Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iraakse vrouw herleefd Abu Ghraib beproeving

LZN
31-07-2004, 21:22

Iraakse vrouw herleefd Abu Ghraib beproeving Haar bezoek aan een kennis eindigde in haar hechtenis door de Amerikaanse troepen, die het huis binnenstormden onder de geprefereerde excuus "het zoeken naar wapens". "Ik probeerde in alle ijdelheid de tolk ervan te overtuigen dat ik een gast was, maar ik verloor mijn bewustzijn, en trof later mijzelf aan in een donkere cel, helemaal alleen," kan Nadia zich herrineren. Met tranen over haar wangen, verteld ze de krant hoe ze werd beroofd door haar "bevrijders" van het meest waardevolle wat een Arabische moslima bezit: Haar maagdelijkheid. "Spanning en angst ging door mij heen toen ik VS soldaten hysterisch zag lachen met een vrouwlijke soldaat, en ze vertelden mij op een bespottende manier, in een Arabische accent dat ze nooit hadden gehoord van een vrouwlijke wapenhandelaar in Irak." Nadia verteld: "Terwijl ik erg mijn best deed om haar uit te leggen dat ze mij niet moesten hebben, begon de vrouwlijke soldaat zich tegen mij aan te klampen, en mij te schoppen, zonder naar mijn verzoeken of gehuil te luisteren." Ze verteld verder: "Ze gaf me een kopje water en ik begon ervan te nippen en vervolgens raakte ik in een diepe trans, waarna ik mezelf naakt en verkracht aantrof." ALS BEESTEN Toen pas zag Nadia in dat er zware tijden en onzekerheid zou aanbreken. De dagen bewezen haar gelijk. De volgende dag hebben vijf soldaten haar gestreld, en ze hebben haar omstebuurt verkracht in een walgelijke sex orgie met luide en aanvallende metal muziek. "Een maand later, kwam er een soldaat en vertelde mij in gebroken Arabisch om een douch te nemen. En voordat ik klaar was met mijn wassing trapte hij de deur open. Ik sloeg hem, maar hij verkrachte mij als een beest en riep ook twee van zijn collega's die mij dwongen om sex met hun te hebben." Nadia voegde er nog aan toe: "Vier maanden later kwam de vrouwlijke soldaat langs met vier mannelijke soldaten en een digitale camera. Ze ontkleedde mij en begon mij te strekken alsof ze een man was, terwijl haar mannelijke collega's in lachen uit braken en ze begonnen foto's te nemen." "Omdat ik zo tegenstibbelde, vuurde ze vier schoten af dicht bij mijn hoofd en waarschuwde dat zij mij zou doden als ik mij zou verzetten. Toen hebben de vier soldaten mij op een sadistische manier verkracht en ik verloor mijn bewustzijn. Later dwong zij mij om naar clip van mijn verkrachting te kijken, en zei op een botte manier: "Jij was geboren om ons plezier te bezorgen." Nadia werd vrijgelaten uit de Amerikaanse hel van Abu Ghraib nadat zij er 6 maanden had doorgebracht. De Amerikaanse soldaten dumpten haar langs de weg van abu Ghraib en gaven haar 10,000 dinar om "een nieuwe leven te beginnen" Uit schaamte durfde zij niet meer naar huis, en ze werkt nu als huismeid bij een Iraakse familie. gepubliceerd door Londonse krant Al-Hayat, Islam-online heeft het artikel overgenomen: http://www.islam-online.net/English/News/2004-07/21/article06.shtml “O jullie die geloven, wat is er met jullie dat wanneer er tot jullie wordt gezegd: “Rukt uit op de Weg van Allah,” jullie bezwaard op de grond zakken? Hebben jullie dan meer behagen aan het wereldse leven dan aan het Hiernamaals? En de genieting van het wereldse leven is slechts kort in vergelijking tot het hiernamaals.” Attauba(9) vers 38 “Als jullie niet uitrukken, dan zal Hij jullie met een pijnlijke bestraffing bestraffen en een ander volk voor jullie in de plaats nemen en jullie kunnen Hem geen enkele schade toebrengen. En Allah is Almachtig over alle zaken.” Attauba(9) vers 39.

eYesha
01-08-2004, 13:14
Zoo :traan2:...Allah Whoe Akbar!

ModderFokker
01-08-2004, 14:15
kk beesten. ik ga vandaag een een jood of amerikaan slopen denk ik

eYesha
01-08-2004, 14:16
Doe normaal!..laat je niet op fokken!

Savina_is_back
01-08-2004, 14:17

zo erg

eYesha
01-08-2004, 14:18
:verdriet:.. ja idd zomaar doen ze dat tegen mijn egen land

didi_ino
01-08-2004, 14:32
La hawla wa la quati ila bilah el3alio el3adeem, wallah echt een haatgevoel duikt nu in me op man, alatief, steltjes teringlijers, geen respect waloe, kanker wijf ik hoop dat hun worden gebombardeerd inshallah, la haschma la waloe, pfff meskiena, maar niemand kan het haar kwalijk nemen, ik bedoel, ze was gedwongen met hun gemeenschap te hebben. Het blijft een verkrachting als zij niet meedeed, .. :jammer:

BoubkerC
01-08-2004, 19:20
Incha Allah zullen ze allemaal worden gestraft en zal die Nadia gerustgesteld worden. alleen Sbar en dan verdien je de hemel van hell naar hemel gti wacht La3atiek sbar en yarbi verlicht haar pijn ameen mensen niet haten het word juist erger moslim mag niet haten is haram en ik meen het saw heeft nooit iemand gehaat hij heeft gewacht gewacht en toen werd de vijand verslagen wij moeten dat ook doen als je nu niks kan doen moet je alle vertrouwen op Allah vastleggen en niet als een domme gast hamas jihaad gaat roepen dan komt er meer problemen Sbar dat is het belangerijkste in het leven SBAR SBAR SBAR ik vind het jammer ik ga ff een dua opzoeken en dan ff voor haar oplezen ik ken de dua er voor niet weetje :)