Bekijk originele versie : klappen
wie heeft wel eens hele harde klappen van zijn of haar ouder gekregen en als je harde klappen hebt gehad waarom? en heb je er wat van geleerd????
sihemB :D
Oeeeeeeeeeeeeef, die klappen!! Damn girl, traumaaaaa!!!!
NaamLooS
09-12-2002, 13:01
jaaa cker trauma aan over gehouden!! :(:(
wie krijgt er nog steeds klappen??
Origineel gepost door helleau
haha iedereen heeft klappen gehad niet waar?? wordt je hard van yek?? hahahahhaha
ja hahah may I speak......ahahahahahhah :giechel:
sihemb :D
Origineel gepost door sihemB
wie heeft wel eens hele harde klappen van zijn of haar ouder gekregen en als je harde klappen hebt gehad waarom? en heb je er wat van geleerd????
Me vader slaat bijna nooit.
Maar me moeder :( heeft zwarte band volgens mij, ze weet alle zwakke plekken te vinden.
En daarnaast heeft ze volgens mij een cursus slippers gooien gevolgd in Marokko. Want mikken kan ze als de beste. Ga ik de hoek om gaat de slimmer mee, net zo een raket die warmte volgd alleen volgt slipper mijn gezicht. :(
Wallah een beetje klappen doet je goed!! Dan word je niet zo'n verwend krengetje!!
wattt wattttt meester waattttt ja ik ben achmed wattt wattt
hoezo may i speak is toch sjoowww:(
jaaaaah daarom ook slimm oef die klappen die ik heb gehad dammmn die vergeet ik nooit meer
[QUOTE]Origineel gepost door helleau
haha van je ma of je pa??? welke zijn het luguberste geweest??? Ik krig gelukkig geen klappies meer, ik ben niet meer stout:stout:
nee ik ook niet meer....maar dit is al lang geleden en van mijn pa heb ik erge klappen gehad mijn ma kleine mieren klappen
sihemb :D
Origineel gepost door fardou
Wat is dit nou weer voor (niet serieuze) topic.
Net of je voor de lol ff gaat vertelle,nou jongens ik krijg klappen,hihihi.
Nou ik begrijp niet wat daar lollig aan is hoor.
wat doe je dom en waarom reageer je dan :confused:
IK krijg ze nog elke dag omdat ik te veel achter het internet zit van mijn moeder . ..:huil:
http://******************/smilieweb1/smilies/Geweld23.gif
Wat is dit nou weer voor (niet serieuze) topic.
Net of je voor de lol ff gaat vertelle,nou jongens ik krijg klappen,hihihi.
Nou ik begrijp niet wat daar lollig aan is hoor.
Hihi grappig he... maar het gaat erom dat je erom moet kunnen lachen maar dat jij dat niet begrijp vind ik niet erg. Misschien hebben ze jou wel te hard geslagen waardoor je je humor kwijt ben
Origineel gepost door RaZer
Hihi grappig he... maar het gaat erom dat je erom moet kunnen lachen maar dat jij dat niet begrijp vind ik niet erg. Misschien hebben ze jou wel te hard geslagen waardoor je je humor kwijt ben
whahahahahhahahahahahah
ja hoor, je had toch alleen maar gezeik met je moeder, amar ja BOEIE!! enne fardou, ewa we geinen maar wat is toch lauk!! of vin jij van nie jammer dan ciaossss
maar van me vader was in groep 8 ofzo ;)
Misschien reageerde ik een beetje pissed, maar dat was niet de bedoeling.
Het is voor mij een beetje pijnlijk onderwerp.
Sjorrie :D
Kijk dat is iets anders.. dat moet je erbij zeggen snappie!!
en hoop maar dat het nu over is en dat je er maar nu om kan lachen :)
Misschien reageerde ik een beetje pissed, maar dat was niet de bedoeling.
Het is voor mij een beetje pijnlijk onderwerp.
Sjorrie :D
okie ik ook sjorrie enuh sterkte
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.