Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : **Nieuwe Leden!!**

Pagina's : [1] 2

GekkeTurk
09-12-2002, 13:59

Hallo iedereen, Ik zit zelf ook nog niet zoooo lang op marokko.nl maar ik denk dat ik nu onderhand de harde kern wel ken van marokko.nl Maar laaste tijd zijn er echt veeeeel nieuwe leden bijgekomen. Hoezo in 1 keer zo een overstoming niet dat ik het k.ut vindt het is juist leuk maar me vraag was van wie hebben jullie het deze site en hierbij verwelkom ik alle nieuwe Leden WELKOMMMMM! :D Greetz Shocker :zwaai:

sihemB
09-12-2002, 14:00
[QUOTE]Origineel gepost door GekkeTurk Hallo iedereen, Ik zit zelf ook nog niet zoooo lang op marokko.nl maar ik denk dat ik nu onderhand de harde kern wel ken van marokko.nl Maar laaste tijd zijn er echt veeeeel nieuwe leden bijgekomen. Hoezo in 1 keer zo een overstoming niet dat ik het k.ut vindt het is juist leuk maar me vraag was van wie hebben jullie het deze site en hierbij verwelkom ik alle nieuwe Leden WELKOMMMMM! :D Greetz Shocker :zwaai: [/QUOTE :melig:

superhakima
09-12-2002, 14:39
ik zit ook pas op marokko.nl het is me aangeraden om ook lid te worden en dat heb ik dan ook gedaan. en ik vindt het erg leuk!!

minora
09-12-2002, 14:41
een vriendin had het steeds over jasmina.nl en over topics. dus ik dacht, he ik meld me ook aan :) :zwaai:

NaDoR.ZiNa

Jah en hilversum gaat ook nog eens marokko.nl veroveren lijkt wel ;)

NaamLooS
me vriendinnen zaten altijd op jasmina en ik nooit!! leek me echt nep, altijd maar die zinloze discussies dacht ik toen!! maar jah..uiteindelijk vond ik het te GEK en ben er nu bijna elke dag :D:D

RaZer
ben ik nog nieuw of hoor ik bij "vaste kern" :confused:

sihemB
09-12-2002, 14:43
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Jah en hilversum gaat ook nog eens marokko.nl veroveren lijkt wel ;) ja he hahahahha er zitten vet veel mensen uit hilversum :rolleyes: sihemB :D

RaZer
09-12-2002, 14:44
Origineel gepost door sihemB ja he hahahahha er zitten vet veel mensen uit hilversum :rolleyes: sihemB :D Dat zegt genoeg over hilversum.. zal wel heel saai zijn :rolleyes:

emsoem
ik ben ook nieuw :engel: ahhaha =emsoem=

saidaaatje
hmmmmmm ik ben al een tijdje lid maarre ben echt actief gaan posten rond de zomervakantie...jeweet niks t doen enzz doelloos:D

NaamLooS
09-12-2002, 14:46
Origineel gepost door sihemB ja he hahahahha er zitten vet veel mensen uit hilversum :rolleyes: sihemB :D wie is er allemaal uit hilversum dan??

GekkeTurk
09-12-2002, 14:47
Origineel gepost door RaZer ben ik nog nieuw of hoor ik bij "vaste kern" :confused: Mhhh de harde echt de harde kern ben jij nog neit maar je zit er wel lang :D dus ja nog een tijdje doorgaan en je hoort bij de harde kern

sihemB
09-12-2002, 14:48
Origineel gepost door NaamLooS wie is er allemaal uit hilversum dan?? gekketurk nadorzina superhakima en ik op dit moment maar op de hele site zijn er best veel sihemB :D

Dalilah
09-12-2002, 14:49

Ik ben heel lang lid maar ik post niet echt super veel... Ik ben hier minstens 4 keer per week...

Pagina's : [1] 2