Bekijk originele versie : Bewijs dat Hemura geen moslim is
DINIM3AK
08-12-2002, 23:55
Origineel gepost door Himura
Jij kent helemaal niets. Het enige wat jij kent is de orthodoxe en de ouderwetse ideeen van de Koran en dan vooral die over de dames.
Nogmaals ik zie je nog wel een keer op Utrecht Centraal oke ? Ik zal naar je zwaaien, als je daar staat met je vrienden.
Bij deze rot op nerd en koop een leven.
:zwaai:
DINIM3AK
09-12-2002, 00:01
Origineel gepost door DINIM3AK
dat is wat ik wilde meneer!!
en hier heb je het wil aangegeven,ik zat hierop te wachten dat je het zelf gaat toegeven dat je geen moslim bent.
ouderwetse ideeen van de koraan"" dat zegt de moslim niet!
jij bent zielig, jij zei dat je moslim bent.
en wat mijn topics betreft, gaat je niks aan. dat is tussen mij en mijn zusters!!
jij bent zielig jij deed net of je moslim was zodat je een discussie kunt voeren!!
en jij kan er gewoon niet tegen dat ik je door had dat je geen moslim bent!!
en ik ging maar door totdat je het zelf hebt toegegen met dit bericht!
ik wist wel dat je dom was! :zwaai:
foei foei ik d8 dat je zou gaan slapen :confused:
sihemB :D
H I M U R A
Probeer dat eens na te typen?
DINIM3AK
09-12-2002, 00:06
H I M U R A
Probeer dat eens na te typen?
zielig persoon, je kan echt niet tegen he dat ik je door had ? :zwaai:
en jij bent een meid ook nog!! :zwaai: :eek:
wil je graag een marokkaanse en je kunt hem niet krijgen?
vandaar die topic en die frustratie?? :eek:
ik heb medelijden met je! :zwaai: meskiena!!
zielig persoon, je kan echt niet tegen he dat ik je door had ? :zwaai:
en jij bent een meid ook nog!! :zwaai: :eek:
wil je graag een marokkaanse en je kunt hem niet krijgen?
vandaar die topic en die frustratie?? :eek:
ik heb medelijden met je! :zwaai: meskiena!!
Je zegt "Je kan er niet tegen he dat ik je door had" Ik vraag me af wanneer je dat hiervoor voor het laatst gezegd hebt. Volgens mij was dat in groep 1.
Ik heb niet echt medelijden met jou wel met je familie en als je die al hebt vrienden.
DINIM3AK
09-12-2002, 00:10
Origineel gepost door sihemB
foei foei ik d8 dat je zou gaan slapen :confused:
sihemB :D
nog eventjes :D
nog eventjes :D
Ik hoop dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang blijft slapen. :zwaai:
(met heel lang bedoel ik dan ook echt heel lang)
P.s serieus ik begin nu meelijden met je te krijgen, je zal het vast koud hebben onder de brug :(
DINIM3AK
09-12-2002, 00:12
Je zegt "Je kan er niet tegen he dat ik je door had" Ik vraag me af wanneer je dat hiervoor voor het laatst gezegd hebt. Volgens mij was dat in groep 1.
Ik heb niet echt medelijden met jou wel met je familie en als je die al hebt vrienden.
ik heb meer vrienden dat wat jij hebt zielige persoon.
jij komt denk ik aandacht te kort vandaar die topic waar je als een zielige en onschuldige ging liegen en gedragen om reacties te krijgen!!
DINIM3AK
09-12-2002, 00:13
Ik hoop dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang blijft slapen. :zwaai:
(met heel lang bedoel ik dan ook echt heel lang)
P.s serieus ik begin nu meelijden met je te krijgen, je zal het vast koud hebben onder de brug :(
daar zit toch altijd je moeder die mij opwarmd?? :rolleyes: hoe kan ik het koud krijgen dan?
ik heb meer vrienden dat wat jij hebt zielige persoon.
jij komt denk ik aandacht te kort vandaar die topic waar je als een zielige en onschuldige ging liegen en gedragen om reacties te krijgen!!
Jij hebt geen vrienden dat is iets wat ik zeker weet.
Jij komt aandacht te kort omdat je de spiegel zat bent.
daar zit toch altijd je moeder die mij opwarmd?? :rolleyes: hoe kan ik het koud krijgen dan?
Mijn moeder zei tegen me dat ze je eigenlijk niet meer wilde vanwege je laatste weggerotte tand. (ze is mijn adoptie moeder) mijn eigen moeder is altijd weg vanwege haar baan. Ze stort altijd veel cash op mijn rekening. Deze vrouw die met jou daar onder die brug lag is niet mijn echte moeder. Maar een vriend van mijn echte moeder. Serieus je leest het goed het is eigenlijk een man. Oh my god kerel je slaapt met een man :(
DINIM3AK
09-12-2002, 00:18
Jij hebt geen vrienden dat is iets wat ik zeker weet.
Jij komt aandacht te kort omdat je de spiegel zat bent.
we zijn niet allemaal hetzelfde!! als jij zo bent dat wilt niet zeggen dat de rest ook zo is!hahha
en ik weet zeker dat je wel zo bent! hahahha
DINIM3AK
09-12-2002, 00:19
Mijn moeder zei tegen me dat ze je eigenlijk niet meer wilde vanwege je laatste weggerotte tand. (ze is mijn adoptie moeder) mijn eigen moeder is altijd weg vanwege haar baan. Ze stort altijd veel cash op mijn rekening. Deze vrouw die met jou daar onder die brug lag is niet mijn echte moeder. Maar een vriend van mijn echte moeder. Serieus je leest het goed het is eigenlijk een man. Oh my god kerel je slaapt met een man :(
nee ik weet zeker dat het je echte moeder is.
zij ligt altijd bij mij daarom kom je aandacht tekort!! :zwaai:
nee ik weet zeker dat het je echte moeder is.
zij ligt altijd bij mij daarom kom je aandacht tekort!! :zwaai:
1.
Ze wil graag mijn echte moeder zijn vandaar dat ze dat ook zegt. Komt omdat ik zo'n fantastische zoon ben. Maar het is toch echt een kerel. Ik wil er ook niet aan denken hoe die je warm gehouden heeft. Friemelden jullie door elkaars borsthaar?
2.
Jij zou nooit warm gehouden worden door mijn moeder dus je liegt. Want je zegt constant dat je geen sex voor het huwelijk wil en jij als "echte" moslim zal dit dus ook niet doen.
Dus je liegt :(
3.
Gebruikersnaam: DINIM3AK
Lidnummer: 20382
Geslacht: Man
Status: ik heb nooit gelijk
Die status die je jezelf toekent is echt van toepassing alleen hele domme mensen zouden dat doen en tjah jij hoort bij dat groepje hersenlose weekdieren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.