Bekijk originele versie : Info. bij 't starten van een onderneming
MOONLIGHTT
20-05-2010, 19:07
Goedenavond,
Ik ben Insha'allah van plan om binnen een paar maanden
voor mezelf te werken. Ik ben dus van plan om mijn eigen
zaakje op te starten en dit in de retail. Ik wil mijn eigen kledinglijn
op de markt brengen en wil ze dan verkopen aan andere winkels
die dan mijn collectie in hun winkel zullen aanbieden. Mijn vraag is
hoe kom ik nu in contact met zo'n mensen? is het een goede idee om
ze te proberen te contacteren voor een afspraak? Moet ik dan al wat
samples meenemen of kan ik gewoon met tekeningen afgaan ?
Als er mensen zijn die in deze branche ook wat hebben gestart..
willen jullie mij dan a.u.b privé-mailen om eventueel gedachten en tips uit te wisselen .
Ma3a sellaam
gataarmeid
20-05-2010, 22:25
Up !!
Ga in de keuken staan, want vroeg of laat belandt je daar achter met rmak handen:nerd:
Ga in de keuken staan, want vroeg of laat belandt je daar achter met rmak handen:nerd:
hoe bedoel je goed zo meid!!
is er iemand jaloers ???
dame zet alles goed op papier zodat je het goed kan uitleggen...neem een voobeeld en schetsen mee....
gataarmeid
22-05-2010, 13:41
hoe bedoel je goed zo meid!!
is er iemand jaloers ???
dame zet alles goed op papier zodat je het goed kan uitleggen...neem een voobeeld en schetsen mee....
Je hoort en zal achter de keuken belanden geld wolvin:o
gataarmeid
22-05-2010, 14:02
gestoord wijf je bent een schande voor ons volk ,mag zij niet ambitieus zijn en doen wat ze leuk vind ,je staat zelf vast nu in de keuken een loser te wezen jaloers stuk vreten ,yallah ziedie breng die thee naar de huiskamer naar je baasjes:hadj: en weer terug je keuken in yallah a nietsnut
Kennelijk vreet het ook aan jou, want ik durf te zweren dat jij een arabier bent, en arabieren laten hun vrouwen werken voor geld, en zelfs bukken voor geld belive my:maf2:
gataarmeid
22-05-2010, 14:25
[QUOTE=gataarmeid;82979082]Kennelijk vreet het ook aan jou, want ik durf te zweren dat jij een arabier bent, en arabieren laten hun vrouwen werken voor geld, en zelfs bukken voor geld belive my:maf2:[/QUOTE
durf te zweren dat ji elke dag bukt in je keuken en als toetje klappen :)
Ik ben knap en heb een man als advocaat, genoeg geld hamdl
:goedzo:
MOONLIGHTT
22-05-2010, 14:27
Je moet jezelf niet voorstellen dame, het is niet dat jij nu in de keuken ben
beland dat iedereen zo is. Jij moet kennelijk ng veel van de wereld zien
En Arabieren hun vrouwen laten werken voor geld ?
eeuhm I don't think so.. want tegenwoordig werken zelfs de berbers allebei*
het leven is eenmaal duurder geworden. maarja leef en laat leven, ik heb niet om uw commentaar gevraagd. Ga jezelf maar bezighouden met jou topic
gataarmeid
22-05-2010, 14:28
Je moet jezelf niet voorstellen dame, het is niet dat jij nu in de keuken ben
beland dat iedereen zo is. Jij moet kennelijk ng veel van de wereld zien
En Arabieren hun vrouwen laten werken voor geld ?
eeuhm I don't think so.. want tegenwoordig werken zelfs de berbers allebei*
het leven is eenmaal duurder geworden. maarja leef en laat leven, ik heb niet om uw commentaar gevraagd. Ga jezelf maar bezighouden met jou topic
Wedden dat arabieren hun vrouwen laten werken en als ze diep in de schulden zitten even zijn vrouw haar kont mag uitgeven:goedzo:
MOONLIGHTT
22-05-2010, 14:28
[QUOTE=yazeen;82979840]
Ik ben knap en heb een man als advocaat, genoeg geld hamdl
:goedzo:
Besaha met uw schoonheid en een man die advocaat is. I'm Happy 4 You Xx. :goedzo:
MOONLIGHTT
22-05-2010, 14:30
Wedden dat arabieren hun vrouwen laten werken en als ze diep in de schulden zitten even zijn vrouw haar kont mag uitgeven:goedzo:
Een gouden tip van mij voor u is.. je zou maar niet al te veel hier neer typen
en mensen oordelen. Mss leef je nu het lekkere leven maar alles kan in een oogopslag verdwijnen. Véél dames zijn je voor geweest hoor, stoefen over
hetgeen dat ze hebben maar achteraf eindigen ze toch alleen met niets.
Wil je A.U.B. van mijn topic weg blijven.
MarOcciia__
22-05-2010, 17:34
Wat 'n nietsgunner! :hihi:
Volgens mij heb jij je opleiding niet afgerond, je was vast op straat aan 't slenteren vandaar dat je zó reageert. Jouw echtgenoot vond je vast zielig en heeft 't grof vuil opgeruimt van de straat, maar dat heeft hij niet gedaan omdat hij van jou houd maar omdat hij je zielig vond!
Ga terug naar school of doe wat met jouw leven misschien kom je 'n eind verder zoals de topicstarter. Insha'allah.
Fijne dag nog!
Grt,
Geert:)
iloveislam
22-05-2010, 17:46
salam alaikoem meid,
ga hier eens op snuffelen dit is een forum waar veel van dit soort vragen behandeldworden, en ervaren mensen de ander en elkaar helpen.
http://www.higherlevel.nl/zoeken?l=1&q=kledinglijn&b=0&u=
succes!
amahoela
25-05-2010, 15:39
Ik denk eerlijk gezegt dat je dienst en producten niet zullen aanslaan. Dit omdat er qua kleding als zoveel concurrentie is. Ik zou dan liever voor iets anders gaan, niet de kleding branche
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.