Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SOS hulp gevraagd!

Pagina's : [1] 2

vallendester
18-05-2010, 20:31

Beste mensen ik zit met een aantal computerproblemen ik hooooop dat iemand mij kan helpen, het blijkt dat er iemand op mijn ipadress ongewenste mails verstuurd ( heeft mijn internetprovider laten weten) nou vraag ik me af hoe ik daar vanaf kom). Ik heb geprobeerd verschillende virusscanners op mijn pc te installeren alleen steeds als ik dit probeer krijg ik te horen dat ik een te oude bestuuringssysteem heb van windows hoe kan ik deze upgraden?? zou iemand mij aub kunnen helpen en uitleggen wat er aan de hand is ( hoe kan er namelijk iemand via mijn ipadress ongwenste mails versturen??) mijn computer stresst mij nu echt... alvast bedankt!

marocieboy
18-05-2010, 20:36
Hoi, lees deze informatieve site maar eens goed door: http://www.waarschuwingsdienst.nl/ lees ook heel goed mijn topic, zie mijn o.t Wat voor besturingssysteem heb je? P.s: ik snap dat je graag geholpen wilt worden door iemand, maar zo'n topic titel is niet beschrijvend voor je pc probleem, let daarop s.v.p. (geldt niet alleen voor jou)

vallendester
18-05-2010, 20:41
Hoi, lees deze informatieve site maar eens goed door: http://www.waarschuwingsdienst.nl/ lees ook heel goed mijn topic, zie mijn o.t Wat voor besturingssysteem heb je? P.s: ik snap dat je graag geholpen wilt worden door iemand, maar zo'n topic titel is niet beschrijvend voor je pc probleem, let daarop s.v.p. (geldt niet alleen voor jou) dank je wel voor je reactie, Ja mijn titel geeft niet bepaald informatie maar dat was het eerste waar ik aan dacht. Ik heb je topic al gelezen en ik probeerde daar via een link AVG te instaleren maar dat lukte dus niet. misschien een dom vraagje maar waar kan je zien wat voor bestuuringssysteem je hebt

marocieboy
18-05-2010, 20:47
dank je wel voor je reactie, Ja mijn titel geeft niet bepaald informatie maar dat was het eerste waar ik aan dacht. Ik heb je topic al gelezen en ik probeerde daar via een link AVG te instaleren maar dat lukte dus niet. misschien een dom vraagje maar waar kan je zien wat voor bestuuringssysteem je hebt domme vragen bestaan niet :) ik heb er zelfs een topic voor, kijk en lees het goed: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3217191

vallendester
18-05-2010, 20:52

domme vragen bestaan niet :) ik heb er zelfs een topic voor, kijk en lees het goed: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3217191 Nou haha als het over computers gaat vind ik mezelf echt dom maar ik heb gekeken en er staat dit bij mijn computer ( ook tijdens het opstarten van de pc) Miscrosoft Windows Xp Professional Versie 2002

marocieboy
18-05-2010, 20:56
Nou haha als het over computers gaat vind ik mezelf echt dom maar ik heb gekeken en er staat dit bij mijn computer ( ook tijdens het opstarten van de pc) Miscrosoft Windows Xp Professional Versie 2002 Dan heb je Windows xp als je besturingssysteem. :) Kun je een printscreen plaatsen van de melding die je krijgt (dat ie te oud is)?

vallendester
18-05-2010, 21:02
Dan heb je Windows xp als je besturingssysteem. :) Kun je een printscreen plaatsen van de melding die je krijgt (dat ie te oud is)? ja ok ik ga het even proberen

vallendester
18-05-2010, 21:18
Ik kan geen printscreen plaatsen maar ik typ nu letterlijk de tekst even: Nieuwere versie van Windows vereist Het installatieprogramma heeft geconstateerd dat u een oudere versie van het Windows-bestuuringssysteem gebruikt, die niet wordt ondersteund door dit product, met als gevolg dat de installatie niet kan worden voortgezet. We raden u aan een upgrade uit te voeren naar een nieuwere versie van Windows voordat u dit product installeer

marocieboy
18-05-2010, 22:05
Ik kan geen printscreen plaatsen maar ik typ nu letterlijk de tekst even: Nieuwere versie van Windows vereist Het installatieprogramma heeft geconstateerd dat u een oudere versie van het Windows-bestuuringssysteem gebruikt, die niet wordt ondersteund door dit product, met als gevolg dat de installatie niet kan worden voortgezet. We raden u aan een upgrade uit te voeren naar een nieuwere versie van Windows voordat u dit product installeer ok..vreemd. Waarom kan je geen printscreen plaatsen? nog een vraag: heb je wel service pack 3 geïnstalleerd?

vallendester
18-05-2010, 22:41
ok..vreemd. Waarom kan je geen printscreen plaatsen? nog een vraag: heb je wel service pack 3 geïnstalleerd? Printscreen: ik heb nog nooit een foto/plaatje geplaatst maar ik probeerde op zn knopje te drukken van:voeg plaatje toe maar dat lukte mij niet en volgens mij heb ik geen service pack 3 geinstalleerd, wat houd het eigelijk in en hoe kan ik het installeren nogmaals bedankt dat je mij probeert te helpen

marocieboy
19-05-2010, 18:39
Printscreen: ik heb nog nooit een foto/plaatje geplaatst maar ik probeerde op zn knopje te drukken van:voeg plaatje toe maar dat lukte mij niet en volgens mij heb ik geen service pack 3 geinstalleerd, wat houd het eigelijk in en hoe kan ik het installeren nogmaals bedankt dat je mij probeert te helpen Salaam, probeer deze instructie goed te volgen: http://www.byte.nl/docs/Screen-Shot-Maken.html het uploaden op het forum kan door de afbeelding eerst te uploaden. Ga daarvoor naar bijv. : www.imageshack.us service pack 3 is een verzameling updates voor Windows xp waarbij het mogelijk is nieuwere updates te installeren, je kunt het downloaden vanuit de topic pc problemen in mijn o.t succes :)

MootjeWilMamita
19-05-2010, 22:20
Je internetprovider? Heb je een draadloze router? graag meer info! als het goed is moet je je router beveiligen.

vallendester
20-05-2010, 16:09
Je internetprovider? Heb je een draadloze router? graag meer info! als het goed is moet je je router beveiligen. nou dat was dus het rare ik heb geen draadloze router

vallendester
20-05-2010, 16:12
Salaam, probeer deze instructie goed te volgen: http://www.byte.nl/docs/Screen-Shot-Maken.html het uploaden op het forum kan door de afbeelding eerst te uploaden. Ga daarvoor naar bijv. : www.imageshack.us service pack 3 is een verzameling updates voor Windows xp waarbij het mogelijk is nieuwere updates te installeren, je kunt het downloaden vanuit de topic pc problemen in mijn o.t succes :) Ok nou het is gelukt! ik heb ook gelijk een virusscanner erbij geinstalleerd heel erg bedankt voor je hulp

marocieboy
20-05-2010, 20:53

Ok nou het is gelukt! ik heb ook gelijk een virusscanner erbij geinstalleerd heel erg bedankt voor je hulp wat heb je gedaan en wat is gelukt? :) p.s: als je wilt mag je groen geven

Pagina's : [1] 2