Bekijk originele versie : ANWB Boycotten
drukkerij
20-05-2010, 13:17
http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=15295
alternatief is routemobiel
laten we maar ook een keer aan onze kan wat horen.
Ik-ram-je
20-05-2010, 13:38
Wat een klootzak. Zeker boycot, als we allemaal boycotten dan zal ie t merken aan zijn riante salaris, idioot.
Tot je in Spanje stilstaat met 46 graden en met een airco defect, Routemobiel en Bovag zullen nooit eerder te hulp schieten dan ANWB:kus:
mouradd112
20-05-2010, 14:05
anwb blijft nr 1 betrouwbaar
Tot je in Spanje stilstaat met 46 graden en met een airco defect, Routemobiel en Bovag zullen nooit eerder te hulp schieten dan ANWB:kus:
net of anwb betrouwbaar is heb 3 uurtjes op hun gewacht bij pech en dat nog in nl
net of anwb betrouwbaar is heb 3 uurtjes op hun gewacht bij pech en dat nog in nl
Kon je daarna je reis vervolgen of werd er ook een sleepwagen bij gehaald en was je daarna ook nog eens je auto 2 dagen kwijt?
Kon je daarna je reis vervolgen of werd er ook een sleepwagen bij gehaald en was je daarna ook nog eens je auto 2 dagen kwijt?
twee weken zonder auto ze hadden me gesleept naar een garage waar het personeel daarvan twee weken op vakantie was
twee weken zonder auto ze hadden me gesleept naar een garage waar het personeel daarvan twee weken op vakantie was
:eek:
Kut:jammer:
drukkerij
20-05-2010, 14:57
routemobile is de concurrent van ANWB
IK HEB ZE gemaild.
Ik ben echt boos en gekwetst door die 'leuke'grap van jullie directeur. Ik zal iedereen die ik ken aanraden om het lidmaatschap op te zeggen. Racistische opmerkingen van iemand die wel marokkaanse leden wil hebben....dan is ons geld wel goed.
Goh wat een geniale opmerking van iemand die zich een directeur kan noemen... Altijd zo achterbaks.. eerst een opmerking maken en dan vervolgens terugkrabbelen en excuses aanbieden!!
Think before you act!!
anwb blijft nr 1 betrouwbaar
Ik loop nog liever naar de boot dan die ******* sponsoren...
Alhoewel het best warm is in Spanje om 2uur 's middags:maf:
Ik wil die serieus veranderen , welke concurrent staat op nr 2? :hihi:
Marocfinest
20-05-2010, 15:39
Niet echt een snuggere opmerking nee..
Heeft zn hart laten spreken ipv zn verstand I guess..
Zit zelf bij Routemobiel, kan zeggen dat ANWB toch echt stukken beter is.
Routemobiel sleept je vaak alleen weg, waar ANWB personeel vaak ook kennis van zaken heeft..
Maar goed.
Niet echt een snuggere opmerking nee..
Heeft zn hart laten spreken ipv zn verstand I guess..
Zit zelf bij Routemobiel, kan zeggen dat ANWB toch echt stukken beter is.
Routemobiel sleept je vaak alleen weg, waar ANWB personeel vaak ook kennis van zaken heeft..
Maar goed.
Ja kijk zie je... ANWB is gewoon goed. Waarom ANWB veroordelen terwijl die vent gewoon grote bek had.. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.