Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlandse vrouw trouwens met marokkaanse man

LZN
31-07-2004, 17:29

Ik wil meer over dit onderwerp te weten komen ik vind het heel interessant... Veel Nederlandse meisjes die ik ken trouwen met Marokkaanse jongens! Ook heb ik wel is op tv gezien dat meeste Marokkaanse jongens een vrouw ''uit de bergen'' willen(dus die alles voor hun doen).. Ik zou er graag dingen over willen weten :) Ook hoe dat met het geloof zit als je met een Nederlander trouwt enzo... Alvast bedankt ;) Doeii doeii :zwaai:.

abdul_Hakeem
31-07-2004, 17:44
ik ken je zeggen maak je borst maar nat meid want het is geen grap ! velen leven in hun cultuurtje dus het zal niet makkelijk zijn als niet marokkaan om gerespecteerd te worden , zie alleen die voorbeeld van Polleke ofzo daar zie je eigenlijk al het ware gedachte van velen over een ander ras! ik zou zeggen wees er voorzichtig mee beste zuster want het valt niet mee

abdul_Hakeem
31-07-2004, 18:45
Geen dank, je bent op de hoogte (smile) dus je kan niet zeggen van ik wist het niet

babybruidje
31-07-2004, 19:08
wanneer je in het marokkaanse cultuurtje wil passen zou ik zeggen maak je klaar voor hele aparte dingen!!! maar als je bedoeld ik wil de islam praktiseren nou dat is macha Allah en als je dat doet zou alles tussen jou en je man goed gaan insha Allah (indien Allah het wil)

maghrebia007
04-08-2004, 16:22

Origineel gepost door abdul_Hakeem ik ken je zeggen maak je borst maar nat meid want het is geen grap ! velen leven in hun cultuurtje dus het zal niet makkelijk zijn als niet marokkaan om gerespecteerd te worden , zie alleen die voorbeeld van Polleke ofzo daar zie je eigenlijk al het ware gedachte van velen over een ander ras! ik zou zeggen wees er voorzichtig mee beste zuster want het valt niet mee jah.. t komt zekers voor.. eigenlijk is t belachelijk.. maar wel begrijpelijk ik vind gewoon dat je een moslim moet huwen omdat t beter is voor je zelf..

hennaaja
05-08-2004, 23:11
Salaam alaikoem zuster, Masha Allah :) Klopt helemaal. Het slagen van een al-dan-niet gemengd huwelijk hangt erg af van de mate van praktiseren van de broeder (of soms de zuster) Praktiseren beide mensen niet, dus EN de Belgische/Nederlandse vrouw, EN de Marokkaanse man . Dan kan het ook "slagen" in de ogen van deze twee mensen, maar ze zullen erg veel moeite hebben inderdaad met de familie. Maar ghair. Moge Allah al deze Marokkaanse broedertjes leiden en moge Allah ook al hun geliefden (dus ook die ongelovige vrouwtjes) leiden. Moge Allah ons allen leiden!!! Ameen