Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BMW 3 serie

Pagina's : [1] 2

moeslieme
20-05-2010, 10:10

Ik ga per 2 juli van start bij een nieuwe werkgever. Bij me huidige werkgever heb ik een Seat Leon waar ik overigens niet echt tevreden mee ben. Bij me nieuwe werkgever ga ik goed verdienen en zit nu te denken aan BMW 3 serie omdat deze auto goed en comfortabel is. Ik vind een Audi A4 niet zo heel mooi. Nou wil ik weten welke auto jij mooi vindt en waarom? Misschien dat ik nog van gedachte kan veranderen. Ik moet maandag doorgeven voor welke auto ik kies.. Wil het liefs ook een auto waar ik mee op vakantie kan naar Marokko:maf: ... Dus alle reacties zijn welkom. Groeten,

Kamarad
20-05-2010, 10:32
Hoi, 3 serie is prima auto. Heb ik ook gehad en het rijdt inderdaad erg comfortabel. Het is alleen de vraag wat je lease budget is. Een BMW willen rijden is leuk maar als je budget dat niet toelaat kan het alleen maar een teleurstelling zijn.

moeslieme
20-05-2010, 10:41
Hoi Kamarad, Ik heb daar het budget voor en gekregen. Vind het zelf ook wel duur maar wil morgen misschien een voorstel doen voor Short Lease dat bespaard veel in kosten. Indien dat niet mogelijk is dan wil ik deze alsnog en wil ik deze ook prive gebruikbaar stellen. Jammer dat de 5 serie echt super duur is. Belachelijke prijzen:( Wil in augustus naar Marokko inshallah en ik denk dat een 3 serie dat makkelijk overleefd daar. Heb jij deze auto gekocht of was het van je werkgever?

Kamarad
20-05-2010, 10:57
Ja de 5 is helaas ook voor mij net boven budget. Maar ik ben met de drie 3 ook naar maroc geweest. Geen enkel probleem gehad. En onderweg is het gewoon erg comfortabel (volgens mij waren we in 25 uur bij almeria). Maar dan moet je wel het risico nemen dat de guardia civil of de gendarmerie een niet erg vriendelijk gesprekje met je wil voeren als ze je pakken. Ik zeg doen!!! Moet het een nieuwe worden of krijg je hem uit de pool? Indien nieuw dan moet je bij je dealer even vragen wat de levertijd is. Het kan zijn dat ie niet voor jouw vakantie klaar is. Waar ik zelf nog over zat te twijfelen was een volkswagen Tiguan. Ligt in dezelfde prijsklasse en is ook een leuke auto. En trouwens, de a4 rijdt ook erg goed.

chappo
20-05-2010, 11:22

ik denk niet dat je BMW een aangename auto zult vinden. Daarnaast kent het een achterwielaandrijving.... dat kent meer gevaren dan voorwielaandrijving... Is audi a3 sportback niet iets voor jou? Die kun je dan full option nemen met leren bekleding etc... Zelf vind ik beter een autoin een lagere klasse met full option aangenamer dan een auto in een hogere klasse dat standaard is.

102-0008762
20-05-2010, 11:30
Marokko kun je vergeten, levertijden van die automerken zitten gemiddeld op 10 weken... Zelf heb ik een witte BMW 318 touring van '07, het is een heerlijke auto met lekkere stoelen. Het enige minpunt vind ik de plastic afwerking in het interieur.

Kamarad
20-05-2010, 11:51
Chappo, achterwielaandrijving is even wennen. Maar als je het hebt gehad wil je bijna niets anders meer. Ik heb mijn BMW 3 jaar gehad en nooit problemen. Tja in de winter als er veel sneeuw ligt kom je moeilijk uit je parkeerplaats en moet je op rotondes niet al te wild zijn. Maar dat kan met een voorwielaandrijver ook. De levertijd is denk ik wel een probleem als je hem nog voor je vakantie wil hebben.

