Bekijk originele versie : Jongens met 2 linkerhanden???
M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:20
Meiden wat vinden jullie van jongens met twee linkerhanden? Jongens die de afwas nooit doen. Jongens die uiteindelijk een eitje kunnen koken maar uiteindelijk ook per ongeluk de ei op de grond laten vallen? :hihi:
zeg het maar :D
echt lui gewoon.. :D like me :D :hihi:
hahaahah MarocPower.. dat aapje is grappig hahah
M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:23
Als blijkt dat mijn toekomstige vrouw 2 linkerhanden heeft dan gooi ik haar het huis uit :hihi: letterlijk wel te verstaan he haha :D
M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:24
Origineel gepost door cheetah
hahaahah MarocPower.. dat aapje is grappig hahah
mijn aapje heeft de kracht van een gorilla :hihi:
Origineel gepost door M@ROCPOWER
mijn aapje heeft de kracht van een gorilla :hihi:
hahahhaha mijn katje op de avatar heeft de kracht van een cheetah he... shell kick your monkey's ass :D
M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:34
hahahhaha mijn katje op de avatar heeft de kracht van een cheetah he... shell kick your monkey's ass :D
d8 het dus niet he :D
cheetah komt met een volle sprint op Monkeypower gerend, maar monkeypower laat niet met zich sollen en geeft cheetah een paar slagen met zijn staart en gooit cheetah terug naar de steppe :hihi:
hahaha
Cheetah staat op en bijt in gorilla ze bil waarna gorilla huilend wegrent.. .:D
TwinkleEye_19
09-12-2002, 10:36
Meiden wat vinden jullie van jongens met twee linkerhanden? Jongens die de afwas nooit doen. Jongens die uiteindelijk een eitje kunnen koken maar uiteindelijk ook per ongeluk de ei op de grond laten vallen? :hihi:
Dan moet ie mij hebben.
Heb 2 rechterhanden:D
M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:45
hahaha
Cheetah staat op en bijt in gorilla ze bil waarna gorilla huilend wegrent.. .:D
Op het moment dat cheetah wil happen in de bil laat Gorilla opeens een atoomscheet, pzzzzzzzztttttt, cheetah valt flauw :hihi:
chips ! het is alsof je mij beschrijft ! alles klopt ! :D
M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:49
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Dan moet ie mij hebben.
Heb 2 rechterhanden:D
2 rechterhanden oelalalalalala ;) Ik denk dat ik maar een hand van jou moest stelen dan heb ik er ook twee :)
M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:50
Origineel gepost door doc25
chips ! het is alsof je mij beschrijft ! alles klopt ! :D
je hebt later ter compensatie een vrouw nodig met twee rachterhanden anders redden jullie het niet :hihi:
Op het moment dat cheetah wil happen in de bil laat Gorilla opeens een atoomscheet, pzzzzzzzztttttt, cheetah valt flauw :hihi:
hahahahahhaahahahahahah
na een paar minuten staat cheetah op... Gorilla is 'm gesmeerd... maar dankzij haar supersonische neus ruikt ze hem... sluipend gaat ze op de geur af... Gorilla staat een chimpansee te versieren.. de chimpansee heeft cheetah al gezien.. ook gorilla draait zich om.. dan maakt cheetah een sierlijke sprong van wel 110 km per uur en springt op gorilla en zonder zelfs haar klauwtjes maximale inspanning te geven kickt ze gorilla op de grond.. :hihi:
I WIN :D
je hebt later ter compensatie een vrouw nodig met twee rachterhanden anders redden jullie het niet :hihi:
het zou ook mooi zijn als het ook nog zo'n niet-zeuren-type is :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.