Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gewoon lijnen!!!!

RedouansBaby
20-05-2010, 12:03

Dit is mijn 4de dag dat ik aan het lijnen ben. Ik sport elke avond ong een half uur. Ik drink zeker 3 liter water per dag. Ochtend ontbijt ik met muesli met melk. Lunch 2 crackers of 2 stuks fruit. Diner om 17.00uur eet ik voor het laatst iets en dat is meestal een stuk fruit of een cracker. Maar ik heb geen honger gevoel?!!!!!!!!! Hoe kan dat???? Door het water???

rozane
20-05-2010, 13:14
jah door het water den ik ik drink ook heel veel water heb ook niet zo veel honger veel sucses meid je kunt het

RedouansBaby
20-05-2010, 13:21
Ik wil het echt graaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Insha Allah lukt het me

rozane
20-05-2010, 14:09
ik wil ook afvallen soms lijkt het onbereikbaar maar deze keer ga ik het gwn doen we gaan er voor :)

Sugarfree-
20-05-2010, 15:07

TEVEEL water is niet goed je kunt watervergeftiging oplopen + je eet toooooooooo weinig, dat je later een jojo effect zou kunnen oplopen. Je moet gewoon een leefstijl aannemen dat je over 2 jaar nogsteeds kunt aanhouden:)

MievrouFatoshj
20-05-2010, 15:50
Je eet te weinig. Als je zo weinig eet, dan gaat het sporten niet helpen. Als je namelijk vet wilt verbranden dan moet je eten. Anders gaat het heeeeeel erg langzaam en daarnaast heb je kans op JOJO effect. Als je wilt afvallen dan moet je een patroon aannemen die je jaren kunt vasthouden. Dus gewoon gezond eten. Door honger te lijden ga je echt niet afvallen maar kom je na een tijdje, wanneer je het niet meer volhoudt, aan. Maar wel goed van je! Eet veel eiwitten weinig vetten/suiker/calor. Sport geen half uur maar zeker 1.5 uur, dit 3 a 4 dagen.

RedouansBaby
21-05-2010, 08:51
Maar wat moet ik precies eten dan???

MievrouFatoshj
21-05-2010, 09:24
Maar wat moet ik precies eten dan??? Eet zoveel mogelijk groene groente/fruit. Eet vooral spinazie/vis/kipfilet/groente stomen/salades/ Komkommer, spuitjes etc etc. Dit mag je gewoon eten. Wat je echt moet laten staan is; Sausjes => DIKMAKERS. Patat Niet te veel brood Chocoladepasta etc. Al die marokkaanse gerechten dat vol zit met zout en vet. Snoep/koek etc. Ga niet honger lijden! Je spieren gaan er aan en je verbrand geen vet. Uiteindelijk gaat je lichaam hangen en ik neem aan dat je uiteindelijk een strak slanker lichaam wilt. Oh nog een tip; Koop Aloe vera, dat is een groen flesje waarin plant stukjes in zitten. dit helpt bij het vet verbranden. Heeft mij heel erg goed geholpen. Het is 1 euro en te koop bij supermarkten.