Bekijk originele versie : Welke Keus Zouden De Mannen Maken....?
PerfectTangawia
09-12-2002, 12:43
DEZE VRAAG IS ALLEEN MAAR BEDOELD VOOR DE MANNEN......
Je hebt eindelijk de vrouw van je dromen gevonden....maar je moeder wil niet dat je met haar trouwt.....ze heeft een andere vrouw voor jou op het oog...
Zou jij kiezen voor de vrouw van je dromen of voor een vrouw die je moeder heeft uitgekozen....???
REAGEER...... ;)
BESLAMA... :zwaai: .... LIEFS TANGAWIA
Mijn moeder zal mijn keus altijd steunen. Of ze moet heel zeke weten dat ze niet goed is en dan kies ik natuurlijk voor me moeder..
want moeders hebben altijd gelijk :D
zakia_1984
09-12-2002, 12:45
BRAVO....
PerfectTangawia
09-12-2002, 12:48
Origineel gepost door RaZer
Mijn moeder zal mijn keus altijd steunen. Of ze moet heel zeke weten dat ze niet goed is en dan kies ik natuurlijk voor me moeder..
want moeders hebben altijd gelijk :D
ja je hebt ook wel gelijk.. moeders hebben meestal ook gelijk..
MAAR STEL JE NOU VOOR. JE HOUDT ECHT VAN HAAR.. IK DENK NIET DAT JE MAKKELIJK KAN ZEGGEN... HE HET WAS LEUK MAAR MIJN MOEDER WIL NIET....???
liefs tangawia
me moeder zal niet zomaar zeggen dat ik niet mag trouwen met haar..
Mijn moeder is niet zo streng ;)
Maar je kent haar niet... Dus vandaar..
PerfectTangawia
09-12-2002, 12:54
hey RaZer,
ik ken je moeder inderdaad niet...ze zal wel lief zijn hahahahaha
ik bedoelde ook niet dat je moeder dat echt zou gaan zeggen.. ik zei ook alleen maar STEL JE VOOR...oke.. dus begrijp mij niet verkeerd..
liefs tangawia
Origineel gepost door PerfectTangawia
hey RaZer,
ik ken je moeder inderdaad niet...ze zal wel lief zijn hahahahaha
ik bedoelde ook niet dat je moeder dat echt zou gaan zeggen.. ik zei ook alleen maar STEL JE VOOR...oke.. dus begrijp mij niet verkeerd..
liefs tangawia
Ik kan het me moeilijk voorstellen dus kan het ook niet zeggen sorry..
PerfectTangawia
09-12-2002, 14:23
Origineel gepost door RaZer
Ik kan het me moeilijk voorstellen dus kan het ook niet zeggen sorry..
o het geeft niet hoor razer.. maar kun je me echt niet helpen met amshoom???
hij wil het maar niet zeggen.. en hij gaat trouwen...
liefs tangawia
ik had ooit es een jaar lang een relatie met een jongen hij wou mijn hand komen vragen, echter zijn moeder had al iemand op het oog, en hij is er dan maar mee getrouwd. Ik ben er over... maar vind het zielig voor zijn vrouw nu hij nog steeds contact zoekt met me...
das 1 van de gevolgen...
PerfectTangawia
09-12-2002, 14:34
Origineel gepost door Anya
ik had ooit es een jaar lang een relatie met een jongen hij wou mijn hand komen vragen, echter zijn moeder had al iemand op het oog, en hij is er dan maar mee getrouwd. Ik ben er over... maar vind het zielig voor zijn vrouw nu hij nog steeds contact zoekt met me...
das 1 van de gevolgen...
neemt hij echt nog contact met je op...? maar zeg je dan niet dat hij je niet moet bellen .. wat moet je met een getrouwde vent...?
liefs tangawia
ik heb alles al geprobeerd zelfs ander nr!!! en geen contact meer met niemand van mijn dorpje hier in belgie!! het lukt niet, nu negeer ik hem gewoon straal!!! hij rijdt soms naast me en praat zomaar in het centrum ik stap gewoon door en kijk recht voor me, het laat me letterlijk koud wat die zegt, hij wil zelf scheiden en met mij trouwen!!! maar nooit geloven wat zo iemand zegt...
ja het heeft me enorm gekwetst... maar ik weet wat ik wil, en daar ga ik voor, ik ben vrij en gezellig en denk niet aan een relatie hamdoulillah
PerfectTangawia
09-12-2002, 14:42
ja het heeft me enorm gekwetst... maar ik weet wat ik wil, en daar ga ik voor, ik ben vrij en gezellig en denk niet aan een relatie hamdoulillah
je moet zeker geen relatie nemen.., ik ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.. het is gewoon dat jongens niet te vertrouwen zijn (niet alle jongens). het is al vast gelegd met wie je gaat trouwen.. dus laat het zelf komen.. waarom zou je er moete voor doen.. TOCH, ahaha
liefs tangawia
klopt als een bus
liefs anya
PerfectTangawia
09-12-2002, 14:48
klopt als een bus
liefs anya
je bent het met me eens.. I LIKE YOU. HAHAHAHA
LIEFS TANGAWIA..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.