Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Gaat er..............

Pagina's : [1] 2

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 10:35

Zaterdag naar Sixflags? ik hoop dat het mooi weer is, want insha allah ga ik er met me man heen. Dus Miss_Magrebia kom op meid ook gaan!!!!!!!!!!!

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 11:33
Origineel gepost door Miss_Magrebia Ik heb al kaartjes.... maar ik weet het nog niet?? Ik wil ook naar Zomercarnaval ???? Insahallah, als ik ga geef ik je een bel! Ja ik weet het nog niet, of zaterdag of zondag, want dat is het park ook open van 10.00 uur tot 21.00 uur. Ik moet het nog overleggen met me man.

DaNGeRouZLy
30-07-2004, 11:41
dan ga ik wel een andere dag ;)

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 11:47
Origineel gepost door DaNGeRouZLy dan ga ik wel een andere dag ;) Nou ik doe geen vliegkwaad hoor dame :(

Azzzizzz
30-07-2004, 11:49

Origineel gepost door Miss_Magrebia Ik heb al kaartjes.... maar ik weet het nog niet?? Ik wil ook naar Zomercarnaval ???? Insahallah, als ik ga geef ik je een bel! haha, dit wordt me te veel je zegt: ik ga naar zomer carnaval, en daarna zeg je: Inscha allah als je je zo hecht aan allah's wil, waarom negeer je de wil van allah om naar haram plaatsen te gaan zoals Carnaval Wallah, Geloof is een Multi of choise geworden nemen en laten wat jou uitkomt

DaNGeRouZLy
30-07-2004, 11:49
nee hoor;) maar ik wacht wel tot het iets koeler is Insha`allah :zwaai:

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 11:55
Origineel gepost door DaNGeRouZLy nee hoor;) maar ik wacht wel tot het iets koeler is Insha`allah :zwaai: oooooooooh, ik dacht je gaat niet vanwege mij?..............ik heb wel gezelschap van me manneke hoor ;)

achie25
30-07-2004, 12:24
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Zaterdag naar Sixflags? ik hoop dat het mooi weer is, want insha allah ga ik er met me man heen. Dus Miss_Magrebia kom op meid ook gaan!!!!!!!!!!! Ik ga naar de efteling..

DaNGeRouZLy
30-07-2004, 12:33
Origineel gepost door Atlas_Gebergte oooooooooh, ik dacht je gaat niet vanwege mij?..............ik heb wel gezelschap van me manneke hoor ;) nee hoor ik zou je wel eens willen zien:hihi: gezellig toch met je mannetje :Iluvu:

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 12:34
Origineel gepost door achie25 Ik ga naar de efteling.. Ja efteling is ook leuk. Succes.

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 12:38
Origineel gepost door DaNGeRouZLy nee hoor ik zou je wel eens willen zien:hihi: gezellig toch met je mannetje :Iluvu: Ja het is heel gezellig met me manneke. Hij is er nooit geweest en ik ook niet, ben wel geweest vroeger toen het nog Walibi was.

Geitje
30-07-2004, 12:44
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Zaterdag naar Sixflags? ik hoop dat het mooi weer is, want insha allah ga ik er met me man heen. Dus Miss_Magrebia kom op meid ook gaan!!!!!!!!!!! Jullie zijn gek! Op zaterdag naar sixflags? Dat betekent minimaal 45 minuten wachten op een attractie in de brandende zon, dan crepeer je helemaal! Ga liever door de week, dan is de wachttijd korter.

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 12:48
Origineel gepost door Geitje Jullie zijn gek! Op zaterdag naar sixflags? Dat betekent minimaal 45 minuten wachten op een attractie in de brandende zon, dan crepeer je helemaal! Ga liever door de week, dan is de wachttijd korter. Is dat zo? eerlijk gezegd niet aangedacht, me zusje is vorige week vrijdag geweest en ze zei dat ze niet lang gewacht hebben, hooguit 5 min.

missy898
30-07-2004, 12:52
ik ga ook als het goed is zondag naar six flags..of naar de efteling... :)

Atlas_Gebergte
30-07-2004, 13:00

Origineel gepost door missy898 ik ga ook als het goed is zondag naar six flags..of naar de efteling... :) Gezellie!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2