Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als jij het voor het zeggen had

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
31-07-2004, 17:09

Wat zou jij doen?

babybruidje
31-07-2004, 17:10
een islamtische wetgeving in alle landen laten gelden...

Metalsiarachida
31-07-2004, 17:13
jaaaaaaaaaaaaaaaa wats sou ik doen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja watttt???????? ja wat dan\ hallooooooooooooooooooooooooooooo???????????? ga je nog wat deon neeeeennnnn ga sneii wat doennns nou ja zegg dan nie eee okeee dan niett ik ga niet wat deon ik heb het niet voor het zzegge he

Angelliciouz
31-07-2004, 17:26
Ik wil ut niet eens voor het zeggen hebben..Das te veel verantwoordelijkheid die je op je moet nemen..

Nissrine_1983
31-07-2004, 18:09

zorgen dat er in de hele wereld geen oorlog en hongersnood was... Een onwaarschijnlijke droom....

crazy_TETOUANIA
31-07-2004, 18:14
Origineel gepost door cj_tetuani Wat zou jij doen? heb geen iedee

sweet_nadoria
31-07-2004, 19:17
Origineel gepost door babybruidje een islamtische wetgeving in alle landen laten gelden... Tbarke Allah aliek !! Insha Allah :)

Azzzizzz
31-07-2004, 19:19
Origineel gepost door cj_tetuani Wat zou jij doen? ik zou jou bannen. en dat zolang je van die onzin topics plaatst, die korte nergens opslaande topics, of die gekopieerde wijze woorden in topics plaatst.

babybruidje
31-07-2004, 19:21
achie azizz waarom stoor jij je aan hem? ik vind het best een goede vraag en zo kunnen we misschien weer praten over de islam

Azzzizzz
31-07-2004, 19:24
Origineel gepost door babybruidje achie azizz waarom stoor jij je aan hem? ik vind het best een goede vraag en zo kunnen we misschien weer praten over de islam hij vroeg: wat zou jij doen als jij voor het zeggen hebt. het spijt me zeer, maar ik zie in die vraag geen wijzer die naar de islam leidt., en dus geen link met de islam. en ik zie in mijn mijn reactie niets andes dan antwoord op zijn vraag.

babybruidje
31-07-2004, 19:26
dat klopt je geeft antwoord op zijn vraag maar een beetje haat dragend (allah oe allem misschien zie ik het verkeerd) en het kan wel degelijk naar de islam leiden zoals vele hier op dit forum houden we van de islam dus dat komt insha Allah ook vaak ter spraken en vooral met zo'n vraag

Azzzizzz
31-07-2004, 19:32
inderdaad in deze fora hebben we het alleen over de islam, en dankzij deze fora zijn vele niet moslims zich gaar bekeren tot de islam. ach hou toch op lees je de topics of niet. nog een ding dat ik zou doen als ik het voor het zeggen had, en dat is het verbieden om de woorden islam, allah,en de profeet verbieden om hier op het forum te gebruiken. het is de verkeerde plaats om zulks heilige namen te noemen hier, tussen al die $#&%$#"%!". maar goed, u moet zo denken Aziz heeft het niet voor het zeggen. en nu Einde dis.

babybruidje
31-07-2004, 19:35
subban Allah wij delen kennelijk een andere mening maar khair insha Allah laten we er van uit gaan dat we alle twee de zelfde goede intensies hebben

Metalsiarachida
31-07-2004, 20:12
Origineel gepost door Azzzizzz inderdaad in deze fora hebben we het alleen over de islam, en dankzij deze fora zijn vele niet moslims zich gaar bekeren tot de islam. ach hou toch op lees je de topics of niet. nog een ding dat ik zou doen als ik het voor het zeggen had, en dat is het verbieden om de woorden islam, allah,en de profeet verbieden om hier op het forum te gebruiken. het is de verkeerde plaats om zulks heilige namen te noemen hier, tussen al die $#&%$#"%!". maar goed, u moet zo denken Aziz heeft het niet voor het zeggen. en nu Einde dis. tis maar wat je een dis noemt maa zeg evve ben je boos of ben je boos???

Azzzizzz
31-07-2004, 20:18

Origineel gepost door Metalsiarachida tis maar wat je een dis noemt maa zeg evve ben je boos of ben je boos??? ik irriteer me mateloos in het kwadraad aan mensen die nog niet de moeite hebben genomen in het woordenboek uit te zoeken wat het woorde: topic betekent.

Pagina's : [1] 2