Bekijk originele versie : Twee keer het zelfde betalen
Lelijkerd88
19-05-2010, 00:26
Hallo mensen ik heb een vraag..
Ik heb onlangs een dossier afgesloten bij een deurwaarder ( hiervan heb ik ook het bewijs dat deze helemaal afbetaald is.
Vervolgens kreeg ik gisteren een brief dat er nog 500 euro openstond terwijl ik vorige maand alles heb betaald...
Hoe zit het nou?!
Ik ben namelijk bang dat zij over andere dingen beginnen waarvoor ik geen bewijs heb..
Kan iemand me antwoord geven die meer verstand heeft aub?
Heel erg bedankt~!
Opzoek-meid
19-05-2010, 01:28
Hallo mensen ik heb een vraag..
Ik heb onlangs een dossier afgesloten bij een deurwaarder ( hiervan heb ik ook het bewijs dat deze helemaal afbetaald is.
Vervolgens kreeg ik gisteren een brief dat er nog 500 euro openstond terwijl ik vorige maand alles heb betaald...
Hoe zit het nou?!
Ik ben namelijk bang dat zij over andere dingen beginnen waarvoor ik geen bewijs heb..
Kan iemand me antwoord geven die meer verstand heeft aub?
Heel erg bedankt~!
ga met je betalingsbewijs naar hun toe of kopieer het en stuur het naar hun op. ohja eerst bellen en vragen van wat het is
Lelijkerd88
19-05-2010, 23:29
ga met je betalingsbewijs naar hun toe of kopieer het en stuur het naar hun op. ohja eerst bellen en vragen van wat het is
Hallo!! bedankt voor je reactie.,
Ik ben vandaag langs geweest en heb er mooi een punt achter gezet..
Haah!! ze zei ja de mensen van de administratie moeten je excuses komen aanbieden ze komen zo hoor.. Nou ik heb daar nog een kwartier gestaan niemand die kwam opdagen..
Dat heet geld verdienen over de domheid van anderen. Sommige zouden dat bedrag gwn betalen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.