Bekijk originele versie : Geld in Marokko moet naar Nederland!
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Ik heb in Marokko geld op de bank en ik heb het hier nodig.
Ik ben niet van plan om naar marokko te gaan.
Weet iemand hoe ik het hier kan krijgen?:confused:
kan niet :hihi: je kunt alleen geld die kant op sturen. tenzij je alles daar pint en omwisselt naar euro's, maar dat is ook kapitaalverlies...
Meen je dat nou????
Is er echt geen andere mogelijkheid:(
Ik weet niet welke bank jij hebt,maar denk dat je ff naar de Marokkaanse bank hier in NL kan gaan dan kan je daar je geld over laten schrijven naar je eigen rekening alleen heb je wel het risico dat je door de belastingdienst gelijk in de gaten wordt gehouden want val die rekening onder buitenlandse inkomen en dat moet je weer elke jaar bij je jaaropgave vermelden dus laat iemand die je vertrouwt dat geld via westerunion richting Nederland sturen
Oke dus je kan het wel via western union naar Nederland sturen!
Ik dacht dat ook niet kon.
Brad_Pritt
14-05-2010, 13:52
Western Union van Marokko naar NL is onmogelijk tenzij je toestemming hebt van de minster van financiƫn. Moet je allemaal dingen aantonen en het kan alleen voor werk/studie etc.
kierkoel
14-05-2010, 14:00
kan niet geld vanuit marokko hier naar toe ik heb voor je een mogelijkheid hoeveel heb je daar staan dan geef ik je euros
pm prive aub
zwarte_weduwe
14-05-2010, 14:17
Dat is het nadeel van geld overmaken naar Marokko. Het geld blijft Dirhams. Je kunt het geld alleen omruilen voor euro's als je iemand vindt (vader, oom, vriend, kennis) die jou euro's wil geven voor die dirhams.
nadeeraemad
16-05-2010, 15:37
je kan in belgie geld opnemen, via de marokaanse banken daar ik weet niet welke je hebt, maar het kan wel
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Ik heb in Marokko geld op de bank en ik heb het hier nodig.
Ik ben niet van plan om naar marokko te gaan.
Weet iemand hoe ik het hier kan krijgen?:confused:
Als je nu Marokkaanse Dirhams laat omwisselen voor euros ben je egt stupid bezig!
Oke dus je kan het wel via western union naar Nederland sturen!
Ik dacht dat ook niet kon.
dat kan niet
jij kan iemand zoeken die geld naar marokko wil brengen.
jij maakt het over op zijn marokkaanse rekening en hij maakt euro's over op je nlse rekening
je kan in belgie geld opnemen, via de marokaanse banken daar ik weet niet welke je hebt, maar het kan wel
natuurlijk niet
Normaaltog
16-05-2010, 16:38
ik ga binnekort naar marokko ik wil het wel voor je omwisselen in euros pm me
Marokkaanse wet mag its van 800 per jaar overmaken meer niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.