Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wij vinden ons zelf grappig

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
29-07-2004, 15:13

http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=325313 Op verzoek van raihana......... Iedereen die een goedie grap heeft, eventueel gebaseerd op marokkaanse jongeren en acualiteiten mag hem hier posten! Overigens geniet ik wederom van het prachtige weer terwijl ik binnen hard zit te ......eh ....werken. Ik zweet hier weg en kan niet wachten tot 5 uur zodat ik fijn naar het strand kan. Maar goed; grappen dus!!!!!!!.

Jupiter
29-07-2004, 15:36
Origineel gepost door Oranje_Leeuw Wat is het volgende? Een Marokkaan, een muur, een Nederlander, een muur, een Afrikaan, een muur, een Duitser, een muur? Wie het weet mag het zeggen! Komt er nog een antwoord hierop?

Noena
29-07-2004, 15:37
Wat zijn de 5 verschillen tussen ET en een marokkaan? Wie weet 't? Wie de film "Shouf Shouf habibi" heeft gezien moet het weten!

Noena
29-07-2004, 15:40
Origineel gepost door Oranje_Leeuw Ja vooruit dan maar; Gescheiden afval..... hahahaha :D hhahaa hij was weer goed maar nee..Hier het antwoord: 1 E.T. kwam alleen 2 E.T. wilde graag de taal leren.. 3 E.T. had een eigen fiets.. 4 E.T. zag er beter uit.. 5 E.T. wilde graag TERUG naar waar die vandaan kwam! :D

Noena
29-07-2004, 15:42

Origineel gepost door Oranje_Leeuw :D Pazzop straks komen ze je uitschelden voor kaaskop! sssst! Schelden doet geen pijn! En uh..zo nu en dan hun gal uitspugen is goed voor ze..Mij hebben ze er niet mee! ;)

Jupiter
29-07-2004, 15:43
okay, ik doe ook mee. Een marokkaan gaat naar een prostituee: Prostituee: hoe heet jij?? Marokkaan: ikke??? ik heel heet!!!

Noena
29-07-2004, 15:44
Origineel gepost door Jupiter okay, ik doe ook mee. Een marokkaan gaat naar een prostituee: Prostituee: hoe heet jij?? Marokkaan: ikke??? ik heel heet!!! Jongens...zoek dekking!!!...Ik voel gewoon aan me wateren dat we wat hebben los geweekt bij ze...

Noena
29-07-2004, 15:45
Origineel gepost door Oranje_Leeuw Ok dan, hier eentje in het kader van de verbroedering tussen marokkaan en nederlander; Wat is een jood in een roeiboot? vertel...

Noena
29-07-2004, 15:45
Origineel gepost door Oranje_Leeuw Ok dan, hier eentje in het kader van de verbroedering tussen marokkaan en nederlander; Wat is een jood in een roeiboot? Een jood die voor ze leven wegrend?

Noena
29-07-2004, 15:47
Origineel gepost door Oranje_Leeuw Een nog niet uitgeroeide jood....... In het kader van vebroedering he! De volgende; Wat is een Marokkaan in een zoutzuurbad? Een Marokkaan die indinail is en denkt dat Allah hem wel zal verlossen?

Noena
29-07-2004, 15:48
Origineel gepost door Oranje_Leeuw HE eindelijk wat luchtigheid op dit forum..... leuk he? :D I'm having lots of FUN!

Noena
29-07-2004, 15:50
Origineel gepost door Oranje_Leeuw De oplossing!! hahaha Weer een, maar dit is al een hele oude; Wie heeft de triatlon uitgevonden? Nu heb je me tuk..'K heb geen flauw idee? Ik doe een wilde gok..een moslim?

Kassadar
29-07-2004, 15:52
Origineel gepost door Oranje_Leeuw De oplossing!! hahaha Weer een, maar dit is al een hele oude; Wie heeft de triatlon uitgevonden? Lol volgens mij een turk :) hij zwemde naar een land steelde een fiets en vervolgens moest hij hard wegrennen ofzo:D

Noena
29-07-2004, 15:56
Origineel gepost door Oranje_Leeuw Een marokkaan.... hij ging lopend naar het zwembad, en kwam fietsend terug!!! Even een intermezzo zodat ik laat merken dat ik niet rascitisch bezig ben, een nederlander mop; Een Nederlander loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da's mooi," zegt de Nederlander, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De Nederlander drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch!" roept de Nederlander uit: "Doe mij er nog maar zo een!" Zo nu weer een goeie, ook weer om te verbroederen;'' Hoe heet de gulp van Bush? Schiet los!!!!

Kassadar
29-07-2004, 15:58

Deze mop is oud maar leuk voor de joode haters :) wat doet hitler als hij een jood achter hem ziet rijden ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6