Bekijk originele versie : Gammele toeristen vol Marokkanen en vol drugs tegengehouden in Frankrijk
BAYONNE - De douane van het Zuid-Franse Bayonne vond vorige zondag 299 kilo cannabishars in een Belgische bus. De autocar kwam uit Marokko en bracht vakantiegangers weer terug naar ons land. De vondst gebeurde nadat de politie de bus had tegengehouden omdat die in een erbarmelijke staat verkeerde.
Autobusbedrijven die spotgoedkope reizen naar Marokko organiseren, hebben geen al te beste reputatie. De bus die de Franse douane zondag tegenhield, sloeg alles. "Die car was er erg aan toe. dat viel ons meteen op toen we dat voertuig zagen voorbijrijden", zegt Andre Lestrade, onderdirecteur van de afdeling Bayonne.
De passagiers riskeerden hun leven zonder het zelf te weten. "De lamentabele staat van de bus, en het feit dat de papieren vervalst waren, zetten ons aan tot een diepgaand onderzoek. Uit ervaring weten we dat het ene meestal samengaat met het andere... In twee verborgen ruimtes bij de achterwielen vonden we 299 kilo cannabishars, goed voor een straatwaarde van 1.180.000 euro."
"De chauffeur werd in de boeien geslagen, en de bus gaat voorgoed aan de ketting", aldus een woordvoerder van het parket van Bayonne. "Als we dat vehikel weer vrijgeven, vallen er doden." De bus was eigendom van een firma die vanuit Brussel goedkope reizen organiseert.
Bron: Gazet Van Antwerpen.
Die chauffeur had evengoed op zijn voorhoofd en op zijn bus kunnen schrijven: Alles hier is louche, controleer ons. Stelletje achterlijke amateurs..
Ook met de niet gammele bussen is de inhoud niet altijd safe.
De laatste en voor mij de allerlaatste keer dat ik met de bus terug kwam. (nadat het autooootje goed was verkocht :D )
Was de bus in spanje okee, maar owee na de spaanse grens(waar de chaffeurs en begeleiding uiterst zenuwachtig waren) werd er bij veel wegrestaurants rare stops gemaakt waar alleen de chaffeur of de begeleding eruit ging. BRRRRR ik was blij toen ik Brussel zag. Nooit meer van mijn leven (zo hoop ik) ga ik met zo ene bus.
En dat is nu toch al zekers 10 jaar geleden.
Zo dom, als je die shit al smokkeld, zorg dan dat je niet opvalt en geen aanleiding geeft tot een aanhouding. Sukkels.
Gammele toeristen vol marokkanen???????? ............. zo hier moest ik nogal even over nadenken .......... Dat moeten haast wel vrouwen zijn ......... vrouwen vol met marokkanen? .......... wat hebben ze toch gedaan daar in Marokko? .......... zouden het allemaal meerlingen worden? ........ wel erg dat ze gammel zijn. Hier maar snel naar de verloskundige gaan! Even wat ijzertabletten, en dan zal het al een heel eind opknappen. .......... Maar nog erger dat ze ook nog vol met drugs zitten ....... 't is toch wat!
Jij bent me nu nog ef wakker.
daar was ik nu niet opgekomen. zo zie je maar weer .
Maar het blijft triest dat ze zo denken te verdienen aan ons arme toeristen.
Ja, die riskeren alles voor geld. En het ergste is dat ze ook de levens en het geluk van anderen ervoor riskeren.
Ik vind zoiezo drugshandelaren egoisten. Ze willen geld verdienen met spul wat een ander de vernieling in helpt. Dat kan hen geen barst schelen. Als zij maar rijk worden.
Wat jammer dat ze niet in Marokko zijn opgepakt. Daar weten ze wel raad met zulke lui.
Ik snapte het wel hoor Yoghurt, maar ik had gewoon even zin aan moeilijk doen. Komt door het tijdstip. Dan wordt ik altijd wakker.
haha, mijn man is naar Marokko. Drugs halen misschien?
Maar gelukkig ga ik straks heel goed slapen zoals gewoonlijk. Ik wordt alleen altijd (vreemd genoeg) tegen twaalven klaarwakker.
Ps. Ja, naief ben ik misschien wel. Ik dacht inderdaad dat drugshandel in Marokko wel strak werd aangepakt. Maar die corruptie ken ik inmiddels. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
dat was een goede actie van de fransen, ga zo door :goedzo:
luis_in_de_pels
31-07-2004, 17:39
Origineel gepost door gaviel
Jij bent me nu nog ef wakker.
daar was ik nu niet opgekomen. zo zie je maar weer .
Maar het blijft triest dat ze zo denken te verdienen aan ons arme toeristen.
Het is helemaal niet alleen het feit dat deze busbedrijven willen verdienen aan de toeristen.
De toeristen die deze busdiensten gebruiken doen dat vaak zeer bewust omdat ze zo goedkoop mogelijk willen reizen en geen cent teveel willen betalen.
Als je voor een reis een bedrag betaald wat onwaarschijnlijk veel lager is dan bij een normale touroperator kun je op je vingers natellen dat er iets niet goed zit.
Het is dus niet alleen de schuld van deze busbedrijven, maar ook van de mensen die hier boeken.
Heey mensen ik wil graag een topic plaatsen maar weet niet hoe het moet kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
hallo
waar kan ik dat vinden>?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.