Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet niet wat ik moet doen

Pagina's : [1] 2

Bent_Elbareh
30-07-2004, 00:39

ik ben een meisje van 20, ik heb in het verleden veel dingen gedaan doe ik nu niet meer doe, maar mensen blijven over mij spreken en heb wel spijt. Maar nu is de druk wel heel hoog en denk dat trouwen mij goed zal doen wat moet ik doen. zijn er ook meisjes die ook hier mee zitten?? en voor de jongens zou je het erg vinden als je vrouw toekomstige vrouw vroeger uitging en zou je verleden van je partner wat uitmaken. ik ben wel maagd maar k ging wel uit ect.ect :( heb echt spijt

Bent_Elbareh
30-07-2004, 00:43
heb ik wel nodig

Bent_Elbareh
30-07-2004, 00:43
bedankt...

Bent_Elbareh
30-07-2004, 00:51
inshallah

fatin_zina
30-07-2004, 01:08

geef niet op, blijf in je zelf geloven en in allah dan komt het allemaal goed. je kom wel inchallah een jongen tegen die jou neemt om wie je bent en niet wat je wel of niet hebt gedaan in je leven. Trouw niet omdat je denkt dat alles dan beter wordt, maak wat van je leven en laat mensen zeggen wat ze willen zeggen. Al snap ik wel wat je bedoeld ik begrijp je wel sterkte allah 3iblek weld le halal.

fatin_zina
30-07-2004, 01:09
en niemand is heilig en je moet zelf je grenzen vastleggen als jij het niet doet is er niet iemand die het voor je doet( behalve je ouders). Voor sommige is een huwelijk een uitkomst maar niet voor iedereen check je prive mail!!!!!

Sephiroth
30-07-2004, 01:12
Origineel gepost door Bent_Elbareh ik ben een meisje van 20, ik heb in het verleden veel dingen gedaan doe ik nu niet meer doe, maar mensen blijven over mij spreken en heb wel spijt. Maar nu is de druk wel heel hoog en denk dat trouwen mij goed zal doen wat moet ik doen. zijn er ook meisjes die ook hier mee zitten?? en voor de jongens zou je het erg vinden als je vrouw toekomstige vrouw vroeger uitging en zou je verleden van je partner wat uitmaken. ik ben wel maagd maar k ging wel uit ect.ect :( heb echt spijt Trouw uit liefde, niet omdat mensen dingen over jou denken/praten. Daarvoor is het niet bedoeld.

fatin_zina
30-07-2004, 01:14
Origineel gepost door Gladjanuz Trouw uit liefde, niet omdat mensen dingen over jou denken/praten. Daarvoor is het niet bedoeld. er zijn wel meer dingen die niet worden gedaan zoals het hoort :o

Lady_moi
30-07-2004, 06:27
SOOOOOOOOOOO ALS GIJ SPIJT HEBT DAN EBBE DE ANDERE DAAR GEEN AFFAIRE MEE TE MAKE!!!!!!! NIX van aantrekken. Zolang jij maar blijft zoals je nu bent en die dingen niet meer doet en berouw aan Allah swt hebt gevraagd. Dan isdat iets tussen JOU en Allah swt! Origineel gepost door Bent_Elbareh ik ben een meisje van 20, ik heb in het verleden veel dingen gedaan doe ik nu niet meer doe, maar mensen blijven over mij spreken en heb wel spijt. Maar nu is de druk wel heel hoog en denk dat trouwen mij goed zal doen wat moet ik doen. zijn er ook meisjes die ook hier mee zitten?? en voor de jongens zou je het erg vinden als je vrouw toekomstige vrouw vroeger uitging en zou je verleden van je partner wat uitmaken. ik ben wel maagd maar k ging wel uit ect.ect :( heb echt spijt

DaNGeRouZLy
30-07-2004, 11:48
Origineel gepost door Lady_moi SOOOOOOOOOOO ALS GIJ SPIJT HEBT DAN EBBE DE ANDERE DAAR GEEN AFFAIRE MEE TE MAKE!!!!!!! NIX van aantrekken. Zolang jij maar blijft zoals je nu bent en die dingen niet meer doet en berouw aan Allah swt hebt gevraagd. Dan isdat iets tussen JOU en Allah swt! precies:goedzo:

eYesha
30-07-2004, 19:13
Dawm...Rodellen Rodellen En nog es Roddelen..waarom Allah heeft dat verboden waarom acpteren ze het nou gewoon niet laat ze maar meid..geliif in allah zoals blind in allah gelooft volg je hart zoals een blinde ze hart volgd...en laat ze maar roddelen...:ego:

mariam_kenouz
30-07-2004, 19:33
nx aan toe tev oege:D:D

Poesycat
30-07-2004, 19:40
Sterkte!!! Ewa jah.. iedereeen maakt fouten het is menselijk

Thamazightje
30-07-2004, 19:50
komt goed mivrouw..!!! sterkte.!

Pagina's : [1] 2