Bekijk originele versie : Nieuwe album 2pac
appie666
29-07-2004, 14:53
2 Pac
Tupac is niet meer, maar de rapper blijft nieuwe muziek afleveren. Acht jaar na zijn dood komt er weer een nieuw Tupac album uit. De release staat voor november gepland. Op het komende album zullen weer een aantal grote artiesten in 'duet' gaan met de legendarische emcee. Afeni Shakur, de moeder van Tupac en Interscope Records hebben bevestigd dat er een nieuw Tupac album in de maak is. Op het album komen ongereleasde raps van Tupac te staan. De grootste hiphopproducers van nu gaan daar hun beats onder zetten. De woordvoerders van Interscope hebben al één naam bekendgemaakt. Eminem heeft zijn medewerking aan het album toegezegd. Em heeft al eerder na de dood van de rapper werk voor hem geproduceerd. Op de tracklist van de soundtrack voor 'Tupac Resurrection' van afgelopen jaar stonden drie tracks van zijn hand. Eén daarvan was 'Runnin' (Dying to Live)'. Op die single was ook een rap te horen van de eveneens vermoorde B.I.G.. Het nieuwe Tupac album wordt al de zevende na zijn dood. Tijdens zijn leven bracht de rapper slechts vier soloalbums uit, maar het gerucht gaat dat de rapper tientallen uren aan materiaal heeft achtergelaten. De rapper moeten we missen, maar zijn muziek voorlopig nog niet.
De beste rapper ooit blijft maar cd's uitbrengen zelfs na zn dood, Eminem zal de productie op zich gaan nemen dus ik verwacht er veel van, we zullen zien.
zeker weer she plak en knip actie shit
Sukkels de **** ze moeten die chappie late ruste hij is dood
the_collabo
02-08-2004, 22:42
ik vind dat knippen en plakken maar niks :moe:
mcfatoush
03-08-2004, 15:44
ja man hij is al dood en komen ze nog met albums maar ja je hebt mensen die ze willen hebben!!!!
Leipemocro
04-08-2004, 00:00
Origineel gepost door mcfatoush
ja man hij is al dood en komen ze nog met albums maar ja je hebt mensen die ze willen hebben!!!!
zoals ik :D ( als eminem hem produceerd, moet ik hem zeker hebben)
Runnin vond ik te erg :D Schijnt dat die album sinds vandaag te koop is in Amerika, dan moet ik hem morgen zeker wel hebben.
Laat jullie wel weten wat ik ervan vind :rolleyes:
:zwaai:
Afeni zou gewoon Johnny J, 7 Aurelius, Daz Dillinger, DJ Quik, etc. moeten benaderen, om JUIST die originele 2Pac vibe te behouden, die hem zo legendarisch maakte. Maar ik ga het wel checken, 'Pac blijft toch een van de illste.
Origineel gepost door Leipemocro
zoals ik :D ( als eminem hem produceerd, moet ik hem zeker hebben)
Runnin vond ik te erg :D Schijnt dat die album sinds vandaag te koop is in Amerika, dan moet ik hem morgen zeker wel hebben.
Laat jullie wel weten wat ik ervan vind :rolleyes:
Vanaf vandaag is 'Live and Dangerous' (Live versies van tracks) in de VS te koop:
http://www.koch.ca/items/large/KOC-CD-5746.jpg
De tracklist:
01. Live Medley
02. Intro
03. Ambitionz Az A Ridah
04. So Many Tears
05. Troublesome
06. Hit Em Up
07. Tattoo Tears
08. Heartz of Men
09. All About You
10. Never Call You B**** Again
11. How Do You Want It
12. 2 Of Amerikaz Most Wanted
13. California Love
appie666
04-08-2004, 01:15
Zn moeder is te hebberig en de vorige albums heeft ze verpest met 'cheap producers'
Leipemocro
04-08-2004, 13:31
Ik heb hem :D
Leipemocro
04-08-2004, 13:35
tssssssssssssssssss...... echt een waardeloos cd/album, 2 pac onwaardig gewoon. Heb medelijden voor mensen die hem gaan kopen
2 pac live - Bullshit!!!! :(
dat jullie het weten
op welke naam moet je ze gaan zoeken op kazaa. Heb geen vetrouwen in die eminem zo'n sjonnie maar k zie wel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.