Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zou jij reageren?

Pagina's : [1] 2 3 4

Sabah007
30-07-2004, 00:12

Wanneer je zus of broer met een Nederlander trouwt? Of gewoon gaat samenwonen?

Tamqeyast
30-07-2004, 00:15
jammer liever een marokkaanse schoonzus :)

Sabah007
30-07-2004, 00:18
Origineel gepost door Sweet_bibi jammer liever een marokkaanse schoonzus :) Ok thanks

crazy_TETOUANIA
30-07-2004, 00:22
als hij/zij maar gelukkig is dan reageer ik ook blij

Tamqeyast
30-07-2004, 00:22

Origineel gepost door Sabah007 Ok thanks graag gedaan :o geen moeite:D

sensibel
30-07-2004, 00:23
Als zij een moslima is dan vind ik het hartstikke leuk!! Alleen dat samenwonen vind ik niet kunnen!!!

Lady_moi
30-07-2004, 06:30
Als ze moslima is JA OKEY!!! Ma zoniet..hmm tes te zien hoe die meiske in mekaar zit want kijk ik ken hele aardige respectvolle nederlandse meiskes maar ook zo van die bitches die van zichzelf weten da ze bitches zijn. Sorry maar van die laatste..ik kweet das nie mijn leven maar ik weet da ik et er echt moeilijk mee zal hebbe.

Sabah007
30-07-2004, 08:42
Origineel gepost door Lady_moi Als ze moslima is JA OKEY!!! Ma zoniet..hmm tes te zien hoe die meiske in mekaar zit want kijk ik ken hele aardige respectvolle nederlandse meiskes maar ook zo van die bitches die van zichzelf weten da ze bitches zijn. Sorry maar van die laatste..ik kweet das nie mijn leven maar ik weet da ik et er echt moeilijk mee zal hebbe. Daar hoef je echt geen Nederlander voor te zijn hoor Er bestaan Nederlandse respectvolle mensen Maar ook Marokkaanse Er bestaan Nederlandse boere lullen Maar ook Marokkaanse Er bestaan Nederlandse sletjes Maar ook Marokkaanse Er bestaan Nederlandse homo's Maar ook Marokkaanse Er bestaan Nederlandse ... Maar ook Marokkaanse Er bestaan Nederlandse ... Maar ook Marokkaanse Er bestaan Nederlandse ... Maar ook Marokkaanse

Sabah007
30-07-2004, 11:08
Origineel gepost door Miss_Magrebia Zolang het maar een moslim is vind ik het :goedzo: Hoe is het met jouw mannetje? :cool:

Hamida
30-07-2004, 11:29
Origineel gepost door sensibel Als zij een moslima is dan vind ik het hartstikke leuk!! Alleen dat samenwonen vind ik niet kunnen!!! dan is ze bij voorbaat al geen moslima meer ik geloof er namelijk niet in dat mensen die samenwonen niets met elkaar doen wil je met iemand samenwonen dan moet je maar gaan trouwen ik zou het jammer vinden wanneer mijn zus met een nederlander zou gaan. heb geen broers dus kan daar niet over meepraten gewoon weer iemand die verpest is bousa

DaNGeRouZLy
30-07-2004, 11:44
Origineel gepost door sensibel Als zij een moslima is dan vind ik het hartstikke leuk!! Alleen dat samenwonen vind ik niet kunnen!!! same here :zwaai:

RitaMaria
30-07-2004, 19:54
Mijn zus/ broer met een hollander/ hollandse..geen probleem.. wij zijn immers ook 'halfjes'.. ;)

al3arabi
30-07-2004, 19:58
MIJN BROERTJE HEEFT AL 5 JAAR EEN NEDERLANDSE VRIENDIN EN GELOOF ME IN 5 JAAR TIJD BOUW JE VEEL OP. MAAR ZE IS HARTSTIKKE AARDIG EN NORMAAL DUS, ZOLANG HIJ MAAR GELUKKIG IS EN ZIJN GELOOF GOED KENT.

Savina_is_back
30-07-2004, 20:46
als ik er een had,ja dan zou ik gewoon blij voor haar zijn,maar helaas ik heb er geen

miss_saliha
30-07-2004, 20:46

Afschuwelijk...het liefst heb ik een marokkaanse schoonzus.. Ik weet dat de band met een nederlandse nooit goed komt te zitten hoe graag ik het ook wil het zal niet lukken weet niet waarom..Maybe omdat ik ze niet mag..???Er zitten sommige achterbakse trutjes tussen die ik gewoon niet aan kan staan...Het liefst heb ik ze dan dood maar als het een rustig type is die begrijpt hoe ons cultuur is en accepteerd het zoals ieder marokkaanse het accepteerd dan is het maybe te proberen..Maar goed voor mij liever een MAROKKAANSE SCHOONZUS!!! :D -X- S.

Pagina's : [1] 2 3 4