Bekijk originele versie : Mattiezzz!!!
NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:11
Hmmm zal ik jullie eens een geheimpje verklappen?????
MATTIEZ BESTAAN NIET!!!!!!
Zo dat moest er ff uit!!!!! :zwaai:
Mattiezz niet nee maar wel vrienden
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
ben je weer bezig gekke
sihemB :D
NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:12
Hahahhaha jah joh ff me agressie kwijt! ;)
Itsjustme
09-12-2002, 14:19
nadorzina jawel hoor ik heb 2 beste vriendinnen 4life dat zeggen we altijd matiezz4life en we hebben heel veel dingen samen meegemaakt veel voor elkaar over, eerlijk enzz dus insallah houden we ons vriendschap nog si 18 jaar en de rest er om heen kan ik geen mattiez noemen gewoon hoi en doei meer niet en ik heb ze ook niet nodig scheinheilige mensen of roddelaars enzz
NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:22
Origineel gepost door Itsjustme
nadorzina jawel hoor ik heb 2 beste vriendinnen 4life dat zeggen we altijd matiezz4life en we hebben heel veel dingen samen meegemaakt veel voor elkaar over, eerlijk enzz dus insallah houden we ons vriendschap nog si 18 jaar en de rest er om heen kan ik geen
Jah dat d8 ik ook dus :( WRONG!!!! Ik d8 ook dat ik 2 goede vriendinnen egt kon vertrouwen ik kende ze al vanad groep 1 kan je nagaan en ben ik gewoon hard geflasht door hun!!!! En nu een andere vriedin van mij ook zelfde heeft ook gewoon geflasht door haar 'zusje' zoals ze elkaar noemde!!! Kan je na gaan!!! Neee sorry maar het woord vrienden of mattiez komt niet meer voor in mijn woorden boek ;)
Misschien helpt het als je ze vrienden noemt en geen Mattiezzz wat is dat nou voor een KLOTE woord!!
Mijn mening :zwaai:
Itsjustme
09-12-2002, 14:23
je hebt ervaring zie ik ik hoop niet dat het ooit hoef mee te maken en ik begrjip nu ook wel waarom je zo denkt
Shbekkia
09-12-2002, 14:25
Hm dat is altijd weer klote he, om er op een *** manier achter te komen hoe iemand in elkaar zit...
Ach meissie, je hebt ze er van alle soorten in zitten...echte matiezz bestaan zeker wel..alleen moet jij ze nog vinden :)
Succes ;)
:zwaai:
Farid130
09-12-2002, 14:26
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik ben een redelijk persoon alleen valt me het iedere keer weer tegen van de Marokaanse vrouw dat een groot gedeelte geneigd is om Surinaams te spreken of te schrijven.
Wat is er mis met onze taal............???????????
NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:28
Bedankt meid ;)
NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:31
Origineel gepost door Farid130
Ik ben een redelijk persoon alleen valt me het iedere keer weer tegen van de Marokaanse vrouw dat een groot gedeelte geneigd is om Surinaams te spreken of te schrijven.
Wat is er mis met onze taal............???????????
eyzz brada wat is jou probleem? Zomaar ga je praten dat ik surinaamse taal praat!! Noooooo ben je ziek dat praat ik niet mang damnzz!! Maar No Spang weet je Doe je ding swa latraaaaaaaaa
:lol:
Itsjustme
09-12-2002, 14:32
hhaha nadorzina just go with tha flow jek haha gekkie!!
Shbekkia
09-12-2002, 14:32
[QUOTE]Origineel gepost door NaDoR ZiNa
[B]eyzz brada wat is jou probleem? Zomaar ga je praten dat ik surinaamse taal praat!! Noooooo ben je ziek dat praat ik niet mang damnzz!! Maar No Spang weet je Doe je ding swa latraaaaaaaaa
haha gekke smurf
saidaaatje
09-12-2002, 14:34
tralalalalalalalalalalalalalalalala:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.