Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom???

Pagina's : [1] 2 3 4

tatouzient
09-12-2002, 02:59

WAAROM WORDEN FORUMS STEEDS VERPLAATS NAAR KLETSHOEKJE? WAAROM HEBBEN ZE DAN EEN FORUM GEOPEND VAN MAROKKAANSE JONGERE ALS JE ER NI OVER KUNT PRATEN?? TZZZ IK VIND VOOR ZE IETS VERPLAATSEN ZE ONS (DE MAKERS VAN DAT FORUM) EERST MOETEN VERWITTIGEN WA VINDEN JULLIE ERVAN? IK BEN IN IEDER GEVAL :boos: TZZZ

kaasvaak
09-12-2002, 03:05
Origineel gepost door tatouzient WAAROM WORDEN FORUMS STEEDS VERPLAATS NAAR KLETSHOEKJE? WAAROM HEBBEN ZE DAN EEN FORUM GEOPEND VAN MAROKKAANSE JONGERE ALS JE ER NI OVER KUNT PRATEN?? TZZZ IK VIND VOOR ZE IETS VERPLAATSEN ZE ONS (DE MAKERS VAN DAT FORUM) EERST MOETEN VERWITTIGEN WA VINDEN JULLIE ERVAN? IK BEN IN IEDER GEVAL :boos: TZZZ ja ik ben het met je eens, ik was net ook al mijn 'spel' topic kwijt, waar ik toch erg mijn best op had gedaan.. dan moet ik daar ook de hele tijd alles bij gaan houden...

xxTigerxx
09-12-2002, 03:06
Zker wel ja.... we moeten iedere keer gaan zoeken waar die topic zijn gebleven en je vind ze dan terug op een forum waar ze niet horen...

tatouzient
09-12-2002, 03:08
Origineel gepost door kaasvaak ja ik ben het met je eens, ik was net ook al mijn 'spel' topic kwijt, waar ik toch erg mijn best op had gedaan.. dan moet ik daar ook de hele tijd alles bij gaan houden... ja hé, je opent iets interessants, iets waar je mt de leden ff over kunt discussieren, en dan verplaatsen die shit seg!!! bisous xxx

xxTigerxx
09-12-2002, 03:09

SCHANDALIG VIND IK DIT...DIE MODERATORS KUNNEN ZICH BETER BEZIG HOUDEN MET LEDEN DIE EEN TOPIC VERZIEKEN....

tatouzient
09-12-2002, 03:09
Origineel gepost door xxTigerxx Zker wel ja.... we moeten iedere keer gaan zoeken waar die topic zijn gebleven en je vind ze dan terug op een forum waar ze niet horen... ewa ja, je opent iets, je plaatst het hier en dan is het weer weg!! tzz was da voor gezever weer!! :boos: bisous xxx

tatouzient
09-12-2002, 03:12
ben het helemaal mt je eens!!! in plaats ze die forums steeds verplaatsen moeten ze zich een bezig houden mt iets anders!! ze kunnen eens die home page eens aanpassen, steeds dezelfde artikels altijd!! maar nee, ze houden zich eerder bezig mt het verplaatsen van forums en zo!! tzz bisous xxx

tatouzient
ben het helemaal mt je eens!!! in plaats ze die forums steeds verplaatsen moeten ze zich een bezig houden mt iets anders!! ze kunnen eens die home page eens aanpassen, steeds dezelfde artikels altijd!! maar nee, ze houden zich eerder bezig mt het verplaatsen van forums en zo!! tzz bisous xxx

tatouzient

xxTigerxx
09-12-2002, 03:16
Het zou me niet verbazen als jullie deze topic ook gaan verplaatsen naar een forum waar ie hoort..

kaasvaak
09-12-2002, 03:24
Origineel gepost door Kadir Waarom zijn de bananen krom:rolleyes: nou? :confused:

tatouzient
09-12-2002, 12:51
Origineel gepost door xxTigerxx Het zou me niet verbazen als jullie deze topic ook gaan verplaatsen naar een forum waar ie hoort.. yep, tzou me ni verbazen, inderdaad :kwaad: ik vraag me gewoon af waarom ze da doen?? weet iemand da of kan misschien iemand het ons eens uitleggen?? pfff bisous xxx

tatouzient
09-12-2002, 12:52
Origineel gepost door Kadir Waarom zijn de bananen krom:rolleyes: ewa a turkje, wa heeft nu bananen hiermee te maken? :rolleyes: een keer ff serieus reageren is zekers te veel gevraagd zo te zien... pfff bisous xxx

tatouzient
09-12-2002, 16:38
er zijn zo te zien ni veel mensen die hier een mening over hebben... dus het interesseert jullie zo te zien ni... :rolleyes: bisous xxx

Meknessia_warda70
09-12-2002, 16:41

Origineel gepost door tatouzient er zijn zo te zien ni veel mensen die hier een mening over hebben... dus het interesseert jullie zo te zien ni... :rolleyes: bisous xxx neeej ik ben het wel; met je eens isz het net een leuke topic kan ik em neit vinden wat ios dat nou voor bullshit!!! :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4