Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van de 3......anissa osdorp, fatima chakroni (allebe), souad rotterdam

Pagina's : [1] 2

jeblia232
30-07-2004, 15:05

hallo allemaal, ik ben bij deze drie negaffat geweest en weet echt niet wie ik moet kiezen :( en ik moet echt een keuze maken want ik trouw 4 september al wie heeft er ervaringen met deze drie en wie raden jullie mij aan (van deze drie he) alvast bedankt :zwaai:

Ouidath
31-07-2004, 12:13
Chakroni is toch van Den Haag./

jeblia232
31-07-2004, 14:47
Origineel gepost door Ouidath Chakroni is toch van Den Haag./ nee lieverd ze komt uit amsterdam :)

jeblia232
31-07-2004, 14:50
mensen met ervaringen met deze negaffat komop wie raden jullie aan :confused: ik vind dat ze alledrie mooi kleding hebben maar ik kan gewoon echt niet kiezen

hayat_leven
31-07-2004, 20:52

nou meid de keus ligt helemaal aan jou :D er zijn zo veel goeie negaffat dat je niet eens meer weet wie je moet kiezen, maar jij wil dus 1 van deze drie nemen he ;) 1. anissa osdorp (gaat wel vind ik ) 2. fatima chakroni (schat van een vrouw en heeft mooie, prachtige kleding en sieraden alleen haar stoelen zijn wat minder) 3. souad rotterdam (heb ik nooit meegemaakt maar ben wel bij haar winkel geweest en weet nog heel goed dat ze niet zo vriendelijk was, ze was een beetje bitchie') ik neem zelf hafida uit maarssen, in ieder geval meid veel succes en als ik zou moeten kiezen tussen deze drie dan zou ik voor fatima chakroni gaan. beslamma :zwaai:

beni_bouyachie
01-08-2004, 09:14
Ken alleen souad van het rijtje dat genoemd is.. Ik vind dat ze het erg goed doet ... suc6 meid.

Nissa
01-08-2004, 21:43
souad uitrotterdam is echt een bitch ze zegt al jaren dat ze eruit wil stappen dat ze het niet meer leuk vind en iets anders wil doen , ik wou haar ook 2 jaar geleden voor mijn bruiloft sterker nog ik had haar geplamd voor mijn bruiloft. Haar beste vriedin's dochter ging toevallig dat weekend ook trouwen en ze moest haar per see doen wat zei ze toen ik kom ga je snel opmaken en ga daarnaa door naar de volgende bruiloft!!!! degene die henaad doet foezia die zou mij dan omkleden !!! Ik werd zo boos toen ik dat hoorde 4 weken voor de bruiloft in juni nota bene waar vind je zo snel nog een ander negaffa !!! Godzijdank had ik nog jamila badri uit amsterdam noord gevonden zij was echt een schat van een mens en nog een stuk goedkoper dan souad!! Als ik uit die 3 zou moeten kiezen koos ik voor chakroni zij is ook een schat en heeft inderdaad mooie kleren!! veel succes en knoop goed in je oren jij huurt ze in voor die dag als je ergens niet mee tevreden bent moet je dat ook zeggen !! Jij bent de klant!!! groetjes nissa

beni_bouyachie
01-08-2004, 22:03
Weet je hier op marokko.nl hoor ik voor durend dat souad een bitch .. Vorig jaar waren 2 op de 4 bruidjes waarvoor ik draaide door souad opgemaakt .. (dan heb ik het dus in de zin , 2 feesten gemiddeld per week het gehele jaar door , behalve de zomervakantie en ramadan) En nooit heb ik gehoord dat het een bitch is , of meestal bellen de bruidjes nog even op , hoe het allemaal gegaan is en etc etc .. Van hun heb ik ook nooit gehoord dat het een bitch is ... Maar goed lah ou aglaam tegen over mij is het in ieder geval een schat van een vrouw ... Suc6,

Woestijnratje
01-08-2004, 22:35
Die fatima Uit Allebee -Derkinderen toch die bedoel je ...... Ewa die is wel goed hoor heb laast een bruilofd meegemaakt en ja die meid die haar had gehuurd had kapot mooie jurken aan joh ;) Voor zo'n groene voor de henna met langlopende mouwen ...wel beetje doorzichtig maar ja wel prachitg hoor en ja de rest van der jurken zijn ook prachitg ;) En die andere 2 negaffat's ken ik niet dus kan ik daarover niet oordelen ......:) Je hebt wel nog eentje ZImba ...maar uuh die is erg prijzig , maar ook haar jurken zijn wel oke.

tangerangel
01-08-2004, 23:49
souad uit rdam is inderdaad soms echt een bitch.. ikken haar via via en ben weleens geweest in die winkel ,maar die houding van haar :rolleyes: Mijn zus zou zou haar doen ,maar ze vond die kleren niet zo dus heeft ze eentje uit Adam genome Maar Souad is echt een afrader sorry ik wil haar niet zwartmaken maar die houding en uitsraling van haar :jammer:

jeblia232
06-08-2004, 13:05
Origineel gepost door naomi23 Gefeliciteerd schat, Fatima Chakouri is al bezet op 4 september toch??? [/B] ik hoop het niet :( want toen ik langs was geweest was ze nog vrij voor 4 september, maar het kan ook zijn dat iemand na mij is geweest en haar heeft genomen voor die dag

jeblia232
06-08-2004, 14:10
ja klopt ze woont in amsterdam west, maar ze zei wel tegen mij dat ik haar snel moest op bellen als ik haar wou want als er iemand anders kwam voor 4 september die haar wou nemen heeft dan heb ik pech volgens mij ben ik te laat :( maar ja dat is mij eigen schuld ik ben zo kieskeurig en lui maar meid veel succes en trouwens neem je die stoelen van haar? en heeft ze wel poduim enzo? in ieder geval bsahtik ze heeft prachtige jurken :Iluvu:

romaisah
06-08-2004, 23:17
Souad uit Rotterdam een schat van een meid. :zwaai:

warda_elm
07-08-2004, 21:40
Anissa die ken ik eerlijk gezegd niet. Fatima heeft ontzettend mooie jurken..ik ben bij twee bruiloften geweest die zij heeft gedaan en ze heeft echt jurken waar je uren naar kan kijken, ook een lieve dame is het. Souad ken ik het beste van de drie, en die zou IK niet nemen. Ieder zijn eigen mening, maar ik vindt haar houding niets. Ze heeft wel mooie jurken, maar doet echt alleen wat zij mooi vindt. Mijn zus had haar vorig jaar toen ze trouwde (en ook twee nichten van me) en de make-up was drie keer niks. Toen mijn zus zei dat ze het niet mooi vond (ze was TE DIK opgemaakt) commandeerde ze dat zij de negaffa was en dat zij het beter wist. Ik vind dat je als bruid toch wel je mening moet kunnen geven op de mooiste dag van je leven......... xxx Warda

sahrouia
07-08-2004, 22:20

gelijk heb je warda , en mijn ervaringen zou ik voor fatima chekrouni kiezen

Pagina's : [1] 2