1984
09-12-2002, 18:49
spreekt voor zich d8 ik zo...
Origineel gepost door SAMMYGIRL
dat is inderdaad een mooie :D
SAMMYGIRL
09-12-2002, 19:02
Origineel gepost door mokaltum
de mijne is gewoon de waarheid en het geldt denk ik wel voor de meeste hier.....
''DAT WE MAROKKANEN ZIJN ZIT IN ONS LEVEN...DAT WE MOSLIM ZIJN ZIT IN ONS BLOED...''
mooi he....net zo mooi als mijn nicknaam...is ook mijn echte naam hoor...ahumm
:goedzo:
tafoektsoussia
09-12-2002, 19:04
GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.
NOU ik denk dat de mijne voor zichzelf spreekt ik bedoel de mens wil of verwacht zoveel dat hij de altijd ongelukkig is de kleine en mooie dingen zien ze niet. Als je idere keer hoge eisen aan jezelf stelt die je zelf niet waar kunt maken zul je nooit gelukkig zijn.
En iemand die niets verwacht die ziet de mooie kleine dingen in het leven en dat is heel mooi.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.