Bekijk originele versie : Hoe moet uw lover u....
..ten huwelijk vragen?????
Klassieke manier:op de knieën?????
Of iets anders..... :D
Wat ik romantisch zou vinden:
als het zonsondergang is,langs het strand lopen en dan ineens een ring krijgen,totaal onverwacht!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Origineel gepost door Zina17
..ten huwelijk vragen?????
Klassieke manier:op de knieën?????
Of iets anders..... :D
Wat ik romantisch zou vinden:
als het zonsondergang is,langs het strand lopen en dan ineens een ring krijgen,totaal onverwacht!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lief tijdens een strandwandeling...... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
sihemB :verliefd:
Origineel gepost door sihemB
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lief tijdens een strandwandeling...... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
sihemB :verliefd:
romantisch toch???
helemaal alleen,een wandeling maken,hand in hand!!
IK zie het al helemaal zitten!!!!!! :D :Iluvu: :Iluvu:
smsje is bij wijze van spreken voor mij al genoeg, als persoon die het vraagt maar veel voor me beteken. ;)..
hihihihiihihihihiiii :stout:
of ergens op een plaatsje.....waar jullie weten wat jullie denken...zonder maar 1 woordtje te zeggen....
=emsoem=
zakia_1984
09-12-2002, 13:51
Origineel gepost door RaZer
smsje is bij wijze van spreken voor mij al genoeg, als persoon die het vraagt maar veel voor me beteken. ;).. de man moet vragen
Even denken hoor!!!!
Het maakt mij eigelijk niet zoveel uit, als het maar romantisch is..
Enne ja gewoon de Marrokaanse manier, zijn ouders op bezoek, Suiker etc.. Dan ouden we de traditie erin.. Toch??
Je weet wel hoe dat gaat,
smsje is voor mij al genoeg, als persoon die het vraagt maar veel voor me betekend. ;)..
origineel........ :D :D :D :D :D
Origineel gepost door Zina17
romantisch toch???
helemaal alleen,een wandeling maken,hand in hand!!
IK zie het al helemaal zitten!!!!!! :D :Iluvu: :Iluvu:
echt wel :Iluvu:
sihemB :zwaai:
Origineel gepost door zakia_1984
de man moet vragen
Dat willen de vrouwen weer niet veranderen he maar stemrecht en werken willen ze wel :confused:..
Beetje feminishtisch mag wel hoor..
Dat willen de vrouwen weer niet veranderen he maar stemrecht en werken willen ze wel :confused:..
Nee,echt niet,de man moet het vragen........... ;) ;) ;) ;)
zakia_1984
09-12-2002, 13:58
oke eerlijk zeggen, zou jij willen dat je vriendin je een smsje stuurt waarin ze jou ten huwelijk vraagt?
Origineel gepost door Saffja
Even denken hoor!!!!
Het maakt mij eigelijk niet zoveel uit, als het maar romantisch is..
Enne ja gewoon de Marrokaanse manier, zijn ouders op bezoek, Suiker etc.. Dan ouden we de traditie erin.. Toch??
Je weet wel hoe dat gaat,
nee,dat vind ik wat ouderwets..... :cool:
Maar goed,iedereen zijn mening...... ;)
zakia_1984
09-12-2002, 14:00
en trouwens, wat dromen jullie allemaal weet je hoe het zal gaan?
Jullie hebben een relatie en op een gegeven moment weet je allebei dat jullie willen trouwen. Gevoelsmatig dan he. en je hebt het samen altijd al over trouwen enzo, hoe hij/zij het later allemaal ziet
Dan zegt de jongen, waneer zal ik naar je vader komen.
Klaar dat is het huwlijksaanzoek van de marokkaanse man
mag ik jullie er verder aan herinnneren dat het haram is dat een man op zijn knieeen een vrouw ten huwelijk vraagt.
nee dat zeg ik verkeerd, mij is verteld dat het haram is.
Origineel gepost door zakia_1984
en trouwens, wat dromen jullie allemaal weet je hoe het zal gaan?
Jullie hebben een relatie en op een gegeven moment weet je allebei dat jullie willen trouwen. Gevoelsmatig dan he. en je hebt het samen altijd al over trouwen enzo, hoe hij/zij het later allemaal ziet
Dan zegt de jongen, waneer zal ik naar je vader komen.
Klaar dat is het huwlijksaanzoek van de marokkaanse man
mag ik jullie er verder aan herinnneren dat het haram is dat een man op zijn knieeen een vrouw ten huwelijk vraagt.
nee dat zeg ik verkeerd, mij is verteld dat het haram is.
origineel is het niet....... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.