Bekijk originele versie : onschuldigen moeten kosten celbetalen
Onschuldigen moeten kosten cel betalen :schrik2:
Twee broers die 18 jaar lang onschuldig in een Britse cel zaten, moeten de Britse staat betalen voor hun levensonderhoud gedurende de periode dat zij vast zaten. Dat meldt de BBC.
Kost en inwoning
De broers kregen 1,5 miljoen en 780.000 euro schadevergoeding, met aftrek van kost en inwoning. Het ministerie van Binnenlandse Zaken had deze kosten op een kwart van de vergoeding berekend.
Meer onschuldigen
De rechter gaf de staat gelijk. Het duo werd in 1979 samen met twee anderen veroordeeld voor moord op een jongen. Eén van hen stierf in de gevangenis, de vierde man werd in 1997 vrijgelaten.
18 jaar onschuldig in een cel
en dan nog kost en inwoning betalen:schrik2:
De broers kregen 1,5 miljoen en 780.000 euro schadevergoeding, met aftrek van kost en inwoning.
:schrik2:Zo weinig voor 18 jaren. en dan nog de helft ervan is niks. Mensen kopen tegenwoordig auto's die 500000 zijn :giechel:
Origineel gepost door Uhhh
Zal wel een Marokkaan zijn geweest die kopen een tweede-hands golf
Ja, die heeft goeie ramen kan ik geluidloos je moeder pakken
HananexHanane
30-07-2004, 08:41
Sjeezus zeg.........18 jaren van je leven zijn afgepakt, en dan nog eens daarvoor betalen?????? Bizar!!!!!
:kwaad:
babyvanbelisma
30-07-2004, 08:50
Schandalig!!!
Hoe komen ze erop? en wel lopen zeuren over al het onrecht in de wereld, maar ze mogen ook wel eens aan het individu denken en niet alleen in de grote lijnen! :kwaad:
Origineel gepost door babyvanbelisma
Schandalig!!!
Hoe komen ze erop? en wel lopen zeuren over al het onrecht in de wereld, maar ze mogen ook wel eens aan het individu denken en niet alleen in de grote lijnen! :kwaad: De individu zal hun een worst wezen
Het zijn gewoon een stelletje parasieten.
Zeer triest verhaal. zou haast zeggen tje zo zijn die engelsen, maar dat zou ik zeggen als ik niet beter wist dat er meerdere landen zich hieraan(of nog erger) schuldig maken.
Maar ehe zou hij dan nog de "erfenis" van zijn broer krijgen?
Origineel gepost door Uhhh
Je weet dat dat haram is :P
Maar wel liekker :D
En wie zegt dat ik moslim ben :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.