Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Turken humor

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:05

Kijk dit is nou egt turken humor dit was een smsje lees... Ongeliefd? Constant gepest? Zit iedereen steeds op je kop? Nutteloos? Bekijk je zelf een in de spiegel en vraag jezelf ben ik een marokaan???? Nou niet grappig dus!! :boos:

Hindaatje
09-12-2002, 14:06
Was Die gekke Kadir zeker..wahaha...;)

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:07
Neee een vriendin van mij ook turkse ;)

GekkeTurk
09-12-2002, 14:09
Muhahahahaha gruwelijk tochhh Wejooww ik rol helemaal over de grond van het lach Wejowww die turkse mattie van je breekt zware fatoes

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:14

Origineel gepost door GekkeTurk Muhahahahaha gruwelijk tochhh Wejooww ik rol helemaal over de grond van het lach Wejowww die turkse mattie van je breekt zware fatoes Dat was onze stink CaNaN schat ;)

Abden_nour
09-12-2002, 14:16
Eyy wat is een turkse op een fiets................ Snorfiets nou dat is humor

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:17
Hahahahahahha :lol:

Abden_nour
09-12-2002, 14:18
Deze kenne jullie al wat is een Turkse vrouw op een paard .........Snoro Die heb ik nog gister gehoord

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:18
Wat is een vuilniszak onder een stoplicht?..... Turkse disco Wat zijn 3 kliko's opelkaar gestapeld?.............Turken Flat Hmmm jah zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan ;)

GekkeTurk
09-12-2002, 14:28
Vraag: Wat is een Kliko met een antenne? Antwoord: Radio Bagdad Fm ----------------------------------------------------------------------------------- Vraag: Waarom hebben mocroz geen planten om het vensterbank Antwoord: Omdat planten van mensen houden ------------------------------------------------------------------------------------ Komt een Marokaanse Vrouw bij de Kaper zegt ze: "Ghallo Jij Knip Knip" De kaper zegt: "Ja ik ben een kapper Ik Knip" Waarop de Vrouw Zegt: "Jij Knip Ook schaamhaar?" De kaper is helemaal verbaasd en reageert geschokt "Nee Mevrouw bent u helemaal van de pot gerukt!" Waarop de vrouw zegt: "Mineer Knip Mij Schaamhaar ik hoor van mensen jij Knip ook schaamhaar" De kapper draait helemaal Door "godverdomme zeggen mensen in de buurt dat over mij" De vrouw zegt: " Ja mensen zeg over jouw Jij ***Kapper!" ------------------------------------------------------------------------------------ Muhahahahahaha ik weet ik ben grappig enzo :cool: Dag mijn lieve mocroz :zwaai: P.s. je weet het zijn maar grapjes

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 14:37
Hhahahahahahahahaha Een Turk en een marokaan gaan onderbroeken kopen (uitverkoop) Ewa dus die turk en marokaan zeeman in komen ze buiten zegt die tukr tegen die mocro hoeveel onderbroeken heb jij gekocht? Hij zegt 7. Turk: waarom 7 a shabi? Marokaan: Ewa Kardash je weet 1 voor maandag 1 voor dinsdag enz enz. Marokaan: ewa vriend hoeveel heb jij gekocht? Turk 12 Vriend. marokaan: Waarom 12? Turk: ewa shabi Je weet 1 voor januarie 1 voor februari enz enz :lol:

oujdiameghrabia
09-12-2002, 14:57
wat is een turk met een zeeman tas? een zakenman

saidaaatje
09-12-2002, 15:00
waoyw hahahahahahaha aiiii..........

GekkeTurk
09-12-2002, 15:00
Vraag: Wat is een mocro in een fles Antwoord: Een stinkbom ------------------------------------------------------------------------------------ Vraag: Hoe krijg je 50 mocroz in een fiat panda? Antwoord: Een stuiver in de fiat panda gooien

GekkeTurk
09-12-2002, 15:11

We kennen allemaal de prins op het witte paard Maar hoe beschrijft een marokaanse meid haar prins? Een man met een dikke snor waar allemaal patat in hangt die een stok in zijn rechterhand heeft en galopeert op zijn ezel :D :D

Pagina's : [1] 2