Bekijk originele versie : sekswerkers gewaarschuwd
Sekswerkers gewaarschuwd voor RSI
Nieuw-Zeeland heeft een gids uitgebracht voor mensen die in de seksindustrie werken. Er staat onder meer een waarschuwing voor RSI in.
Herhaling
In de gids met veiligheidstips voor sekswerkers staat onder meer: "Sekswerkers moeten een matras met een goede ondersteuning voor de rug hebben en oppassen voor aan RSI gerelateerde klachten door snelle zich herhalende handelingen."
Andere tips
Verder moeten prostituees altijd condooms in alle soorten en maten tot hun beschikking hebben een wordt ze aanbevolen een zaklamp bij zich te dragen voor het geval ze hun klanten willen onderzoeken op geslachtsziektes.
Bordelen
De honderd pagina's tellende Gids voor Beroepsveiligheid en Gezondheid staat op internet en wordt binnenkort ook in bordelen en onder *********ende hoeren verspreid.
mocroroosje15
31-07-2004, 21:20
o...?!
mariam_kenouz
31-07-2004, 21:22
joh:moe:
Origineel gepost door The_Reporter
Wrong time, place, era, world and universe. Probeer het op fok.nl ;) ik heb het geplaatst met de bedoeling wat jullie der van vinden en niet *********.snap je m
Dat ze veiligheidstips krijgen is natuurlijk alleen maar goed. Dat RSI,daar kan ik me ook nog wat bij voorstellen. Alleen die zaklamp mbt geslachtziektes vind ik een beetje vaag.
Origineel gepost door Deliana
Dat ze veiligheidstips krijgen is natuurlijk alleen maar goed. Dat RSI,daar kan ik me ook nog wat bij voorstellen. Alleen die zaklamp mbt geslachtziektes vind ik een beetje vaag. zat er ook de hele tijd aan het denken,van
hoe kun je in hemelsnaam een geslachtziektes met een zaklamp zien :confused:
O okej. Nou ik vind het dus te zielig voor woorden. ;) Voor de mensen die in de sex industrie zitten zullen waarscheinlijk wel blij zijn.
Origineel gepost door a3ir
zat er ook de hele tijd aan het denken,van
hoe kun je in hemelsnaam een geslachtziektes met een zaklamp zien :confused:
Ik heb ooit op school bij sexuele voorlichting geleerd hoe ik een druiper kon herkennen/testen, maar daar had je geen zaklamp bij nodig.
Ik mag aannemen dat de "dames" in het vak ook nog een handleiding krijgen, hoe die zaklamp te gebruiken. :o
Ik heb ooit op school bij sexuele voorlichting geleerd hoe ik een druiper kon herkennen/testen, maar daar had je geen zaklamp bij nodig.
Ik mag aannemen dat de "dames" in het vak ook nog een handleiding krijgen, hoe die zaklamp te gebruiken. :o Laten we dat maar hopen
voor de dames :D ;)
Origineel gepost door a3ir
Laten we dat maar hopen
voor de dames :D
Ik krijg wel allerlei visioenen nu :D
Ik krijg wel allerlei visioenen nu :D :stout:
Hmmmm mjah, daar zit wel wat in...
Het is het oudste beroep ter wereld, en zal voorlopig blijven bestaan. Beter een stukje veiligheid voor de dames en hun klanten, dan te doen alsof het niet bestaat.
Hebben ze ook zoiets als een vakbond dan?
En inspecteurs die de werktijden in de gate houden?
O ja en tuurlijk de .....?smaak?..... bedpolitie
:eek:
Maar ja in Limburg kun je al bij CWI je laten inschrijven.
Mensen we lopen hier zwaar achter de nieuwtjes aan :D
Nou dat het de oudste beroep ter wereld zou zijn, dat kan ik niet bevestigen. Immers, men gaat voornamelijk alleen maar tot zulke verachtelijke daden over om wat centjes te verdienen. Daar draait toch alles om ,CENTJES
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.