Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Struik waaraan stenen ''groeien'' ontdekt

Pagina's : [1] 2

Raihana
29-07-2004, 13:53

In North Adams, Massachusetts, zijn enkele mysterieuze struiken ontdekt waar stenen aan blijken te groeien. Bezoekers zijn erg onder de indruk van het vreemde fenomeen. Toen de 54-jarige eigenaar Donald Manyard het ondekte was hij met stomheid geslagen. "Ik was in de tuin bezig toen ik voelde dat iets hards tegen mijn been kwam", zegt Manyard. "Ik dacht dat het erg hard was voor een blad, en toen ik keek zag ik dat er stenen aan de struik groeiden." Manyard zegt dat hij bekend is met groen en planten, maar dat hij nog nooit zoiets als dit gezien had. "Ik wist niet wat ik er van moest denken", zegt hij. "Ik vertelde het mijn moeder, maar ze wilde me niet geloven tot ze het zag. Toen geloofde ze het." Er staan drie van de struiken in zijn tuin. Aan elke struik blijken dertig tot veertig van deze stenen te groeien. Manyard weet niet zeker hoe de stenen er hebben kunnen groeien. Hij denkt dat de stenen misschien aan de takken zijn blijven steken tijdens het klimmen. Curator Nato Thompson van het plaatselijk museum kreeg het te horen, en was erg opgewonden. "I loved it, I just loved it", zegt hij tijdens een interview. Een van de struiken wordt tentoongesteld op het Contemporary Artists Center art wat op 7 augustus opent. http://www.thetranscript.com/Stories/0,1413,103%7E9054%7E2299692,00.html http://media.mnginteractive.com/media/paper103/20040728_LOC_TLOCAL.JPG

Noena
29-07-2004, 14:04
Laat me raden... Een boodschap van Allah misschien? :giechel:

smileyy
29-07-2004, 14:07
ja goedzooooooo :goedzo: :boogie: ze gelooft het...eindelijk!! :zwaai: soebahnnalahh

Noena
29-07-2004, 14:08
Origineel gepost door smileyy ja goedzooooooo :goedzo: :boogie: ze gelooft het...eindelijk!! :zwaai: soebahnnalahh Ik geloof in mezelf en dat is al meer dan genoeg! ;)

smileyy
29-07-2004, 14:10

volgens mij doet iedereen dat al!:)

Noena
29-07-2004, 14:11
Origineel gepost door smileyy volgens mij doet iedereen dat al!:) Zou 't? Ik denk dat jij meer in die Allah van jullie gelooft dan in jezelf!

smileyy
29-07-2004, 14:23
ik geloof in ieder geval niet, dat ik zo een struik kan maken of wel. :rolleyes: en ik denk dat jij te veel denkt.. in ieder geval..ik denk dat ik evenveel in mezelf geloof als in allah maar ik denk ook dat bij alles wat ik doe, allah me helpt.. en als jjij in jezelf gelooft,moet je maar eens de gangen nakijken hoe de aarde is ontstaan..en als je met die onzin aan komt van oerknal..leg mij dan eens uit hoe de kip is ontstaan,maar dan niet aankomen van : de kip komt uit de ei, en de ei komt uit de kip.. hoe is de kip ontstaan dan???door mensen zker die in alleen maar in zichzelf geloven????? en anders zijn we uitgepraat.. en trouwens leuk dat je moeder word!:) :zwaai:

asma_201
29-07-2004, 14:34
ik vind jou zielig dat jij niet weet dat allah ook jou allah is .....met je van jullie.....Noena

Noena
29-07-2004, 14:36
Origineel gepost door smileyy ik geloof in ieder geval niet, dat ik zo een struik kan maken of wel. :rolleyes: en ik denk dat jij te veel denkt.. in ieder geval..ik denk dat ik evenveel in mezelf geloof als in allah maar ik denk ook dat bij alles wat ik doe, allah me helpt.. en als jjij in jezelf gelooft,moet je maar eens de gangen nakijken hoe de aarde is ontstaan..en als je met die onzin aan komt van oerknal..leg mij dan eens uit hoe de kip is ontstaan,maar dan niet aankomen van : de kip komt uit de ei, en de ei komt uit de kip.. hoe is de kip ontstaan dan???door mensen zker die in alleen maar in zichzelf geloven????? en anders zijn we uitgepraat.. en trouwens leuk dat je moeder word!:) De reden waarom ik er zo nuchter in sta is omdat ik nog geen voldoening heb gekregen wat betreft de islam (of ieder ander geloof hoor)..En als je appels met peren gaat zitten vergelijken zijn inderdaad heel snel uitgepraat.. Waar een kip vandaan komt zal me een worst wezen want ik laat me leven niet door een kip beinvloeden!!..maar wat de koran betreft die zal vast en zeker wel bestaan..maar die is niet uit de lucht komen vallen..Die heeft een of andere malloot in mekaar geschroeft en heeft er vervolgens iets heillis van gemaakt! :zwaai:

Noena
29-07-2004, 14:41
Origineel gepost door asma_201 ik vind jou zielig dat jij niet weet dat allah ook jou allah is .....met je van jullie.....Noena Ik vind het grappig dat jij meer weet over mij dan ik over mezelf! :giechel:

Kassadar
29-07-2004, 15:01
Het is gewoon een soort klim op plant. Die planten zijn ook niet van de muur af te trekken. Vent heefd het gewoon voor elkaar gekregen dat de plant aan de steen groeide. En nog iets dat zo iets nep is als er appels aan de appelboom groeien zijn ze meestal of allemaal rood of allemaal groen en je ziet aan die plant dat de ene steen bijna zwart is en de andere grijz:)

Raihana
29-07-2004, 15:01
Nou graag allemaal On-topic, of open effe een nieuwe topic: ''Wij vinden ons zelf grappig''!!! :rolleyes:

Jupiter
29-07-2004, 15:07
Origineel gepost door Kassadar Het is gewoon een soort klim op plant. Die planten zijn ook niet van de muur af te trekken. Vent heefd het gewoon voor elkaar gekregen dat de plant aan de steen groeide. En nog iets dat zo iets nep is als er appels aan de appelboom groeien zijn ze meestal of allemaal rood of allemaal groen en je ziet aan die plant dat de ene steen bijna zwart is en de andere grijz:) Het is denk ik een promotiemiddel om wat meer bekendheid te geven aan de "Contemporary Artists Center" dat op 7 augustus geopend wordt (volgens het bericht). Dus gratis reclame maken en dan zal wel onthuld worden hoe een kunstenaar het voor elkaar heeft gekregen.

Pagina's : [1] 2