Bekijk originele versie : Berbermuziek
Wie kent er sites waar ik Berberse muziek kan downloaden?
WEET IK NIET SORRY WAS DAAR TROUWENS OOK OP ZOEK NAAR ALS IK WAT VIND HOOR JE HET WEL VAN ME
bESLAMA
nadoriazin
31-07-2004, 23:04
ik weet wel waar je ze kunt beluisteren maar niet dowloaden het site heet trouwens
www.menara.be
maghrebgirl20
01-08-2004, 10:34
Origineel gepost door nadoriazin
ik weet wel waar je ze kunt beluisteren maar niet dowloaden het site heet trouwens
www.menara.be
alleen jammer dat het slecht kwaliteit is
babybruidje
01-08-2004, 10:41
Origineel gepost door maghrebgirl20
alleen jammer dat het slecht kwaliteit is
ook jammer dat het haram is ;)
maghrebgirl20
01-08-2004, 10:42
Origineel gepost door babybruidje
:rolleyes:
ik weet, je hebt gelijk
babybruidje
01-08-2004, 10:44
oke lievie oegtie...is beter om het te laten zo geven we alleen sjetaan de zin terwijl we meer aan Allah swt moeten denken insha Allah komt het goed
maghrebgirl20
01-08-2004, 10:49
oke lievie oegtie...is beter om het te laten zo geven we alleen sjetaan de zin terwijl we meer aan Allah swt moeten denken insha Allah komt het goed
:blauwkus:
maghrebgirl20
01-08-2004, 11:00
Origineel gepost door fummie
WEET IK NIET SORRY WAS DAAR TROUWENS OOK OP ZOEK NAAR ALS IK WAT VIND HOOR JE HET WEL VAN ME
bESLAMA
ik vind je wel tegenstrijdig... je zit anderen erop te wijzen dat muziek haram is, waarom zeg je hier dat je wel muziek luistert? :confused:
naar de koraan luisteren is het beste wat je in deze tijd kan doen dat alle anderern daar schiet je bniets mee op niet alleeen in de tijd dat moet je al tijd gedaan hebben
voor mij blijft de koran mijn hit van mijn hele leven niet alleen van 2004 moet je ook eens proberen???????/
Verdachte
01-08-2004, 11:07
www.google.nl
toets rif music in en je krijgt een overzicht
babybruidje
01-08-2004, 11:09
Origineel gepost door maghrebgirl20
ik vind je wel tegenstrijdig... je zit anderen erop te wijzen dat muziek haram is, waarom zeg je hier dat je wel muziek luistert? :confused:
misschien is dit alleen een advies en heeft ze zelf nog niet de kracht gekregen om er mee te stoppen Allah oe allem
abdul_Hakeem
01-08-2004, 11:22
Origineel gepost door Sultana
Wie kent er sites waar ik Berberse muziek kan downloaden?
Abou hoerayra (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd dat de profeet (Allah’s vrede en genade zij met) gezegd heeft: "Aan het einde van de wereld zal een volk komen die in apen en zwijnen veranderd zal worden, ze zeiden (de metgezellen). Getuigen ze niet in de eenheid van Allah en dat Mohammed de boodschapper is van Allah? Hij (Allah’s vrede en genade zij met) zei: "jawel, en ze vasten, bidden en bezoeken het huis (Hadj). Ze zeiden: "Maar wat doen ze dan verkeerd?" Hij (Allah’s vrede en genade zij met) zei: “ze gebruiken muziekinstrumenten, trommels en zangeressen, ze brengen hun nachten door in het drinken van bedwelmende dranken en onzinnige handelingen hierdoor zullen ze gestald worden en veranderd worden naar apen en zwijnen"
babybruidje
01-08-2004, 11:25
Origineel gepost door abdul_Hakeem
Abou hoerayra (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd dat de profeet (Allah’s vrede en genade zij met) gezegd heeft: "Aan het einde van de wereld zal een volk komen die in apen en zwijnen veranderd zal worden, ze zeiden (de metgezellen). Getuigen ze niet in de eenheid van Allah en dat Mohammed de boodschapper is van Allah? Hij (Allah’s vrede en genade zij met) zei: "jawel, en ze vasten, bidden en bezoeken het huis (Hadj). Ze zeiden: "Maar wat doen ze dan verkeerd?" Hij (Allah’s vrede en genade zij met) zei: “ze gebruiken muziekinstrumenten, trommels en zangeressen, ze brengen hun nachten door in het drinken van bedwelmende dranken en onzinnige handelingen hierdoor zullen ze gestald worden en veranderd worden naar apen en zwijnen"
macha Allah achie djazakallah voor je daliel
alhoceima_zina2
01-08-2004, 11:51
www.noumidia.tk
www.alhouceima.net
alsjebleift..:D
nadoriazin
01-08-2004, 19:01
wat is haram dan?????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.