Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meer Respect Voor Meiden Met Hoofddoek Dan Meiden Zonder Of Geen Verschil???

Pagina's : [1] 2

PerfectTangawia
09-12-2002, 15:02

JE MAG ZOWEL AL MAN ALS VROUW REAGEREN.. HET IS EIGENLIJK BEDOELD VOOR DE MANNEN.. HEBBEN DE MANNEN MEER RESPECT VOOR MEIDEN MET EEN HOOFDDOEK.. DAN MEIDEN ZONDER HOOFDDOEK??? daar bedoel ik niet de meiden die een strakke broek dragen.. en een klein hoofddoekje naar achteren... gewoon een meid die normaal haar hoofddoek draagt.. en de kleding die daarbij hoort... hebben de mannen hiervoor meer recpesct dan meiden zonder hoofddoek..??? ALVAST BEDANKT VOOR REAGEREN.. LIEFS TANGAWIA

__Armanigurly__
09-12-2002, 15:04
ik wil niet zeggen dat meisjes met hoofdoeken heilig zijn....k ken er genoeg....

minora
09-12-2002, 15:05
ik heb respect voor iedereen die het verdient :zwaai:

RaZer
09-12-2002, 15:05
Eerlijk gezegd heb ik voor iedereen respect zolang diegene maar respect voor mij heeft!!

maroc_chica
09-12-2002, 15:06

Als mannen minder respect tonen voor meiden zonder hoofdoek vind ik dat belachelijk. Je kan ook zonder hoofdoek een goede moslima zijn . beslamma x chica

Najib26
09-12-2002, 15:07
Allereerst respecteer ik iedereen. Ik zal een meid, hoe ze ook gekleed is, nooit een h**r noemen. Verder vind ik een meid met een hijab echt mashallah. Meiden met strakke kleren, als ik die tegenkom, dan probeer ik altijd de andere kant op te kijken. En ook al spreken ze mij aan, dan gewoon negeren. Je hebt natuurlijk ook meiden zonder hoofddoek maar met wijde kleren, maar dat zijn er heeeeeeeeeel weinig.

ask_me
09-12-2002, 15:09
er is verschil tussen "respect" en "meer respect" en dat bedoelt hij met deze topic, groetjes

soheel
09-12-2002, 15:14
Ik vindt dat je zowiezo respect moet hebben voor mensen....Als mens zijnde zijn we allemaal gelijk....(we vegen allemaal onze k*nt af!) Dat de een wat praktiserender is in zijn geloof zal je altijd blijven houden. En een hoofddoek hoeft niet altijd alles te zeggen,net zo min als een strakke broek. En ik heb heel veel respect voor meisjes die zich kleding volgens de regels van de islam. Maar ik heb ook respect voor meisjes,die een strakke broek dragen,en een goed hart hebben en een doel voor ogen hebben. En die misschein wel bereid zijn om ooit een hoofddoek te dragen. :zwaai:

babyvanbelisma
09-12-2002, 15:19
Ik denk dat het niet zozeer gaat om het wel of niet dragen van een hoofddoek, maar meer om het meisje zelf en haar innerlijk. Als een meisje met heel haar hart voor Allah gaat en daar vol in gelooft, en verder ook nog het beste voor heeft met haar medemensen dan kan ze misschien wel beter zijn dan een meisje dat een hoofddoek draagt maar verder een complete ***** is. Natuurlijk is het wel zo dat een hoofddoek dragen gewoon meer respect is voor Allah en voor de mensen om haar heen die dat waarderen maar ik denk niet dat je dan gelijk meisjes die geen hoofddoek hebben moet uitmaken voor weet ik veel wat. Verstand komt met de jaren en als het de tijd is kun je voor jezelf beslissen wat je het beste vind...

PerfectTangawia
09-12-2002, 15:22
Origineel gepost door RaZer Eerlijk gezegd heb ik voor iedereen respect zolang diegene maar respect voor mij heeft!! DAT IS EEN GOED ANTWOORD.... liefs tangawia..

