Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zou Holland eruit zien zonder allochtonen....

Pagina's : [1] 2

Dalilah
09-12-2002, 14:17

Dus dat alle allochtonen uit Nederland vertrekken en naar de land van herkomst gaan... Zouden ze hun zin eindelijk krijgen of gaan ze ons terug smeken....

RaZer
09-12-2002, 14:18
Paradijs of Veilig :D nee... zou het niet weten... wel saai denk.. :D

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:19
egt drooooooooooooooog :(

Dalilah
09-12-2002, 14:21
Origineel gepost door RaZer Paradijs of Veilig :D nee... zou het niet weten... wel saai denk.. :D Hahaha ik denk het ook :D Ik denk dat Nederland een vette verlies zal leiden....

Farid130
09-12-2002, 14:24

Origineel gepost door Dalilah Dus dat alle allochtonen uit Nederland vertrekken en naar de land van herkomst gaan... Zouden ze hun zin eindelijk krijgen of gaan ze ons terug smeken.... De kleuren van de regenboog zouden verbleken bij ons vertrek. Een horde Nederlandse vrouwen zou plots vrijgezel zijn. Een enorm aantal gedwongen ontslagen zou plaatsvinden bij de politie. Groenlinks en de PVDA zouden plots geen zetels meer hebben. Lijmsnuiven zou in raken omdat alle toeleveranciers van soft en harddrugs verdwenen zijn. Het pleintje op de hoek zou zielloos worden omdat Achmed en Karim de buren niet meer wakker houden met hun geschreeuw tijdens het voetballen. De Nederlanders hebben geen pispaaltje meer en gaan elkaar maar aanvallen. Ik zou de harten van de Nederlandse vrouwtjes niet meer op hol kunnen brengen. Nehhhhh........ Ze zullen smeken om onze terugkomst!!

Itsjustme
09-12-2002, 14:25
haha farid (Y)

Shbekkia
09-12-2002, 14:27
haha Farid...en toch..heb je GELIJK

Dalilah
09-12-2002, 14:27
Origineel gepost door Farid130 De kleuren van de regenboog zouden verbleken bij ons vertrek. Een horde Nederlandse vrouwen zou plots vrijgezel zijn. Een enorm aantal gedwongen ontslagen zou plaatsvinden bij de politie. Groenlinks en de PVDA zouden plots geen zetels meer hebben. Lijmsnuiven zou in raken omdat alle toeleveranciers van soft en harddrugs verdwenen zijn. Het pleintje op de hoek zou zielloos worden omdat Achmed en Karim de buren niet meer wakker houden met hun geschreeuw tijdens het voetballen. De Nederlanders hebben geen pispaaltje meer en gaan elkaar maar aanvallen. Ik zou de harten van de Nederlandse vrouwtjes niet meer op hol kunnen brengen. Nehhhhh........ Ze zullen smeken om onze terugkomst!! Haahaha zo kun je het ook bekijken.....

Mr_Amir
09-12-2002, 14:28
Ik denk dat ze echt niet zonder ons kunen ..:D Wij allochtonen zijn ondertussen wel hoog genoeg opgeleid om zelf in ons eigen land de economie en de welvaart sterk te herstellen... denk ik ..:rolleyes:

Dalilah
09-12-2002, 14:32
Origineel gepost door fardou Dan zijn er alleen nog maar lelijke mensen over :D Dat is een ding wat zeker is :D

Dalilah
09-12-2002, 14:33
Origineel gepost door Mr_Amir Ik denk dat ze echt niet zonder ons kunen ..:D Wij allochtonen zijn ondertussen wel hoog genoeg opgeleid om zelf in ons eigen land de economie en de welvaart sterk te herstellen... denk ik ..:rolleyes: Jammer genoeg zijn er ook hoog opgeleiden in Marokko zelf, maar niet aan de bak komen :(

Mr_Amir
09-12-2002, 14:39
Origineel gepost door Dalilah Jammer genoeg zijn er ook hoog opgeleiden in Marokko zelf, maar niet aan de bak komen :( ja dat klopt ook wel ... maar het blijft een zwak land ...die meer hulp nodig heeft ... :(

Dalilah
09-12-2002, 14:44
Origineel gepost door Mr_Amir ja dat klopt ook wel ... maar het blijft een zwak land ...die meer hulp nodig heeft ... :( Daar heb je gelijk in.. Maar ze moeten eigenlijk eerst beginnen daar een beetje beter te regelen, de overheid van Marokko moet eigenlijk beter zijn geld besteden.. of niet...

saidaaatje
09-12-2002, 14:47
hmmmmmmmmm ik kan me nie voorstellen.....dan zie je alleen nog witte hoofden...zou me tioch wel saai lijken......

DintelOx
09-12-2002, 14:50

Origineel gepost door Mr_Amir ja dat klopt ook wel ... maar het blijft een zwak land ...die meer hulp nodig heeft ... :( je hebt gelijk ze hebben hulp nodig maar geen hulp van hoogopgeleide economen want die heb je daar zat.... de enige hulp die ze nodig hebben is financiele hulp

Pagina's : [1] 2