Bekijk originele versie : Belangrijke vraag!
just_a_girll
18-05-2010, 21:17
ik heb een vraagje, kan een marokkaanse vrouw die trouwt met een niet marokkaan wel voor de marokkaanse wet trouwen????
en is iemand op die manier getrouwd??
mokergirl_4ever
19-05-2010, 08:58
Wil ik ook weten!
just_a_girll
19-05-2010, 18:15
iemand???
Harlem69
19-05-2010, 18:41
ik heb een vraagje, kan een marokkaanse vrouw die trouwt met een niet marokkaan wel voor de marokkaanse wet trouwen????
en is iemand op die manier getrouwd??
Bedoel je daarmee een niet-moslim... :o
als hij geen moslim is zal hij niet in de moskee mogen trouwen... dus volgens mij óók niet voor de Marokkaanse wet...:hadj:
ennehh... nog niet nee... ;)
Succes gewenst alvast... :goedzo:
beslama, Alexei
:zwaai:
eloujdia23
19-05-2010, 18:43
Bedoel je daarmee een niet-moslim... :o
als hij geen moslim is zal hij niet in de moskee mogen trouwen... dus volgens mij óók niet voor de Marokkaanse wet...:hadj:
ennehh... nog niet nee... ;)
Succes gewenst alvast... :goedzo:
beslama, Alexei
:zwaai:
volgens mij bedoelt ze een moslim
ik wil het ook eigelijk weten (het gaat om een moslim )
Harlem69
19-05-2010, 18:46
volgens mij bedoelt ze een moslim
ik wil het ook eigelijk weten (het gaat om een moslim )
Als moslim kan hij met haar trouwen in de moskee. Hier in Nederland is tegenwoordig wel meestal eerst een gemeentelijk huwelijks contract nodig als bewijs dat het een serieus huwelijk betreft.
:o
Berber4life
19-05-2010, 18:52
probleem is die persoon krijgt geen marokkaanse paspoort en mag niet begraven worden in marokko ja ik weet het is een grote drama in marokko. om marokkaan te worden moet je aanvrag doen bij de minister van binnenlandse zaken van marokko en je moet een examen afleggen bij marokkaanse geleerden of zo had ik gehoord pas als je daarvoor slaagt kun je een aanvraag doen bij de minister ja is marokko het niet makkeljk.
in moskee trouwen en bij gemeente doen velen mensne maar je houdt het probleem van marokko dus ook het begraven bij overlijden. weet niet precies of het bij marokko geregistreerd word dacht het wel aan de hand van een familieboek maar welke voorwaarden regels daar gelden weet ik niet
just_a_girll
20-05-2010, 21:38
het gaat niet om mij, maar om een vriendin van me.. het is een niet moslim en zij is een marokkaans meisje. En ze vroeg zich af of het wel via de marokkaanse wet kan omdat er meerdere mensen op die manier zijn getrouwd in haar omgeving...
allemaal bedankt voor jullie antwooorden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.