Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tnawie en Emsoem!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Zina17
09-12-2002, 15:33

hahah........... Ok,nu ik jullie aandacht heb getrokken: jullie zijn de liefste jongens van heel het forum Emsoem:je maakt mij verlegen en niet hem!!! :) :) ;) ;)

Tnawie
09-12-2002, 15:38
ik word echt verlegehhhhh :p ik ben zo verlegehhhh dat mn tnawies mij in de steek hebben gelaten. ps: ik vind je ook heel erg lief :p

Chaimae
09-12-2002, 15:38
Emsoem en lief in een zin :giechel: beste mop ooit :D

Zina17
09-12-2002, 15:40
Origineel gepost door Tnawie ik word echt verlegehhhhh :p ik ben zo verlegehhhh dat mn tnawies mij in de steek hebben gelaten. ps: ik vind je ook heel erg lief :p :love: oooohhhhhhh.......zo lief!!!!!!!! :Iluvu:

Zina17
09-12-2002, 15:41

Origineel gepost door chemie Emsoem en lief in een zin :giechel: beste mop ooit :D jaja.....geloof het of niet!!! enne;wist je al dat hij een gedichtje voor mij geschreven heeft!!!!Echt heel mooi..... ;)

Chaimae
09-12-2002, 15:42
Origineel gepost door Zina17 jaja.....geloof het of niet!!! enne;wist je al dat hij een gedichtje voor mij geschreven heeft!!!!Echt heel mooi..... ;) :schrik2: Hebt ie een tweeling broer voor moi???????????????? :D

Zina17
09-12-2002, 15:42
Origineel gepost door sweetdroopy je hebt iemand vergeten zina ??? :idee: oh ja!!!!Hoe kon ik jou vergeten!!!!! :D

Zina17
09-12-2002, 15:47
Origineel gepost door Kadir Ik denk dat ie mij bedoelde:p zie,ik wist dat je zo'n reactie ging plaatsen!!!!! :rolleyes: maar wat zou ik zeggen?????

emsoem
09-12-2002, 16:00
hihihiihihihihiii (zina jij bent liever als lief :Iluvu: ) =emsoem=

Tnawie
09-12-2002, 16:02
Origineel gepost door Zina17 :love: oooohhhhhhh.......zo lief!!!!!!!! :Iluvu: waar blijven mn tnawies nu ik ze nodig heb :( een ding weet ik zeker, jij bent heel erg lief en schatig, kijk maar naar jou ondertekening hoe je daar danst, zo lief :p

Zina17
09-12-2002, 16:06
Origineel gepost door Tnawie waar blijven mn tnawies nu ik ze nodig heb :( een ding weet ik zeker, jij bent heel erg lief en schatig, kijk maar naar jou ondertekening hoe je daar danst, zo lief :p :hihi: Ik volg danslessen he!!!

Tnawie
09-12-2002, 16:15
Origineel gepost door Zina17 :hihi: Ik volg danslessen he!!! die in het rood kijkt wel naar de leraares hoe deze danst maar bakt er zelf niks van :stout: zij houdt het op de primitieve bewegingen :D maar t staat wel schatig :p ben jij die in t rood of zwaart?

Zina17
09-12-2002, 16:16
Origineel gepost door Tnawie die in het rood kijkt wel naar de leraares hoe deze danst maar bakt er zelf niks van :stout: zij houdt het op de primitieve bewegingen :D maar t staat wel schatig :p ben jij die in t rood of zwaart? hahah..... wat denk je dat ik nu ga zeggen???? die in het zwart natuurlijk!! :D

Tnawie
09-12-2002, 16:27
Origineel gepost door Zina17 hahah..... wat denk je dat ik nu ga zeggen???? die in het zwart natuurlijk!! :D dan ben ik die in het rood, egt iets voor tnawie. zie je die twijfelblik in mn gezich tijdens het dansen. Die blik in mn ogen ondersteunt mn vorig topic vreemd dansen. of heb je deze niet gelezen :p

Zina17
09-12-2002, 16:28

Origineel gepost door Tnawie dan ben ik die in het rood, egt iets voor tnawie. zie je die twijfelblik in mn gezich tijdens het dansen. Die blik in mn ogen ondersteunt mn vorig topic vreemd dansen. of heb je deze niet gelezen :p :lol: hahahah!!!!!!! Dan ben je nog liever...... :Iluvu: Ik vond jou al lief en ik vond dat beestje ook lief dus .....

Pagina's : [1] 2