Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!!!!faudel!!!!!!!!!

LZN
09-12-2002, 12:48

Salaam mensen, voor degenen die naar het concert zijn gegaan, wat vonden jullie ervan? Ik moet zeggen IK VOND HET GEWELDIG!! Leuke kleine vent, de sfeer zat er ook erg goed in!! Jaja marokanen hebben weer eens laten zien dat ze kunnen feesten. Tuurlijk zijn er de nodige meiden die zich daar omkleden in schaarse kleding stukken en de jongens, die in een hoekje staan te blowen, maar ondanks dat vond ik het er erg gezellig. Jaja ik stond weer eens vooraan en heb goed zicht gehad, ookal kan ik nog steeds niet begrijpen waarom die meiden zo hard gillen. !!!!????!!!!!!?????!!!!! Nou mensen kom maar op! En de anderen alsjeblieft kom nou niet weer praten over 'de ramadan is net afgelopen en jullie beginnen weer met zulke dingen'. Ik lees het wel!! liefs imane.

sihemB
09-12-2002, 12:50
Origineel gepost door Joey Salaam mensen, voor degenen die naar het concert zijn gegaan, wat vonden jullie ervan? Ik moet zeggen IK VOND HET GEWELDIG!! Leuke kleine vent, de sfeer zat er ook erg goed in!! Jaja marokanen hebben weer eens laten zien dat ze kunnen feesten. Tuurlijk zijn er de nodige meiden die zich daar omkleden in schaarse kleding stukken en de jongens, die in een hoekje staan te blowen, maar ondanks dat vond ik het er erg gezellig. Jaja ik stond weer eens vooraan en heb goed zicht gehad, ookal kan ik nog steeds niet begrijpen waarom die meiden zo hard gillen. !!!!????!!!!!!?????!!!!! Nou mensen kom maar op! En de anderen alsjeblieft kom nou niet weer praten over 'de ramadan is net afgelopen en jullie beginnen weer met zulke dingen'. Ik lees het wel!! liefs imane leuk ;) sihemB :zwaai:

sihemB
09-12-2002, 12:58
Origineel gepost door Joey ok dan !!!eindelijk iemand die reageert was je hopeloos aan het wachten op een reactie?? :confused: sihemB :D

Itsjustme
09-12-2002, 13:02
ik vind het ook een leuke gozer maar, ik ben toch maar niet gegaan te veel marokkanen op 1 plek kan no oit goed zijn ;) ik weet niet voel me gewoon niet op mn gemak op die feestjes

Itsjustme
09-12-2002, 13:25

hmm dat verbaast me ook wel eerlijk gezegd want, ik ben 1 keer naar zo een maroc feestje gegaan en ik vond het 3 x niks begrijp je sinsdien had ik zoiets van nooit meer kijk ik vind faudel leuk zingen maar aan de gedachtes die er bij mij kwamen bij kijken dacht ik van neah laat maar... begrjip je ik was wel naar mami omdat ik echt helemaal gek op hem ben maar toen ik met family gezellig ;)

Toufik19
09-12-2002, 17:59
Origineel gepost door Joey En de anderen alsjeblieft kom nou niet weer praten over 'de ramadan is net afgelopen en jullie beginnen weer met zulke dingen'. liefs imane als je het zelf weet,waarom doe je dan nog zulke harame zaken? oh ja,sorry,je bent nog jong.alsof de dood daar rekening mee houdt.

piraat
11-12-2002, 01:02
was ook verbaasd dat er geen vechtpartijen waren maar misschien komt dat doordat er geen alcohol werd geschonken was wel een leuk feest