Bekijk originele versie : Slaap tekort.......
Ik slaap de laatste tijd echt weinig en ik ben ook erg onrustig, ik kan niet langer dan een halfuur achter elkaar stil zitten en als ik zit moet ik met moeite blijven zitten en dan ga ik gewoon heel irritant met mijn voet zwaaien en tegen de grond tikken...
Als ik eindelijk slaap heeft dat 3 uur geduurd voordat dat gebeurd, waarom ik zou het niet weten...
De volgende morgen na ongeveer 3 a 4 uurtjes geslapen te hebben ben ik gewoon ook echt klaarwakker, terwijl mijn lichaam nog rust nodig heeft, dit gaat al een paar maanden zo...
Wie heeft dit ook???
meskiena ik heb dat vroeger gehad, als ik emt iets zat moest ik er de hele tijd aan denken en dan kan ik dus niet slapen, errug man, maar ja de laatste heb ikd at gelukkig niet meer, ik pieker nogw el 's nachts en dan duurt het een jaar voordat ik slaap dan zeg ik tegen emzelf dat ik op moet houden:melig: en dan slaap ik en dan word ik de volgende ochtend wakker en denk dan aan hetgeen waar ik die nacht aan dacht
Hmmmmmmmmz....Weet je geen indirecte oorzaak aan te wijzen. Stress of zo...?
Ik zou het anders ook niet weten...
Ps. Ben jij dat op je avatar?
/me is ook nieuwsgierig :p
ja dat vroeg ik me ook af of jij dat op die avatar was!!!
Origineel gepost door Kadir
Psssssss, ik heb vandaag maar anderhalf uur geslapen, heb ik altijd na het weekend, komt vanavond wel weer goed;)
Zombie :stout:
Origineel gepost door Cina
Hmmmmmmmmz....Weet je geen indirecte oorzaak aan te wijzen. Stress of zo...?
Ik zou het anders ook niet weten...
Ps. Ben jij dat op je avatar?
* Cina is ook nieuwsgierig :p
Hahaha nieuwsgierige... :D
Nee hoor meid ik ben dat niet, ik zocht een avatar die bij mij titel paste..
De meeste die mijn persoonlijk kennen denken vaak dat ik dat ben, omdat ik er best op lijk.
Even terug naar de topic.
Stress zei je, het zou best kunnen... als dit stress is ben ik dat voor het eerst...dit heb ik namelijk nooit meegemaakt zo lang achter elkaar.
Origineel gepost door Kadir
Psssssss, ik heb vandaag maar anderhalf uur geslapen, heb ik altijd na het weekend, komt vanavond wel weer goed;)
Tja dat doe je zelf... :D
Origineel gepost door Dalilah
Hahaha nieuwsgierige... :D
Nee hoor meid ik ben dat niet, ik zocht een avatar die bij mij titel paste..
De meeste die mijn persoonlijk kennen denken vaak dat ik dat ben, omdat ik er best op lijk.
Even terug naar de topic.
Stress zei je, het zou best kunnen... als dit stress is ben ik dat voor het eerst...dit heb ik namelijk nooit meegemaakt zo lang achter elkaar.
Misschien helpt het om wat te lezen voordat je gaat slapen....
Misschien helpt het om wat te lezen voordat je gaat slapen....
Kon ik dat maar...
Ben veel te onrustig, zelf hier achter de computer zit ik heen en weer te wiebelen...
Even diep ademhalen....
Cina ik denk dat ik gestresst ben.. waarom ik zou het niet weten....
Bestaat dat gestresst zijn en niet weten waarom??
Origineel gepost door Dalilah
Kon ik dat maar...
Ben veel te onrustig, zelf hier achter de computer zit ik heen en weer te wiebelen...
Even diep ademhalen....
Cina ik denk dat ik gestresst ben.. waarom ik zou het niet weten....
Bestaat dat gestresst zijn en niet weten waarom??
Volgens mij wel....onbewust of zo....
Volgens mij wel....onbewust of zo....
Dat is dan wel heel apart....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.