Bekijk originele versie : Wat doe je met je bruidsboeket??
rosesandmore
30-07-2004, 22:39
Hallo meiden,
Wat doen jullie met jullie bruidsboeket als jullie gaan trouwen??
uit mijn omgeving weet ik dat er meiden zijn die echt niet weten wat voor bloemen en kleuren ze moeten nemen en waar ze die kunnen halen. Bij de bloemist zijn ze giga duur.
Nou voor de gene die interesse hebben laat het me weten want ik ken iemand die super mooie boeketten maakt en je bent en stuk goedkoper uit dan bij de bloemist
Groetjes Roses
Poesycat
31-07-2004, 04:15
Boeket???? ik pik gewooon een paar bladeren :ego:
Echt niet! Uit de Tuin van Je buren!
BOEKET? WAT IS DAT GEWOON UIT DE TUIN HALEN VAN JE OMA
Veel vrouwen laten het bouket uitdrogen...
Origineel gepost door rosesandmore
Hallo meiden,
Wat doen jullie met jullie bruidsboeket als jullie gaan trouwen??
uit mijn omgeving weet ik dat er meiden zijn die echt niet weten wat voor bloemen en kleuren ze moeten nemen en waar ze die kunnen halen. Bij de bloemist zijn ze giga duur.
Nou voor de gene die interesse hebben laat het me weten want ik ken iemand die super mooie boeketten maakt en je bent en stuk goedkoper uit dan bij de bloemist
Groetjes Roses
Salaam Roses,
ik moet nog een boeket hebben en vind het ontzettend duur bij de bloemist.. kun je me misschien een pmtje sturen met haar nummer of haar email. kun je me ook vertellen hoe duur ze ongeveer is???
Soekran alvast
riffia19
03-08-2004, 10:58
hoi mijn moeder heeft het voor mij uit marokka gehaald en ook erg goedkoop
Mysticalia
03-08-2004, 11:00
Geen boeket :ego:
ik pak een paar witte rozen of zo, moet genoeg zijn :D. maar gene heisa rond die boeketten, niet voor mij ;)
:belgie:
babybruidje
03-08-2004, 11:01
nee ook niks voor mij
Origineel gepost door babybruidje
nee ook niks voor mij
Nou ik heb een echt boeket laten maken maar dan van zijde...echt heeeeeeeeeeeeeel mooi..ik heb hem laten vast zetten met lange dikke lint en na mijn feest heb ik op het dikke lint onze namen gezet met de trouw datum...heb de boeket gewikkel in selefaan (je wet wel die plastic die je ook om een bord koekjes doet..zoals echte bloemen) om ze tegen stof te beschermen en ze hangen in mijn slaapkamer met de linten naar beneden zodat onze namen zichtbaar zijn.
En mooi en ook als leuke herinnering.
Loewie
babybruidje
03-08-2004, 11:28
ja ik vind het wel leuk om bij een aan te zien maar nee voormij is het niks
OemShaheed
04-08-2004, 11:14
Ik heb de mijne kado gehad en hij ligt nu uitgedroogd in onze slaapkamer. Ze3ma potpourri achtig...
Origineel gepost door OemShaheed
Ik heb de mijne kado gehad en hij ligt nu uitgedroogd in onze slaapkamer. Ze3ma potpourri achtig...
Gaat die niet kapot...of misschien dat je kind er later een vuist in zet?
Loewie
OemShaheed
05-08-2004, 13:08
Nee hoor gaat niet kapot, gewoon niet aankomen. En als ´ie ooit kapot gaat, het zij zo, de mooiste herinnering van mijn bruiloft heb ik nog: Mijn schatje :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.