Bekijk originele versie : Mensen op deze site........
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Military_Minded
09-12-2002, 16:05
.........sorry dat ik het moet zeggen....maar de meesten van jullie zijn echt dom!!!
En dan heb ik het niet eens over de opleiding die je volgt....maar gewoon de manier van denken etc.etc.
Ik ben echt zwaar teleurgesteld....shiett...er zijn 3 of 4 uitzonderingen...en dat is echt weinig!!!
Ik wilde dit ff kwijt....shietttt
TwinkleEye_19
09-12-2002, 16:06
Origineel gepost door Military Minded
.........sorry dat ik het moet zeggen....maar de meesten van jullie zijn echt dom!!!
En dan heb ik het niet eens over de opleiding die je volgt....maar gewoon de manier van denken etc.etc.
Ik ben echt zwaar teleurgesteld....shiett...er zijn 3 of 4 uitzonderingen...en dat is echt weinig!!!
:confused:
Miltary Minded????......
Minded on the Military- way
Your way:hihi:
http://www-ah.wbmt.tudelft.nl/~jerry/jw2/IrianJaya/images/1995-35-12-Aanvallende_papoea_krijgers.jpg
Tja domme mensen heb je overal ook op yasmina....
wat ben je achterlijk
speak for yourself!!!
misschien kom je dan nog ergens!
je moet niet iedereen bekritiseren
verbeter de wereld begin bij jezelf!!
bousa
Military_Minded
09-12-2002, 16:10
Origineel gepost door braveheart_78
de grootste ZIELIGERT hier ben JIJ!!!
Het is nog altijd zieligerD....en je hoeft niet gelijk emotioneel te worden....shiettt
waar plaats je jezelf?
Military_Minded
09-12-2002, 16:11
Origineel gepost door Kadir
Gelijk heb je, vooral sommige replies die ik lees, ik snap niet dat dat gewoon een echt persoon is die reageert. Maar jah, ik weet dat ik een van die uitzonderingen ben;) Slimme Turk ben ik:D
:D
GekkeTurk
09-12-2002, 16:11
Origineel gepost door Tnawie
waar plaats je jezelf?
hij kan zich zelf nergens plaatsen omdat zijn soort nog onbekend is zo dom is die gewoon...
Military_Minded
09-12-2002, 16:12
Origineel gepost door Kadir
Dit bedoel ik nou, mensen raken gewoon in paniek lijkt t wel, rustig maar, je hoeft niet meteen hier een paniekaanval te krijgen :rolleyes:
Wallah....dat dacht ik ook al....ze zijn echt onzeker....zo van...ik ga maar schelden..dan zal die wel denken dat ik niet zo ben....shiettt
manier van denken???
heum.....military minded...
zegt toch genoeg :o
I don't care........................ :D
Military_Minded
09-12-2002, 16:13
Origineel gepost door Tnawie
waar plaats je jezelf?
Wat denk jezelf???
Hindaatje
09-12-2002, 16:14
Origineel gepost door Dalilah
Tja domme mensen heb je overal ook op yasmina....
Inderdaad.. :rolleyes:
Wat denk jezelf???
bij hem is het toch op een hogere en betere plaats dan u,moet ik zeggen :rolleyes: :rolleyes:
Military_Minded
09-12-2002, 16:16
Origineel gepost door Hindaatje
Inderdaad.. :rolleyes:
Inderdaad....inderdaad.........shiettt
domme mensen heb je overal......maar hier is 98% DOM....ik schaam me voor jullie....meen ik serieus....shiettt
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.