Bekijk originele versie : Help wil me krullen terug!
Deepintrouble
15-05-2010, 00:16
Ik had vroeger een volle bos krullen m,aar ik stijlde het altijd. Nu wil ik weer krullen, maar het krult niet meer zo mooi als vroeger. Iemand tips? Wat doen jullie in je haar voor optimale krullen ?
zachte_fluffy
15-05-2010, 19:50
Niet meer met shampoo wassen maar alleen met conditioners zonder siliconen:)
Ik gebruik 'Mixed Chicks' geweldig product! kijk op www.doeli.com, is een website met verschillende producten voor krullend haar ;)
ik had vroeger ook een hele bos mooie krullen. Ik heb het ook altijd gestyld, waar ik nu echt ontzettende spijt van heb! Ik krijg mijn krullen ook niet meer zoals ze waren. Heb nu ook veel dunner haar :(
ik wil ook mijn krullen terug :( :(
ik had vroeger ook een hele bos mooie krullen. Ik heb het ook altijd gestyld, waar ik nu echt ontzettende spijt van heb! Ik krijg mijn krullen ook niet meer zoals ze waren. Heb nu ook veel dunner haar :(
ik wil ook mijn krullen terug :( :(
Ik gebruik alles producten van nivaeu voor krullen en ik moet zeggen ik got a lot off Krullen..:maf2:
Ik gebruik alles producten van nivaeu voor krullen en ik moet zeggen ik got a lot off Krullen..:maf2:
echt? Nou dan ga ik het ook maar proberen. thanks voor de tip.
liefs..
echt? Nou dan ga ik het ook maar proberen. thanks voor de tip.
liefs..
Ja ik zou zoiezo niet teveel uitgeven aan dat soort dingen.
Niveau is een goed merk en je moet wel dingen kopen voor krullen van niveau.
Bij mij werkt het...
Ik zou alleen wel lang haar willen tot boven mijn billen ofzo vind ik wel mooi.
Nu heb ik over mijn schouders heen..:banana:
Ja ik zou zoiezo niet teveel uitgeven aan dat soort dingen.
Niveau is een goed merk en je moet wel dingen kopen voor krullen van niveau.
Bij mij werkt het...
Ik zou alleen wel lang haar willen tot boven mijn billen ofzo vind ik wel mooi.
Nu heb ik over mijn schouders heen..:banana:
ja oke..
ja ik had dat vroeger haren tot boven mijn billen :traan1:
ik heb het nu ook over mijn schouders.. ik zal proberen om het niet meer te knippen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.