Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Burger King in Afghanistan geopend

Pagina's : [1] 2

Raihana
31-07-2004, 22:38

In Afghanistan is gisteravond sinds de val van het Taliban-regime het eerste fastfood-restaurant geopend. Soldaten en civilisten kunnen op het VS-steunpunt Bagram genieten van frietjes, whoppers en wat Burger King zoal meer te bieden heeft. Het concern opende al eerder een filiaal op de luchthaven van Bagdad in Irak. De meeste ingrediënten voor de gerechten komen uit de Verenigde Staten, Europa en Australië. Ze worden verscheept naar het Pakistaanse Karachi en vandaar naar Bagram gebracht. "Gelukkig is er nog geen vrachtwagen overvallen", aldus de Jordaanse filiaalleider Haytham Dahleh. Groenten worden ingevlogen. De eerste klanten waren zeer enthousiast over het nieuwe aanbod op het steunpunt. De prijzen zijn vergelijkbaar met die van Amerikaanse Burger King-vestigingen.

Raihana
31-07-2004, 22:40
Hoe lang duurt het voor dat het word opgeblazen denken jullie? ;)

Deliana
31-07-2004, 22:53
Origineel gepost door Raihana Hoe lang duurt het voor dat het word opgeblazen denken jullie? ;) Maak er een poll van, altijd leuk :rolleyes:

Raihana
31-07-2004, 23:17
Origineel gepost door Deliana Maak er een poll van, altijd leuk :rolleyes: Nee!

Deliana
31-07-2004, 23:52

Origineel gepost door Raihana Nee! Zo'n kop zou ik ook hebben :D

Junkie
01-08-2004, 20:45
Al die ze3ma fastfoodhaters... McDonalds en gelijksoortige etablissementen puilen altijd uit van de Marokkanen. En dan hier een beetje vroom komen spelen.

arabchrstn
01-08-2004, 20:58
Op dit forum komen alleen de vrome Marokkanen. Vrome, nette Marokkaanse moslimmeisjes, zoals Raihana bijvoorbeeld. Een voorbeeld is zij voor als die Marokkanen die in de Kroeg bier zetten te hijzen en frikandellen speciaal naar binnen douwen.

Raihana
02-08-2004, 18:07
Origineel gepost door Sanglier Ja, en de Aarde is plat en de Maan is een gatenkaas. Ja en jij bent rose, vettig knort en houd van modder.. :D

caprio
02-08-2004, 18:34
vroomheid werkt in elke religie en maatschappij hetzelfde: je zweert hoog en laag bij alles en nog wat, en je zit vol berouw en spijt. Bekeer je, zeg ik, tot de waarheid van je ziel, en dump berouw en spijt, maar geniet van het leven met volle teugen.

new
02-08-2004, 19:19
Origineel gepost door The_Reporter Fastfood zou heel welkom zijn bij de aan hongersnood lijdende Afrikanen, believe me... ;) als het gratis is ok anders weg ermee ze kunnen goedkoper en meer kopen voor hetzelfde geld waarmee ze fastfood zouden kunnen kopen

sneakynawal
02-08-2004, 22:33
Origineel gepost door AmazoulouII Ik hoop zo snel mogelijk. Met al het geimporteerde personeel erbij. Nerrie :rolleyes:

Bazba
03-08-2004, 10:45
Verderfelijke bezettingstactiek van de Amerikanen. Ze verpesten de de Afghanen met hun gore fastfood. Als je de documentaire "Supersize me" gezien heb dan weet je genoeg: een fastfoodrestaurant is dodelijker dan een daisy cutter. Daarbij komt dat de eetcultuur in Afghanistan, halal vlees of niet, volledig ondermijnd wordt de door de geur, kleur en smaakstoffen in die smerige producten. Wat mij betreft is het een subtiele vorm van bioterrorisme.

roebla
03-08-2004, 11:06
:) net wat Afghanistan nodig heeft een fastfood restaurant :)

Pagina's : [1] 2