Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opmerkelijk: Duitser met uitgestoken tong op paspoort

Pagina's : [1] 2

LZN
31-07-2004, 14:48

Een dertigjarige Duitse man heeft toestemming gekregen van de gemeente Arnsberg om een foto in zijn paspoort te laten zetten waarop hij met uitgestoken tong te zien is. Toen de man bij het aanvragen van zijn paspoort de bijzondere pasfoto inleverde, weigerden de ambtenaren de foto te gebruiken. Volgens de ambtenaren was de foto 'onbeschaamd'. Na een langdurig diepgaand onderzoek in de geldende wetten en regels moest de gemeente echter toegeven, en mocht de man de foto alsnog gebruiken. Hij moest wel een verklaring tekenen om aan te geven dat hij de gemeente niet aansprakelijk zal stellen als hij bij een identiteitscontrole in de problemen komt. http://images.fok.nl/upload/tong.JPG :lekkerpuh Cc.

Heiba
31-07-2004, 14:50
Muhahaha! Ik wil een pasfoto waarop ik mijn middelvinger uitsteek in mijn paspoort.

Heiba
31-07-2004, 14:57
Origineel gepost door Couscousje Helemaal leip. Ik wil dan een pasfoto ondersteboven in mijn paspoort! Cc Ik wil knipogend op mijn paspoort, dat scheelt me flirten bij de douane, dan doet mn pasfoto het al voor me.

Heiba
31-07-2004, 15:00
Origineel gepost door Couscousje Of ze denken dat je motorisch gestoord bent... :hihi: Cc Dat kan ook nog altijd! :o Maar dan heb ik een reden om me aan te stellen, en zo een streepje voor te krijgen.

Royce
31-07-2004, 15:06

Ik wil `n zwart vierkantje als pasfoto.

Royce
31-07-2004, 15:23
Origineel gepost door najibsri AH kijkes aan je bent een vriendin van Cctje, daarom dus mijn topic over haar kwaliteiten verwijderen....sjonge jonge vriendjespolitiek reikt tot hier... Laf en zielig... Dude. Wat is er met die paranoia van jou. Overal klagen, zero reactie. Gaat het niet op`n gegeven moment kriebelen. "It might be me". Wat doe je online btw, is het niet tijd voor 1 of ander gebed? :rolleyes:

Royce
31-07-2004, 15:31
Origineel gepost door najibsri Welk gebed moet nu gedaan worden? dit plaats ik onder de categorie 'brainfart' ... nu ophoepelen Geniaal. Deed het pijn, zo`n opmerking verzinnen. Allez, om terug te komen op het fartgedeelte. Thanks but no thanks. Ben uitermate tevree met mijn familie.

tonk
31-07-2004, 15:43
Wacht maar, zo meteen blijkt dat de tong een beter identificatiemiddel is dan een vingerafdruk en staan we allemaal met uitgestoken tong op de foto. ;) En aangezien men mij vaak herkent aan mijn haar, wil ik bij deze achterstevoren in mijn paspoort staan.

Royce
31-07-2004, 15:44
Origineel gepost door tonk Wacht maar, zo meteen blijkt dat de tong een beter identificatiemiddel is dan een vingerafdruk en staan we allemaal met uitgestoken tong op de foto. ;) En aangezien men mij vaak herkent aan mijn haar, wil ik bij deze achterstevoren in mijn paspoort staan. Kam het gewoon `n keer. Dan kan er weer `n normale pasfoto op... :p

tonk
31-07-2004, 15:46
Origineel gepost door Royce Kam het gewoon `n keer. Dan kan er weer `n normale pasfoto op... :p Jij bent gewoon jaloers op zoveel haar. Ik wed dat jij al aardig begint te kalen. :o

Royce
31-07-2004, 15:47
Origineel gepost door tonk Jij bent gewoon jaloers op zoveel haar. Ik wed dat jij al aardig begint te kalen. :o Ik ben kaal. Had ik maar haar. Helaas. @Paranoia, Verband is er wel. Je tulband hangt voor je oogjes.

tonk
31-07-2004, 15:54
Origineel gepost door Royce Ik ben kaal. Had ik maar haar. Helaas. Elk nadeel hep ze voordeel, volgens Cruijf. Dus: - geen shampoo, conditioner, gel enz nodig. Je bespaart een hoop geld en jouw bijdrage aan de afvalberg is minder dan die van mij. - nooit een bad hair day - er zijn best veel vrouwen die kaal sexy vinden. (Kusje op kaal hoofd.) - en je weet je gemis al aardig te compenseren met leuke autootjes. Die gele is leuk!

Royce
31-07-2004, 15:57
Origineel gepost door najibsri Amateur :zwaai: Uit welke topic heb je dat woordje gepikt. Proleet :hihi:

Pagina's : [1] 2