Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Twee uitgezette asielzoekers vermoord

Raihana
29-07-2004, 21:45

Amnesty international meldt dat twee door Nederland afgewezen en uitgezette Somalische asielzoekers, kort na terugkeer in hun vaderland zijn vermoord. Het gaat om Mohamed Yahya en Abdinassir Abdulatif. Beiden behoorden tot de groep van 26.000 asielzoekers die minister Verdonk van Vreemdelingenzaken wil uitzetten. Yahya behoort volgens Amnesty tot een etnische minderheid en werd in mei teruggestuurd. Kort na aankomst in zijn land werd hij vermoord. Abdulatif werd ook in mei teruggestuurd en in juni ontvoerd en vermoord. Het ministerie van Justitie kan volgens een woordvoerder niets over de zaak zeggen omdat 'de relatie tussen lotgevallen en het Nederlandse terugkeerbeleid niet te leggen is.' Nadat de Raad van State uitspraak had gedaan in de zaken van drie Somaliërs die hun uitzetting aanvochten, in verband met de onveilige situatie in hun thuisland, besloot Nederland begin juni bepaalde groepen uitgeprocedeerde Somaliërs tijdelijk niet uit te zetten. Het gaat om Somaliërs die terugmoeten naar het noorden van het land, behoren tot een minderheid en daar geen familiebanden hebben. Dit geldt voor maximaal een jaar. Bron: RTL nieuws

oemDua
29-07-2004, 21:58
Als Verdonk nu nog Somaliers durft uit te zetten dan is dat echt schending van de mensenrechten.!!!!!!!!! Gekke lesbiene dat ze is yekkessss

Perez
29-07-2004, 22:14
Hou nu eens op met jullie gore gescheld! Ga je mond spoelen!

Perez
29-07-2004, 22:17
Als je naar de verhalen van asielzoekers luistert besef je pas hoe goed we het hier hebben. Het is echt erg wat ze allemaal hebben meegemaakt en dan moeten ze weer terug, zo'n ongelooflijke teleurstelling en voor velen zelfs angst. Vreselijk lijkt me dat.

oemDua
29-07-2004, 22:23

Origineel gepost door Perez Hou nu eens op met jullie gore gescheld! Ga je mond spoelen! waarom jullie????? hallo ik zeg gewoon de waarheid, ze is een vieze lesbiene, en verder hoor je me niks zeggen, dus let op jezelf!!

Perez
29-07-2004, 22:29
Wat betreft jou, OemDua, schold je niet zozeer (nu helaas wel) maar heeft haar lesbienne zijn er niets mee te maken. Ik bedoel voornamelijk Yugurthen vanwege zijn gore praat in zijn laatste berichtje. Ik lees zulk soort taal veel op dit forum en vind dat echt jammer. Normale woorden kost geen extra moeite.

oemDua
29-07-2004, 22:31
Dat hele lesbiene gedoe heeft er natuurlijk wel mee te maken, islam is tegen lesbies/homos, en de meeste azielzoekers zijn muslims, dus het heeft er wel degelijk mee te maken. Maar goed ik hoop dat er eens oorlog in Nederland uitbreekt en dat wij dan met z'n allen geweigerd worden in Somalie, Sudan of waar dan ook. Sorry trouwens voor dat ik uitviel, kan niet goed tegen dit onderwerp.

Perez
29-07-2004, 22:47
De meeste asielzoekers zijn helemaal geen moslim. Er zijn heel veel christenen die asiel zoeken juist omdat ze in hun land van herkomst geen vrijheid hebben. Wel / niet lesbo zijn heeft hier gewoon niets mee te maken. Ik vind het ook heel erg dat deze asielzoekers zomaar weer de ellende (of zelfs dood) ingestuurd worden. Ik heb het ook niet op Verdonk en zeker niet op de maatregelen die ze neemt. Daarin ben ik het helemaal met je eens. Maar nogmaals haar standpunt heeft gewoon niets te maken met haar lesbienne zijn. Ik weet zeker dat je niet hoopt op een oorlog in Nederland. Maar ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zie dat namelijk ook zo. Mogen wij onze luxe krampachtig vasthouden en beschermen ten koste van anderen? Ik denk het niet. God geeft ons de opdracht om voor elkaar te zorgen en Hij geeft ons de belofte om voor ons te zorgen. Mijn opa voerde deze opdracht heel letterlijk uit en heeft voor velen gezorgd en velen geholpen. En inderdaad hebben we mogen zien dat God ook voor hem heeft gezorgd. Hij heeft nooit veel gehad. Maar altijd genoeg. OemDua, welk onderwerp bedoel je trouwens waar je niet goed tegen kan? Lesbienne/homo of bedoel je het asielzoekersbeleid? Groetjes Perez

Deliana
29-07-2004, 22:54
Origineel gepost door oemDua Dat hele lesbiene gedoe heeft er natuurlijk wel mee te maken, islam is tegen lesbies/homos, en de meeste azielzoekers zijn muslims, dus het heeft er wel degelijk mee te maken. Maar goed ik hoop dat er eens oorlog in Nederland uitbreekt en dat wij dan met z'n allen geweigerd worden in Somalie, Sudan of waar dan ook. Sorry trouwens voor dat ik uitviel, kan niet goed tegen dit onderwerp. Wat deze uitgezette asielzoekers is overkomen is heel erg triest. Maar daar heeft sexuele geaardheid of religie niets mee te maken. En hopen dat er in Nederland een oorlog uitbreekt is heel erg dom. Want jij woont hier ook, dus jij zou net zo goed een slachtoffer worden van die oorlog.

Khanoussi
29-07-2004, 23:44
Origineel gepost door oemDua Als Verdonk nu nog Somaliers durft uit te zetten dan is dat echt schending van de mensenrechten.!!!!!!!!! Gekke lesbiene dat ze is yekkessss Als je de echte waarheid zou weten , dan heeft dit niks maar dan ook helemaal niks met het beleid van Verdonk te maken , die 2 Somaliers zijn vermoord door dieven , stond op teletekst , dus het had ook 2 andere somaliers kunnen gebeuren. Of nog beter ze hadden hier in Amsterdam ook vermoord kunnen worden , zullen we Nederland dan ook maar als onveilig bestempelen ?