Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 13-5-2010 start afvallen

Pagina's : [1] 2

Banaan1010
13-05-2010, 19:34

Ik ben vanaf vandaag begonnen met gezond eten en sporten. Ik zal de aankomende 7 dagen vanaf morgen het soepdieet volgen. Ik wil gewoon een snelle start maken en ik ben gewoon benieuwd of je er echt zoveel mee afvalt. Iedere week ga ik hier bijhouden wat ik heb gegeten en hoeveel ik ben afgevallen en natuurlijk ook wat ik aan sport doe. Donderdag zal mijn weegdag zijn. Hierdonder heb ik het soepdieet beschreven als er iemand is die ook interesse heeft! http://www.dieetwijzer.com/soepdieet.html

mocrotjuh_yo
13-05-2010, 19:43
Ik wil het ook doen! begin InschaAllah morgen!

Monkeyz
13-05-2010, 19:46
Succes! Wel er voor zorgen dat je na je soep-dieet gezond blijft eten want anders vliegen de kilo's er aan!

Banaan1010
13-05-2010, 19:59
Dankjulliewel! Ik heb mij 2 dagen geleden gewogen en ben nu al 2 kilo kwijt :confused: Het zal wel de vocht zijn.. Ik ga na deze 7 dagen kijken hoeveel ik afval. Als ik een beetje lekker afval ga ik 2 dagen normaal eten niet te veel natuurlijk en daarna weer soepdieet oppakken. Ik heb vandaag wel crackers met mager beleg gegeten en ik had beetje rijst in de soep gedaan maar ik ga morgen alleen fruit met soep eten. dus dat word dag 1!

Monkeyz
13-05-2010, 20:04

Gaat heel snel met een soep dieet, maar zijn niet echt blijvende kilo's Succes!

mocrotjuh_yo
13-05-2010, 20:23
Wat houdt een soepdieet precies in?

Banaan1010
13-05-2010, 20:54
Gaat heel snel met een soep dieet, maar zijn niet echt blijvende kilo's Succes! Thnx schat

Banaan1010
13-05-2010, 20:55
Wat houdt een soepdieet precies in? Check ff de link of google soepdieet. ALs je dan nog vragen hebt laat het me maar weten

Chocolaatje_
13-05-2010, 21:44
Heb het gezien en wil het ook wel proberen! Want ik ben echt aangekomen! :( Maar mij gaat het niet alleen om de kilo's ook om wat je aan de buitenkant ziet? Zie je ook verschil aan je lichaam, kleding of weet je dat niet? Hoe wil je het eigenlijk doen? Morgen de soep maken en dan een paar dagen ermee? Ik heb geen tijd om elke dag die soep te maken! :maf2:

Monkeyz
13-05-2010, 21:47
Heb het gezien en wil het ook wel proberen! Want ik ben echt aangekomen! :( Maar mij gaat het niet alleen om de kilo's ook om wat je aan de buitenkant ziet? Zie je ook verschil aan je lichaam, kleding of weet je dat niet? Hoe wil je het eigenlijk doen? Morgen de soep maken en dan een paar dagen ermee? Ik heb geen tijd om elke dag die soep te maken! :maf2: Als je veel kilo's afvalt, meer dan 5 dan zie je dat wel.. Ik zou niet beginnen met een soep dieet, kijk even rond in wat topic's en ontbijt met volkoren brood met iets ligts er op en neem gezonde dingen als tussen door.. je zult merken dat je na een poos afvalt en dat het weg blijft!

Rammetje
13-05-2010, 21:56
Mag ik wat vragen meiden;waarom vallen jullie niet af op een GEZONDE manier dus dmv gezond&gevarieerd eten en sporten...ipv ''soepdieet'' enz. Als je stopt met die dieeten kom je het ook weer dubbel aan! Monkeyz heeft gelijk.

Banaan1010
13-05-2010, 21:58
Heb het gezien en wil het ook wel proberen! Want ik ben echt aangekomen! :( Maar mij gaat het niet alleen om de kilo's ook om wat je aan de buitenkant ziet? Zie je ook verschil aan je lichaam, kleding of weet je dat niet? Hoe wil je het eigenlijk doen? Morgen de soep maken en dan een paar dagen ermee? Ik heb geen tijd om elke dag die soep te maken! :maf2: ik heb vandaag de soep gemaakt en ga morgen alles opeten. Ben van plan om 2 dagen met 1 pan te doen

Banaan1010
13-05-2010, 22:04
Mag ik wat vragen meiden;waarom vallen jullie niet af op een GEZONDE manier dus dmv gezond&gevarieerd eten en sporten...ipv ''soepdieet'' enz. Als je stopt met die dieeten kom je het ook weer dubbel aan! Monkeyz heeft gelijk. Ik wil gewoon een snelle start maken en daarna extra veel sporten en sonja bakker doen.

azininoe
14-05-2010, 10:21
is de soep wel te eten/drinken, want heb ooit een soep dieet gehad nou die mocht gelijk door gespoeld worden in de toilet :(

bigm0
14-05-2010, 13:59

ik doe mee ik wil voor [1-7-10] 10 kg kwijt!!! :hoera:

Pagina's : [1] 2