Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden de meiden hier eigenlijk van????

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Zina17
09-12-2002, 12:35

Zeg,wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat in de marokkaanse traditie een pasgetrouwd meisje haar "laken" moet laten zien aan haar schoonouders....????? Ik zie op het net zoooooooveeeell berichten van meisjes dat schrik hebben voor de huwelijksnacht uit schrik om niet te bloeden... Maar de huwelijksnacht hoort toch 1 van de mooiste momenten van een pasgetrouwd koppel te zijn?? Of ben ik fout? Ik weet dat ik hier veel kritiek zal krijgen rond dit onderwerp maar ik neem het risico.... :rolleyes: En inderdaad;je hoeft daarom nog geen sex gehad te hebben om niet te bloeden he!!!!!! En daarbij;in de Islam is het verboden!!! Stel jullie eens voor dat dit jou zou overkomen(in de veronderstelling dat je nog maagd bent natuurlijk): hoe zou je reageren??? thanks...... kissies from zina..... Wat denken de jongens hier eigenlijk van? :confused: :confused: :confused:

Anya
09-12-2002, 12:37
ik denk dat iedereen onbewust die schrik wel heeft, maar uiteindelijk weet je voor jezelf of je maagd bent of niet en als je man je graag ziet gaat hij zijn huwelijk niet ontbinden omdat het bloed er niet was... anders zou het toch wel een heel egoistische man zijn he

RaZer
09-12-2002, 12:37
wat ik ervan vind, nou ik vind..................... ow is alleen voor de meiden :rolleyes:

zakia_1984
09-12-2002, 12:38
Volgens mij is dat haram. I k zal dat NOOIT accepteren. Ik heb het een keer meegemaakt, was te erg gewoon, er waren allemaal mannen, en ik was met mijn neven en broertje en het was gewoon bah, lieten ze gewoon zien, gewoon BAh

NaamLooS

mensen die denken dat je nog steeds MOET bloeden op je huwelijksnacht zijn gewoon ouderwets!!! of je nou niet bloedt , en ben je tog maagd..allah weet het en dat is het belangrijkste!!

Zina17
Origineel gepost door RaZer wat ik ervan vind, nou ik vind..................... ow is alleen voor de meiden :rolleyes: nee je mag reageren!!!! :) komaan,zeg het!! :o

nixie
09-12-2002, 12:39
lekker vaag zeg, dat die mensen dat nog doen zeg, ze moeten het verbieden!!:kwaad: iedereenw eet toch dat niet elk meisje bloedt, het ligt er maar aan hoe ontspannen ze is, doesss niet mokken lekker wokken:D

Zina17
09-12-2002, 12:39
Origineel gepost door zakia_1984 Volgens mij is dat haram. I k zal dat NOOIT accepteren. Ik heb het een keer meegemaakt, was te erg gewoon, er waren allemaal mannen, en ik was met mijn neven en broertje en het was gewoon bah, lieten ze gewoon zien, gewoon BAh meen je dat?????????? :schrik2:

Zina17
09-12-2002, 12:41
Origineel gepost door NaamLooS mensen die denken dat je nog steeds MOET bloeden op je huwelijksnacht zijn gewoon ouderwets!!! of je nou niet bloedt , en ben je tog maagd..allah weet het en dat is het belangrijkste!! en wat als jouw schoonfamilie EIST dat je het hen toont :o Komt nog veel voor hoor!!!! spijtig genoeg..... :(

RaZer
09-12-2002, 12:41
Origineel gepost door Zina17 nee je mag reageren!!!! :) komaan,zeg het!! :o Nou voor mijn ouders hoef het niet (denk ik) dus bij mij zal het niet gebueren ben het er ook niet mee eens. En zoals je al zeg mag niet dus doe ik het niet... Dit is niet iets dat met de Islam te maken heeft maar alleen met cultuur. Dus dames bij ons gebeurt het niet... Dus kies mij mij mij... :D

nixie
09-12-2002, 12:42
haha als mijn schoonouders dat zeggen, mogen ze lekker de pot op, shit he waar slaat dat op die mensen zou ik echt niet als familie willen dan, wat is dat voor een walgelijke traditie, shitttt als ze je niet geloven mogen ze toch lekker de pot op, oeff shit dat had ik al gezegd he

Liefste
09-12-2002, 12:42
ik vind het maar vies hoor, als ik ga trouwen kijgen ze echt niks te zien. Tazzzzzzzzzzzzzzzzzz wat zijn dat toch vopor vieze mensen. Dan gaan ze maar ergins anders bleod zoeken hoor maar niet de mijne hoor. Bah Bah, dan geloevn ze me maar niet, als me man het toch maar weet en allah toch???

zakia_1984
09-12-2002, 12:44
Origineel gepost door Zina17 meen je dat?????????? :schrik2: ja ik was er gewoon bij, was zo onteerend, ik ken dat meisje heel persoonlijk, het was gewoon afschuwelijk. Ik schaamde me kapot. Hij had haar gewoon ontmaagd in een kamer, terwijl daarvoor allemaal mannen stonden, meteen de avond van de bruiloft zeg maar, dus dag drie. Was afschuwelijk, wahed traumatische ervaring zeg, en die zus van de bruidegom ging met dat ding dansen en iedereen blij enzo, en ik was met mijn neven (3la schaamte die ik voelde) en mijn broertje en al die mannen

Zina17
09-12-2002, 12:44
Origineel gepost door nixie haha als mijn schoonouders dat zeggen, mogen ze lekker de pot op, shit he waar slaat dat op die mensen zou ik echt niet als familie willen dan, wat is dat voor een walgelijke traditie, shitttt als ze je niet geloven mogen ze toch lekker de pot op, oeff shit dat had ik al gezegd he Tja......spijtig genoeg komt het echt wel veel voor!!!!!!!!

Zina17
09-12-2002, 12:45

Origineel gepost door zakia_1984 ja ik was er gewoon bij, was zo onteerend, ik ken dat meisje heel persoonlijk, het was gewoon afschuwelijk. Ik schaamde me kapot. Hij had haar gewoon ontmaagd in een kamer, terwijl daarvoor allemaal mannen stonden, meteen de avond van de bruiloft zeg maar, dus dag drie. Was afschuwelijk, wahed traumatische ervaring zeg, en die zus van de bruidegom ging met dat ding dansen en iedereen blij enzo, en ik was met mijn neven (3la schaamte die ik voelde) en mijn broertje en al die mannen wollah,zo afschuweliiiiiiiijjjjjjjkkkkkkk!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: Hoe kunnen mensen zo zijn?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5