Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : rappen

Pagina's : [1] 2

mocro4life16
09-12-2002, 14:25

merken jullie de laaste tijd ook niet dat de marokkaanse jongeren zich bezig houden met muziek maken. ik zelf vindt dat heel goed!!! daarmee krijgen we een betere naam

GekkeTurk
09-12-2002, 15:20
Nee ik vindt zelf dat je daarin fout zit. (niet alleen over mocroz maar iedereen) Tegenwoordig is iedereen een rapper en dat is juist fout vindt ik. De mensen van tegenwoordig denkt dat de hiphop alleen maar draait om chikiez doekoe en dikke waggiez en Thuglife en grote wapens BULLS.SHIT! Mensen zoals Jarule Jay-z Nas en al die gasten die komen met die clips die verka.nkeren de hiphopcultuur vindt ik en de mensen die het zien denken dat hiphop daarom draait nou zeker weten niet Hiphop is een stijl van leven en niet om die rotzooi en iedereen rapt tegenwoordig iedereen voelt zich zogenaamd Thuglife en als je vraagt wat het betekent kunnen sommige het geneens vertalen. En dan heb je nog van die groepjes die net zijn begonnen en die gelijk de rapperz dissen terwijl ze zelf net bezig zijnen amper kunnen rappen als je in de hiphop scene zit moet je ook het woord respect kennen vindt ik zelf en waar ik helemaal een hekel aan heb dat zijn die gasten die zichzelf hiphop voelen omdat ze een helly hanson jas hebben of een paar timbalandz met een wijde broek erboven erg jammer dat de hiphop cultuur zo wordt vern.eukt maarja alleen de beste bereiken de top dus... :D

GekkeTurk
09-12-2002, 15:31
Mhhh niemand die reageert terwijl het net zo een mooie topic is :(

sihemB
09-12-2002, 15:35
Origineel gepost door GekkeTurk Mhhh niemand die reageert terwijl het net zo een mooie topic is :( whahahahahaahahhahahhaha :giechel: sihemB :zwaai:

Military_Minded
09-12-2002, 15:41

Origineel gepost door mocro4life16 merken jullie de laaste tijd ook niet dat de marokkaanse jongeren zich bezig houden met muziek maken. ik zelf vindt dat heel goed!!! daarmee krijgen we een betere naam Betere naam????.....laat me niet lachen!!! Wil je dat wij Marokkanen net als die negers in Amerika worden?? Bekend zijn als entertainers.....shiettt We moeten wat leren van onze voorouders....die stonden bekend als wetenschappers!!! Kennis moeten we vergaren!! P-

GekkeTurk
09-12-2002, 15:44
Het is niet slecht ofzo om bekend te staan als een entertainer :D en ja wat je zegt over negers :eek: ik vindt dat niet kloppen vroeger was de hiphop alleen wegelegd voor de negers weetje ze hadden ze kans om uit de ghettoz te komen maar tegenwoordig zijn er over de hele wereld grote talent en dat betekent niet gelijk dat je een neger bent :zwaai:

al_hamka
09-12-2002, 15:46
Origineel gepost door GekkeTurk Nee ik vindt zelf dat je daarin fout zit. (niet alleen over mocroz maar iedereen) Tegenwoordig is iedereen een rapper en dat is juist fout vindt ik. De mensen van tegenwoordig denkt dat de hiphop alleen maar draait om chikiez doekoe en dikke waggiez en Thuglife en grote wapens BULLS.SHIT! Mensen zoals Jarule Jay-z Nas en al die gasten die komen met die clips die verka.nkeren de hiphopcultuur vindt ik en de mensen die het zien denken dat hiphop daarom draait nou zeker weten niet Hiphop is een stijl van leven en niet om die rotzooi en iedereen rapt tegenwoordig iedereen voelt zich zogenaamd Thuglife en als je vraagt wat het betekent kunnen sommige het geneens vertalen. En dan heb je nog van die groepjes die net zijn begonnen en die gelijk de rapperz dissen terwijl ze zelf net bezig zijnen amper kunnen rappen als je in de hiphop scene zit moet je ook het woord respect kennen vindt ik zelf en waar ik helemaal een hekel aan heb dat zijn die gasten die zichzelf hiphop voelen omdat ze een helly hanson jas hebben of een paar timbalandz met een wijde broek erboven erg jammer dat de hiphop cultuur zo wordt vern.eukt maarja alleen de beste bereiken de top dus... :D :goedzo: Je hebt helemaal gelijk :goedzo:

Military_Minded
09-12-2002, 15:47
Origineel gepost door GekkeTurk Het is niet slecht ofzo om bekend te staan als een entertainer :D en ja wat je zegt over negers :eek: ik vindt dat niet kloppen vroeger was de hiphop alleen wegelegd voor de negers weetje ze hadden ze kans om uit de ghettoz te komen maar tegenwoordig zijn er over de hele wereld grote talent en dat betekent niet gelijk dat je een neger bent :zwaai: wat ben je aan het L U L L E N???

GekkeTurk
09-12-2002, 15:47
Oke dangz ik ben blij dat er iemand aanwezig is die met me meeleeft :D

GekkeTurk
09-12-2002, 15:48
millitary jij zegt wil je dat we als die negers uit amerika worden en ik geef me mening erover ik vindt dat zo zitten :zwaai:

NaamLooS
09-12-2002, 15:49
als je rappen leuk vindt dan doe je dat tog.... doe wat je niet laten kan :D:D

FaDiKa
09-12-2002, 15:57
Origineel gepost door NaamLooS als je rappen leuk vindt dan doe je dat tog.... doe wat je niet laten kan :D:D Als ze het nou konden, oke.......

mocro4life16
09-12-2002, 15:58
Wat vinden jullie beter, jongeren die 24 uur per dag op straat blijven rondhangen(k*t marokkanen) of jongeren die nog wat proberen te maken van hun leven??? ik wil daar graag meer van jullie kant horen!!!

NaamLooS
09-12-2002, 15:59
Origineel gepost door FaDiKa Als ze het nou konden, oke....... :giechel: :giechel:

Military_Minded
09-12-2002, 16:02

Origineel gepost door GekkeTurk millitary jij zegt wil je dat we als die negers uit amerika worden en ik geef me mening erover ik vindt dat zo zitten :zwaai: Hhhahahahhahahahahhaha.....ik vindT.....hahhahahahahha....het is nog altijd ik vind(!!!)....damn jij bent echt dom....shiettt

Pagina's : [1] 2