Bekijk originele versie : Ik heb GokhanBal gezien......
Military_Minded
09-12-2002, 15:13
.......hey gekke Turk....je was op TV....bij SBS6....eerste divisie voetbal!!Ik had je gezien....het was je debuut...toch???
Je was ook nog eens een van de beste op het veld.....en pas 18 jaar!!!
VVV-MVV.......0-1
Jij echte Player...... :goedzo:
gokhanbal
09-12-2002, 15:21
Origineel gepost door Military Minded
.......hey gekke Turk....je was op TV....bij SBS6....eerste divisie voetbal!!Ik had je gezien....het was je debuut...toch???
Je was ook nog eens een van de beste op het veld.....en pas 18 jaar!!!
Jij echte Player...... :goedzo:
ja indd ik heb vrijdag me debuut gemaakt ja en ik speelde wel redelijk goed ja heb je me alleen op sbs6 gezien?? want ik ben eigenlijk wel overal op geweest maar ja bedankt he ciao
Military_Minded
09-12-2002, 15:25
Origineel gepost door gokhanbal
ja indd ik heb vrijdag me debuut gemaakt ja en ik speelde wel redelijk goed ja heb je me alleen op sbs6 gezien?? want ik ben eigenlijk wel overal op geweest maar ja bedankt he ciao
Ik kijk niet zoveel TV....maar ik had het toevallig op SBS gezien!!
gokhanbal
09-12-2002, 15:27
[QUOTE]Origineel gepost door Military Minded
Ik kijk niet zoveel TV....maar ik had het toevallig op SBS gezien!! [/QUOTE
ow is goed dan he dan zal je me vrijdag wel weer zien he we moeten thuis tegen den-bosch
Military_Minded
09-12-2002, 15:29
[QUOTE]Origineel gepost door Military Minded
Ik kijk niet zoveel TV....maar ik had het toevallig op SBS gezien!! [/QUOTE
ow is goed dan he dan zal je me vrijdag wel weer zien he we moeten thuis tegen den-bosch
Den Bosch is een moeilijke tegenstander.....dan kan je wel wat laten zien.......SBS laat dan wel een langere samenvatting zien....dus ga ik zeker kijken!!!
gokhanbal
09-12-2002, 15:31
Origineel gepost door Military Minded
Den Bosch is een moeilijke tegenstander.....dan kan je wel wat laten zien.......SBS laat dan wel een langere samenvatting zien....dus ga ik zeker kijken!!!
oke military is goed dan
Military_Minded
09-12-2002, 15:32
oke military is goed dan :goedzo:
Military_Minded
09-12-2002, 17:40
toon eens wat respect....voor deze talentvolle Turk :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.