Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Invasie in France!! ze Zijn Begonnen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
30-07-2004, 07:21

Invasie van krekels op luchthaven Nice Miljoenen krekels hebben de luchthaven in het Zuid-Franse Nice als hun voorlopige verblijfplaats gekozen. De insecten, vermoedelijk uit Italiƫ of Noord-Afrika afkomstig, vormen momenteel geen gevaar voor het luchtverkeer, maar de autoriteiten bestrijden de diertjes met man en macht. De vrees bestaat dat de krekels grote aantal vogels zullen aantrekken en dat is wel gevaarlijk voor de vliegtuigen. Bovendien doen de dieren zich tegoed aan het gras langs de start- en landingsbanen. Dat gras houdt juist zand, stof en stenen vast. KREKELS....wie kent ze niet? ze zijn gefrituurd best lekker! uiteraard eet je alleen he achterste gedeelte op ! iemand trek? :D.

babyvanbelisma
30-07-2004, 08:36
Heb jij die wel eens gegeten? Ik weet dat ze wel eetbaar zijn, maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd... Het schijnt ook lekker te zijn met een chocoladesausje.... Idee voor chocodip misschien :D

babyvanbelisma
30-07-2004, 09:50
Origineel gepost door ZooFree Ja wallah moet je eten ik heb ze gegeten en heerlijk dat ze zijn! :D wat je ook moet proberen zijn gefrituurde vogelspinnen! blijken ook erg lekker te zijn heb ze al bij de chinees besteld dat kan niet zomaar eerst bestellen hmmmm Echt? :eek: Het idee vind ik zo vreemd....En ik ben sowieso niet dol op insekten.....kriebelige kleine kruipbeestjes... Vogelspinnen??????? Nee, ik ben veel te bang dat ie opeens tot leven komt en mij bijt in plaats van ik hem.....:D

babyvanbelisma
30-07-2004, 11:31
Ga jij dan kokkerellen? Nou vooruit, als ze alleen maar in de pan zijn en niet op de grond of in mijn nek, dan durf ik het wel aan.

Perez
30-07-2004, 13:33

Oh nee, zijn ze eetbaar? Dan hebben ze straks in nice ineens een invasie van mensen die willen barbequeen. Nog erger!

babyvanbelisma
30-07-2004, 15:29
huh? Mag ie geen beestjes eten?

Jupiter
30-07-2004, 15:36
Origineel gepost door Couscousje Hmmm. Bosbranden, aardbevingen, overstromingen, sprinkhanenplaag, krekels... Zet je toch aan het denken. Cc Dit doet denken aan de wraak die over Egypte kwam toen ze de joden niet weg lieten gaan. Als ik Chirac was zou ik meteen iedereen naar Israel sturen.

Jupiter
30-07-2004, 15:49
Origineel gepost door Couscousje Dat waren sprinkhanen toch? Moet Algerije effe uitkijken dan. (Of waren het kikkers?) Cc Het waren 7 plagen. Als je the Mummy hebt gezien dan ken je ze wel. Sprinkhanen zaten er ook bij. Ze zullen over Europa komen als de joden hun zin niet krijgen. Dit pas nadat de terroristen hun "bloedige oorlog" hebben uitgevochten. Tip: emigreer naar Nieuw-Zeeland

Jupiter
30-07-2004, 15:54
Origineel gepost door Couscousje Ik heb The Prince of Egypt gezien! :D Daar kwamen dus geloof ik kikkers in voor. Nieuw-Zeeland heb ik in LOTR gezien... Mooi! (Erg off topic dit... ;) ) Cc The Prince of Egypt moet verboden worden: heilligschennis...... :D

Jupiter
30-07-2004, 16:03
Origineel gepost door Couscousje Let my people go! Ik heb hem zelfs 2 keer gezien. :o Day After Tomorrow is pas heiligschennis. Heb de hele maand juni en half juli zitten piekeren over het broeikaseffect. Cc P.S.: I, Robot is een aanrader. Butterfly Effect ook. P.P.S.: Off topic off topic off topic. ;) wat is de topic dan??? P.s.: Gattica is een heel goede film (gaat over de toekomst en hoe alleen superieure mensen kun overleven)

Jupiter
30-07-2004, 16:12
Origineel gepost door Couscousje Fahrenheit al gechecked? Ik moet nog. Cc P.S.: Welke topic? ;) P.P.S.: King Arthur is minder. Bietje vaag verhaal. P.P.P.S.: Filmfreak? :moe: King Arthur van the Monthy Pythons is echt lachen, moet je zien. niet echt een filmfreak, maar beter een film dan het journaal of zoiets

Jupiter
30-07-2004, 16:17
Origineel gepost door Couscousje Jammer, dacht een soulmate in je te herkennen. :p Wist je trouwens dat John Cleese de oude koning speelt in Shrek 2. Overigens ook 2 keer gezien, aanrader, alhoewel 1 beter was. 2 is te post-modern. Spiderman 2 ook gezien, idem een aanrader trouwens. Cc ik zal eens gaan kijken. Ben benieuwd. Ken je trouwens The Life of Brian? ook met John Cleese??

Jupiter
30-07-2004, 16:21
Origineel gepost door Couscousje Yep. Hilariteit ten top. Cc geweldig!! je bent dus een echte liefhebber. Maar welke andere (niet zo acteuele) vind je nog meer goed?

Jupiter
30-07-2004, 16:32
Ken je trouwens de acteur Haley Joel Osment?

Jupiter
30-07-2004, 16:35

Origineel gepost door Couscousje Artificial Intelligence en Sixth Sense. Cc Ja! hij is echt goed. Hij heeft ook met William Dafoe in een film over de 2e wereld oorlog gespeeld.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7