PerfectTangawia
09-12-2002, 15:24
Origineel gepost door Najib26 Allereerst respecteer ik iedereen. Ik zal een meid, hoe ze ook gekleed is, nooit een h**r noemen. Verder vind ik een meid met een hijab echt mashallah. Meiden met strakke kleren, als ik die tegenkom, dan probeer ik altijd de andere kant op te kijken. En ook al spreken ze mij aan, dan gewoon negeren. Je hebt natuurlijk ook meiden zonder hoofddoek maar met wijde kleren, maar dat zijn er heeeeeeeeeel weinig. je hebt helemaal gelijk..maar spreken ze je dan aan als ze zien dat je meteen de andere kant op kijkt... ?? en ik vind zelf een meid een hoofddoek leuker staan.. ze mag dan misschien zonder hoofddoek mooier zijn.. maar als je een hoofddoek draagt is dat iets heel moois... liefs tangawia..

PerfectTangawia
09-12-2002, 15:26
Origineel gepost door Najib26 Allereerst respecteer ik iedereen. Ik zal een meid, hoe ze ook gekleed is, nooit een h**r noemen. Verder vind ik een meid met een hijab echt mashallah. Meiden met strakke kleren, als ik die tegenkom, dan probeer ik altijd de andere kant op te kijken. En ook al spreken ze mij aan, dan gewoon negeren. Je hebt natuurlijk ook meiden zonder hoofddoek maar met wijde kleren, maar dat zijn er heeeeeeeeeel weinig. je hebt helemaal gelijk..maar spreken ze je dan aan als ze zien dat je meteen de andere kant op kijkt... ?? ik vind zelf dat een hoofddoek een meisje leuker staat.. ze mag dan misschien zonder hoofddoek mooier zijn.. maar als je een hoofddoek draagt is dat iets heel moois... liefs tangawia..

PerfectTangawia
09-12-2002, 15:27
Origineel gepost door ask_me er is verschil tussen "respect" en "meer respect" en dat bedoelt hij met deze topic, groetjes he jongeman, ja dat bedoelde ik er zeker mee.. maar ik ben een meisje en ik blijf een meisje .. ik ben geen man.. maar die is wel goed.. hahahahah liefs tangawia..

ask_me
09-12-2002, 15:41
sorry PerfectTangawia --- om eerlijk te zijn, zoals ik al gezegd heb, er is verscil tussen respect en meer respect, ik respecteer iedereen, maar voor mensen die meer doen voor hun geloof mannen/vrouwen heb ik meer respect: wie heeft evenveel respect voor mensen die voor Allah sterven en voor mensen die naar disco gaan :) kijk gewoon om je heen, dan zie je dat mensen meer respect aan Imaam tonen (waarom) groetjes said

Chaimae
09-12-2002, 15:44

Origineel gepost door PerfectTangawia JE MAG ZOWEL AL MAN ALS VROUW REAGEREN.. HET IS EIGENLIJK BEDOELD VOOR DE MANNEN.. HEBBEN DE MANNEN MEER RESPECT VOOR MEIDEN MET EEN HOOFDDOEK.. DAN MEIDEN ZONDER HOOFDDOEK??? daar bedoel ik niet de meiden die een strakke broek dragen.. en een klein hoofddoekje naar achteren... gewoon een meid die normaal haar hoofddoek draagt.. en de kleding die daarbij hoort... hebben de mannen hiervoor meer recpesct dan meiden zonder hoofddoek..??? ALVAST BEDANKT VOOR REAGEREN.. LIEFS TANGAWIA Ik heb voor iedereen respect, maar ik kijk ook naar het gedrag van de persoon jegens mij en anderen. Daaruit concludeer ik wat voor een persoon zo iemand is. Maar respect heb ik altijd, misschien niet altijd evenveel, maar ik heb het wel.

Pagina's : [1] 2