moeslieme
20-05-2010, 11:51
Ja de 5 is helaas ook voor mij net boven budget. Maar ik ben met de drie 3 ook naar maroc geweest. Geen enkel probleem gehad. En onderweg is het gewoon erg comfortabel (volgens mij waren we in 25 uur bij almeria). Maar dan moet je wel het risico nemen dat de guardia civil of de gendarmerie een niet erg vriendelijk gesprekje met je wil voeren als ze je pakken. Ik zeg doen!!! Moet het een nieuwe worden of krijg je hem uit de pool? Indien nieuw dan moet je bij je dealer even vragen wat de levertijd is. Het kan zijn dat ie niet voor jouw vakantie klaar is. Waar ik zelf nog over zat te twijfelen was een volkswagen Tiguan. Ligt in dezelfde prijsklasse en is ook een leuke auto. En trouwens, de a4 rijdt ook erg goed. Het wordt gewoon de 3 serie:goedzo:... Short Lease is meestal binnen 3 weken leverbaar maar als het een nieuwe is dan kan het soms wel 3 maanden duren. Daarom hoop ik dat ze voor de Short Lease gaan dan heb ik al een goede keuze. Audi is wel oke. Maar vind dat de Audi staat voor klasse. En ik ben een marokkaan die nog bij me ouders woont in een achterstands wijk en dat staat niet echt voor klasse.. Nee Geintje.. Ik vind de A4 wel ok:goedzo:

chappo
20-05-2010, 11:54
Het wordt gewoon de 3 serie:goedzo:... Short Lease is meestal binnen 3 weken leverbaar maar als het een nieuwe is dan kan het soms wel 3 maanden duren. Daarom hoop ik dat ze voor de Short Lease gaan dan heb ik al een goede keuze. Audi is wel oke. Maar vind dat de Audi staat voor klasse. En ik ben een marokkaan die nog bij me ouders woont in een achterstands wijk en dat staat niet echt voor klasse.. Nee Geintje.. Ik vind de A4 wel ok:goedzo: Het maakt niet uit waar je woont en hoe... het gaat om wat jezelf het lekkerst bij voelt... het is tenslotte wel je werkpaard ;) zou me meer zorgen maken om dat het heel blijft :P

chappo
20-05-2010, 12:07
Chappo, achterwielaandrijving is even wennen. Maar als je het hebt gehad wil je bijna niets anders meer. Ik heb mijn BMW 3 jaar gehad en nooit problemen. Tja in de winter als er veel sneeuw ligt kom je moeilijk uit je parkeerplaats en moet je op rotondes niet al te wild zijn. Maar dat kan met een voorwielaandrijver ook. De levertijd is denk ik wel een probleem als je hem nog voor je vakantie wil hebben. Ik heb zelf ook een BMW gehad, maar ben er niet echt weg van betreft rijgedrag dan. Uitstraling is een ander verhaal. In Marokko kom je ookwel eens in situaties terecht waarbij de ondergrond onverhard is... en dat kan zorgen voor aparte ervaring ;)

moeslieme
20-05-2010, 12:15
QUOTE=102-0008762;82887020]Marokko kun je vergeten, levertijden van die automerken zitten gemiddeld op 10 weken... Zelf heb ik een witte BMW 318 touring van '07, het is een heerlijke auto met lekkere stoelen. Het enige minpunt vind ik de plastic afwerking in het interieur.[/QUOTE] Het klopt inderdaad dat de levertijden rond de 3 maanden liggen. Maar bij Short Lease hebben ze die auto's meestal wel op vooraad. Ik vind de plastic afwerking ook wat minder. Maar Fulloption is voor mij dan niet meer te betalen. Dan zou een kwart van me salaris daar in geinvesteerd worden en dat vind ik het echt niet waard.. :jammer:

moeslieme
20-05-2010, 12:18
Ik heb zelf ook een BMW gehad, maar ben er niet echt weg van betreft rijgedrag dan. Uitstraling is een ander verhaal. In Marokko kom je ookwel eens in situaties terecht waarbij de ondergrond onverhard is... en dat kan zorgen voor aparte ervaring ;) En ik als dame achter het stuur bij zo een aangelegenheid:(. Uitstraling is wel goed inderdaad. Ik heb er zelf een keer in gereden was en wil deze daarom ook.

moeslieme
20-05-2010, 12:20
Het maakt niet uit waar je woont en hoe... het gaat om wat jezelf het lekkerst bij voelt... het is tenslotte wel je werkpaard ;) zou me meer zorgen maken om dat het heel blijft :P :D Ben wel zuinig met auto's dus dat komt wel goed:goedzo:

chappo
20-05-2010, 12:28
:D Ben wel zuinig met auto's dus dat komt wel goed:goedzo: Alvast psagtek :D

moeslieme
20-05-2010, 12:50

Alvast psagtek :D Shokran:D

Pagina's : [1] 2